Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Desire » lør 11. jul 2015 19:52

Velkommen til. Du er meget velkommen til Lair. Om vi er søde og imødekommende må du jo selv erfare ;)
Jeg tror faktisk ikke dine venner er uinteresserede i kvinder. De ved bare ikke bedre. De tør ikke, de tror ikke på det, og de ved ikke hvordan man kan/skal gøre.
Sådan er de fleste af mine venner i hvert fald. Og jeg er så 'playeren'. Og præsenteres de for muligheden bakker de også ud. Mangel på selvtillid, gå-på-mod, tro på at det kan lykkes og er besværet værd osv. Og så har de ikke lyst til at fejle i andres øjne. Det værste der kan ske i en mands verden er jo at blive afvist af en pige (åh nej dog!).
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Mathias422 » søn 19. jul 2015 16:26

Hej alle sammen

Jeg er 25 år og bor på Frederiksberg og er helt ny herinde.
Jeg er en ret flot og intelligent fyr, der generelt har masser af succes, men jeg
har aldrig været god til piger. Det tænker jeg jo at der skal gøres noget ved og
derfor vil jeg meget gerne finde en wingman at mødes med der enten er i samme
situation som mig eller en der er mere erfaren som har lyst til at lære fra sig.
Jeg har helt klart noget AA der skal gøres noget ved og så vil jeg bare gerne
blive bedre til at holde en samtale kørende og lære at slappe mere af.

Min største styrke er klart min viljestyrke.
Min største svaghed er at jeg har svært ved at aflæse folk og at slappe af i deres selskab.
Begge ting kan og skal der gøres noget ved.

Jeg arbejder som filmfotograf og her kan man se 1,5 minuts sammenklip af mit arbejde:
https://vimeo.com/120802222

Jeg regner med at tage til næste Lair møde, men skriv endelig!
Mathias422
Gummi Tarzan

Indlægaf mandensmanual » man 20. jul 2015 12:54

Jeg er en gammel hankat og har igennem årene interesseret mig for dynamikken mellem mand og kvinde. For pokker, det er jo fascinerende, hvad der sker mellem de to køn!

Man bliver imidlertid aldrig for gammel til at lære nyt, så jeg er her både for at få inputs og dele egne tanker, observationer og erfaringer med dem, der har lyst. Du er altid velkommen til at skyde mig en PM eller en mail.

Jeg blogger på disney.com om, hvad der virker og ikke virker over for kvinder. Naturligvis har jeg gjort mig nogle erfaringer, men som et videbegærligt og reflekterende menneske, har jeg også observeret og studeret andre menneskers adfærd, lyttet til både kvinder og mænd med glæder og problemer, og jeg har høvlet mange, mange posts, artikler og videnskabelige rapporter igennem for at uddrage en lære af, hvad andre er nået frem til.

Som mange andre har jeg læst, hvad Mystery, Strauss og Pook har bidraget med. Noget har jeg taget til mig. Meget har jeg overvejet og så forkastet igen, fordi jeg fandt bedre og mere fornuftige bud på problematikkerne. Det har været en lang rejse, og den slutter ikke.

Efter at have lurket lidt herinde genkender og forstår jeg den frustration, mange kan føle, når det gælder kvinder. For mange bliver PUA-teknikker en øjenåbner, men jeg synes også, de kan give dig en negativ opfattelse af kvinder, hvor du kan ende med at se dem som manipulerende og fyldt med spil og shit tests - i værste tilfælde som ting. Begynder man at se kvinden som modstander, har man allerede tabt.

Det kan føre til, at vi lukker øjne og ører for, at kvinder ofte har gode og fornuftige grunde til at handle, som de gør. At vi kan være for dårlige til at forstå dem, betyder ikke, at de tager fejl. Det er i de færreste tilfælde, at der er tale om virkelige, psykologiske spil eller tests.

De "rigtige" bitches og manipulerende kvinder eksisterer bestemt, men de udgør et mindretal. Og det er nogle, du bør holde dig fra alligevel. Prøv ikke at score dem ved at intensivere dit game. For "vinder" du, står du i bedste fald med en kvinde, der er skrammet, såret og skør. Det er ikke at vinde, tværtimod.

Kunsten, som jeg opfatter den, er at kunne mærke sig selv, fornemme kvinden klart, og se forskel på skidt og kanel. Det kræver åbenhed og noget mod, især i begyndelsen. Men jo mere du træner, des bedre bliver du. Efterhånden hænger (parrings)dansens grundtrin så godt fast, at du ikke længere behøver at tænke over dem men kan nyde musikken og flyde med.
Brugeravatar
mandensmanual
Fætter kanin

Indlægaf Merlin » lør 25. jul 2015 17:29

Hey :)

Rimelig ny indenfor dette område, men besluttet på at der skal til at ske noget!

