Hover chicks - dansegulv mm.

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Hover chicks - dansegulv mm.

Indlægaf Glow » søn 13. dec 2015 20:15

Hey - oplevede igår flere HBs der placerede sig nærmest med deres røv mod mig HELT tæt og meget på en måde hvor de kommer ind på dansegulvet hvor jeg står og så placerer en af dem sig LIGE foran mig/ofte op ad mig med ryggen til. Der er sjældent øjenkontakt etableret fra dem. de stiller sig bare nærmest oven på mig. Ved det er en klar ioi/ai men kender ikke gamer koden for hvordan man approacher dem.

Så hvad er jeres tilgang når piger placerer sig klart foran/op ad jer i mere eller mindre offensive tilgange? Jeg tænker her primært dancefloor type placeringer hvor de placerer sig så man IKKE kan undgå at vælte over dem.

Et par:
- Læn mig skråt ind foran og skab øjenkontakt = i see u.
- Tag hendes hånd spin hende

Andre?
Og hvad er dynamikken der er på spil her? det virker mig lidt som om man trods deres aggressive display fra deres side ikke kan eskalere for hurtigt = no grab etc.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Hover chicks - dansegulv mm.

Indlægaf Glow » tirs 15. dec 2015 14:27

Shit det her forum sover :shock: anyone?
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Gnome » tirs 15. dec 2015 18:44

Har tænkt lidt over det. Tror umiddelbart at jeg ville prikke hende på skulderen og fyre et eller andet af i stil med "Undskyld prøver du at tænde mig, jeg er altså en ordenlig fyr, jeg gør ikke sådan noget" etc. Også måske vende mig om og sige "Pfft, kvinder..."... Efterfulgt af "Ej, det bare gas.. Hvad hedder du?" ---> Væk fra dansegulvet.. Men det er også fordi jeg sjældent scorer fra dansegulvet..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » ons 16. dec 2015 19:13

ok. tak for inout. Vil lege lidt med forskellige ting
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Glow » man 28. dec 2015 21:24

key point fra mere erfarne players: Dette er hvor piger viser MIXED signals = går virkelig tæt men det er delvist en test af om fyren har erfaring til at håndtere det. Hovering betyder ikke noget specielt så tag dt ikke for noget specielt mere end et display af mixed signals. Ofte kombineret med huge bitch shields
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » man 28. dec 2015 22:09

Hover = proximity?

Hvis en pige stiller sig liiige foran dig (uden at det er tilfældigt eller nødvendigt pga lidt plads), altså at hun mere eller mindre gravitere imod dig, så er der en god chance for, at hun er interesseret og håber på at du vil snakke med hende og er cool når du åbner munden.

Det kan sagtens være pga dit look eller udstråling har draget hende imod dig.

PS hvorfor står I på dansegulvet?
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Glow » tirs 29. dec 2015 01:39

Kaizer skrev:Hover = proximity?

mjaah, mere placering indenfor mit synsfelt tæt på. i de her tilfælde på dansegulvet og de kom langsomt helt tæt, 2 sæt, en af deres røve direkte mod mig, langsomt bakkende ind i mig. oplevede det 3 gange denne aften. En sidste hoppede den ene ned fra et podie og vadede med veninden igennem mængden og vendte sin røv mod mig dansende videre, næste grindende. Usikkert ansigtsudtryk og EC fra hende.

Hvis en pige stiller sig liiige foran dig (uden at det er tilfældigt eller nødvendigt pga lidt plads), altså at hun mere eller mindre gravitere imod dig, så er der en god chance for, at hun er interesseret og håber på at du vil snakke med hende og er cool når du åbner munden.

Enig i baren. men dansegulvet er et andet space.

Det kan sagtens være pga dit look eller udstråling har draget hende imod dig.

Det er jeg sikker på. Men der er i disse tilfælde ikke øjenkontakt, og åbning er ikke talk game (dansegulv), Deres bitch shields/asd er stadig høj trods at de rør mig/grinder. Men tænker det handler om at bruge generelle dansegulvsåbninger ELLER sende mixed signals tilbage.

PS hvorfor står I på dansegulvet?

dette var en bar der stort set var et stort dansegulv. så mange dansende sæt kom hen hvis jeg placerede mig så det var muligt. men oplever det tit på dansegulvet at sæt kommer langsomt hen og hoverer/ er i proximity.
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Sticking points