Følelser og alt det hejs..

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Følelser og alt det hejs..

Indlægaf Brainwanted » søn 15. nov 2015 22:28

Hey everybody..

Jeg har haft denne - virkeligt TOP OF THE FUCKING CITY bolleven - Jeg tror aldrig jeg har haft så god en sex som med hende, og hun siger selv hun føler det samme, og hun altid har nye planer for os når vi ses..

Well - hun har lige været ude og rejse i 5 uger - Hun skriver så til mig på dagen hun er kommet hjem, men der er jeg selv ude og rejse og jeg modtager af en eller anden grund ikke hendes besked så jeg tror jo hun stadig er i udlandet når jeg kommer hjem fra min ferie ( en uge senere ) Så skriver hun "Er jeg kommet i bad standing eller har du bare meget travlt"

Jeg ringer til hende lidt senere og vi ses så i weekenden efter til en fest hvor vi finder et sted at gøre det det var virkeligt også fantastisk!
Jeg forventede at hun havde været sammen med andre i Spanien, hvilket jeg er 100% nede med - Men hun siger hun ikke har fået noget siden.. Mig - Hvilket så var slutningen af Juli!! Hun tog mig ind i et soveværelse til festen og snavede mig i gulvet, og kiggede i mine øjne og sagde hun havde savnet mig.

Hunkørte mig til lufthavnen og skiltes med et kys og vi skrev lidt frem og tilbage og jeg beder hende ringe til mig når hun kan - Så siger hun helt okay, jeg ringer senere. Hun ringer aldrig, og jeg har ikke hørt fra hende siden ( 3 uger ) Efter uge 1 skrev jeg en lille besked om vi kunne ringes senere den dag, hvilket hun heller ikke responderede på. ( Hun har iøvrigt tidligere sagt at hun er ekstremt dårlig til at koordinere og tage initiativ til ting, og det gælder ikke kun med mig, har jeg set og hørt.

Jeg har det fint med at give hende plads - vi er ikke sammen - Men efter noget tid så begynder ens negative tanker at bryde ind.
Kom jeg til at sige noget forkert - Har hun misforstået noget - Har hun følelser for mig.. ( da jeg åbenbart er den eneste hun er sammen med kan jeg virkeligt godt se det ske, også selvom der går noget tid før vi ses fra hver gang ( men vi skriver sammen mindst en gang om ugen )
( Det skal iøvrigt siges hun bestemt ikke er typen der gider kærester, specielt fordi hun lige er kommet ud fra et forhold )

Men hvis det sidste er tilfældet, altså at hun har følelser for mig, så kan jeg godt forstå hun holder lidt afstand til mig, men skal jeg bare holde min kæft og have disse tanker eller kan jeg skrive en "er vi ok" agtig besked - Eller måske kopiere hendes "Er jeg kommet i bad standing" besked?
Ville jeg ikke bare gøre det værre hvis jeg skrev ? - Eller hvad.

Mange tak!
Brainwanted
Bølle Bob

Re: Følelser og alt det hejs..

Indlægaf Kami » lør 21. nov 2015 00:07

Du er blevet vild med hende, ja?
Kami

Indlægaf Brainwanted » man 23. nov 2015 13:06

Nej, men det tror jeg hun er i mig. - Men skriver altid meget detaljeret hvis det er det du hentyder til.
Brainwanted
Bølle Bob

Indlægaf Kami » man 23. nov 2015 14:51

Jeg spørger, fordi du er alt for meget inde på hendes banehalvdel. Du blander dig i en masse, som det ikke er op til dig at blande dig i. Hvad hun tænker, hvad hun føler osv.

Det er noget, man typisk ser hos folk, der er forelskede eller vilde med en person. Derfor spørger jeg dig.

Hvis du savner selskab, så skriv til hende og sæt en specifik dato op, for at ses. Hvad hendes flake/manglende kontakt skyldes, kommer ikke rigtig dig ved. I er ikke venner som sådan - I er ikke fortrolige i al fald, for så ville du vide en del mere end du gør - og du har ikke ansvaret for hende.

Så lad være med at møve dig ind på territorie, der ikke er dit. Det er derudover også farligt område, for én af de ting man kan gøre, for at gøre andre forelskede i sig, er netop at skabe den form for fortrolighed og den følelsesmæssige omsorg for hinanden.
Så hvis du graver for meget i dét minefelt, risikerer du at detonere en af de miner som du påstår at du ønsker at undgå (følelser mellem jer).

Bare skriv til hende igen og sæt en ny dag op.
Kami

Indlægaf chrisjv » ons 2. dec 2015 01:08

spist noget chokolade og du bliver aldrig forelsket.. spiser selv 1 plade hver anden uge.

Eat some chocolate.

First of all, it tastes good. Second, it gives you a dopamine high, which we've already pointed out can cause oxytocin levels to rise in your brain too. Third, if you hate chocolate, you can always get the same dopamine boost from snorting a little crystal meth. Which is often less dangerous and expensive than falling in love with an actual human.

phenylethylamine or PEA - This is an amine that naturally occurs in the brain and also in some foods, such as chocolate. It is a stimulant, much like an amphetamine, that causes the release of norepinephrine and dopamine. This chemical is found when you are falling in love. It's responsible for the head-over-heels, elated part of love.

We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Forhold og kærester