Har listet lidt rundt på siden som gæst, men vil gerne prøve at være en del af dette community.
Ikke at jeg kan give frygtelig meget tilbage på nuværende tidspunkt (er lidt en noob pt.)
Men måske på lidt længere sigt :)

Søger en wing i Viborg området (har lavet et opslag i "wing meet up")

Jeg er 27 år, udannet indenfor IT, computer gamer, kite surfer, dyrker regelmæssigt motion
Merlin
Nyklækket

Indlægaf Sheve87 » tirs 8. sep 2015 18:28

Hej!

Er en fyr på 28, som er pænt træt af at være AFC, og vil rigtig gerne udvikle mit game og blive bedre socialt!

Jeg holder til i Odense området, så kunne være fedt vis nogen herinde var frisk på at mødes/skrives og starte noget op i Odense, enten om det er at skrive, byen, træning da jeg syns det meste virker til at forgå i kbh.

Vil sige jeg er en fyr der har mod på at blive udfordret og bryde mine grænser!
Sheve87
Bølle Bob

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf PickupTrainee » tirs 13. okt 2015 19:52

Hvor starter man dog?

Jeg er 26 år, og bor i København. Jeg fandt vej til dette forum i sin tid, efter et hårdt breakup, som gavnligt set gav mig en høj grad af indsigt i, hvad det er jeg mangler: ''noget game''. Jeg ser decent ud, er snart færdig på en god uddannelse med et godt og højt betalt job i sigte, og føler også jeg har en del at byde på rent personlighedsmæssigt. Alligevel har jeg været uheldig med piger stortset hele mit liv. Jeg har nok altid et eller andet altid sted undskyldt mig selv med, at det da måtte være pigerne den var gal med. Men jeg er for nyligt kommet til den selverkendelse, at det er mit ''game'' den er gal med. Jeg er her for at lære så meget som muligt i den kommende periode jeg går ind i som single, og udnytte min tid som ung så godt som muligt.

Herved også forklaringen bag mit brugernavn: ''PickupTrainee''. Jeg er her for at lære så meget som muligt af mestrene. Hold ikke igen med jeres kritikpunkter og råd - hvad end jeg kan lære! (-:
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Indlægaf DenGladeEmo » tors 15. okt 2015 04:19

Jamen Godmorgen folkens

Faldt lige og siden igen, efter jeg havde oprettet mig tilbage i feb 2013.

Tænkte det var en start (ny start) at lave et indlæg her..

Men Jeg er en fyr på 20, og jeg bor i Grindsted. Jeg ligner nok mest af alt en bjørn/hulemand, men personligheden er mere old school gentleman. Fandt siden i sin tid efter jeg havde læst og blevet fanget af (The Game).
Jeg afsluttede min HTx her til sommer, og venter på at kunne starte som mekaniker efter nytår, udover dette arbejder jeg som Bartender.
Men jeg er her for at udfordre mig selv i form af noget nyt jeg "endnu ikke" er god til. jeg vil derfor gerne lære "MIT" game.

Mit Brugernavn, kommer af en joke, da jeg LANGT fra er emo/Alternativ :lol:
DenGladeEmo
Gummi Tarzan

Indlægaf Leonardo » søn 25. okt 2015 00:09

Hey friends!

Jeg er tilbage som single. Over 6 år forsvandt i tosomhed. Det var fint med det, men jeg er SÅ klar til Københavns jagtmarker!

Jeg er 'rip', stram og super klar. Er lige opgraderet med nyeste software; nye briller, sixpence, lidt skæg og sidste still. Jeg går på enhver måde nemt for at være 28, selvom jeg er 30+.

Jeg vil gerne 'game' i 1-2 år, hvis det kan planlægges.
Alle 'game' metoderne skal prøves. Også de ukendte. Fx MÅ jeg også prøve at 'daygame'.
Jeg vil også prøve at 'LinkedIn-game',... så hvis der er nogen, der har interesse for eller erfaring med det...? ... Meld jer, så vi kan videreudvikle konceptet. Tænk på alle de LinkedIn singler, der slet ikke bliver kontaktet af nogen.

Jeg er jurist, har stor - men nu helt tom - villa, lidt nord for Kbh, med eget styrketræningsrum. Så alt det materiale er på plads. Har planer om at oprette et levende bofællesskab i tomrummet.

Efter 1-2 års gaming kunne jeg tænke mig at lave en "Remee". (~ A la Remees kæreste Mathilde)

En dygtig pige, 22-30 år, er mit sidste taget. En gang i fremtiden.

Jeg glæder mig til at møde jer alle, så vi kan 'turn on Copenhagen’ sammen.
Leonardo
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » fre 30. okt 2015 04:27

Leonardo skrev:Er lige opgraderet med nyeste software; nye briller, sixpence, lidt skæg og sidste still. .

Er det sådan en københavnerting? :D

Billede
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Leonardo » lør 31. okt 2015 20:37

Haha, ja deep deep under cover med hat og briller.
Måske sixpence er lidt dansk metropol? Det var en veninde, der gjorde mig opmærksom på, at hun ikke kunne få øjnene fra mænd med skæg og sixpence. Hun bor på Amager.
Leonardo
Gummi Tarzan

ForegåendeNæste

Tilbage til Læs Først