DU ER GENERT: SÅDAN SCORER DU ALLIGEVEL

Åbnere, rutiner, gambits.

DU ER GENERT: SÅDAN SCORER DU ALLIGEVEL

Indlægaf MandeMand » lør 23. jan 2016 20:18

Generte fyre kan sagtens fokusere på at lægge an på piger samtidig med, at de skjuler deres egen nervøsitet. De kan også vælge at være passive og gøre ingenting.

Her en metode at henvende sig til piger på, som er venlig, autentisk og ydmyg. Den er i hvert fald bedre end ikke at gøre noget. Og risikoen er lav.

Sådan gør du

Fortæl pigen, at du er genert:
“Jeg plejer ikke at gøre sådan noget her, og jeg er ret nervøs lige nu – men jeg syntes du så sød ud og ville lige hilse på dig.”
“Hey, hvad så? Jeg er ret genert og plejer ikke at gå sådan noget her. Men jeg synes du ser godt ud, og jeg ville lige hilse på dig.

Stil hende en række spørgsmål (simpel small talk).
“Hvad hedder du?”
“Hvor er du fra?”
“Hvad laver du til daglig?”

Spørg efter hendes nummer, når du løber tør for spørgsmål/ikke kan holde samtalen kørende længere.
“Det var hyggeligt at møde dig, kan jeg ringe til dig på en dag?”
“Jeg bliver nødt til at gå videre nu – hvilket nummer kan jeg sms’se til dig på?”
“Jeg er løbet tør for spørgsmål og ting at sige – kan jeg ringe til dig en dag?”

Du vil enten få et ja eller et nej.

Mens det ikke er så anderledes fra andre måder at henvende sig på, så er du næsten sikker på ikke at få dårlig respons ved at gøre sådan her.

Du vil få flere gode reaktioner end neutrale og dårlige tilsammen.

Giv det en chance og prøv det.

Husk, det er helt normalt at være nervøs, når man gør noget som det her.

Men det bør være muligt for alle at gøre. Og frygt i små mængder er en måde at udsætte sig selv for noget terapeutisk – og det er en sund måde at overvinde sin frygt/angst på.

Så drop undskyldningerne. Det her gør, at du ikke har flere dårlige undskyldninger for ikke at henvende dig til kvinder.

Nu har du en åbningsreplik, du ved hvad du skal sige, og du ved hvad du skal gøre, hvis du ikke kan føre samtalen længere: “Jeg bliver nødt til at smutte, kan jeg ringe til dig på et tidspunkt?”

Og venlige og imødekommende reaktioner er nærmest garanteret.

Resultater
Denne metode er ikke særlig player-agtig, og du vil mere fremstå som kæreste-potentiale eller som den søde, generte fyr.

Denne type ikke-aggressive måde at lægge an på piger på, vil få dem til at se dig som en med et potentiale for et forhold – fremfor en sexet , selvsikker player, som er god i sengen og svær at tæmme.

Denne metode vil nok ikke appelere til de piger der er klar på sex, men nok mere dem der leder efter en kæreste og har brug for adskillige dates, før de udveksler kropsvæsker med dig.

Men husk, uanset hvilken måde du lægger an på piger på, så er der ingen garanti for succes.

Hvis en pige synes du er fysisk attraktiv – så er hun ligeglad med, hvordan du henvender dig til hende. Hun vil bare være enormt begejstret over, at du gør det.

Faktisk, hvis du ser markant mere godt ud eller mere cool ud end pigen, og du henvender dig på den her generte måde – så vil hun synes du er sød eller nuttet.

Der er ingen tvivl om, at det er muligt at få sig en 3-4 bolleveninder ved at gøre det her.

Det vil nok tage dig længere tid at få pigerne med i kanen eller få nogle dates end, hvis du var mere aggressiv. Men så igen, hvem går op i, hvordan du scorer.

Enten får du noget på den dumme eller ej.

Med tiden vil du blive så rutineret, at du vil lave mere aggressive henvendelser og dermed få fat i frækkere, mere sexede piger.

Se mere på naked-gay-boys.com
MandeMand
Gummi Tarzan

Re: DU ER GENERT: SÅDAN SCORER DU ALLIGEVEL

Indlægaf Lykkeridderen » fre 15. apr 2016 00:51

Nice, har du flere gode råd??
Lykkeridderen
Gummi Tarzan

Indlægaf Kristina » tors 19. maj 2016 15:31

Hehe takker ;)
Kristina
Nyklækket

Indlægaf kcid » fre 23. sep 2016 14:47

Nu er "plejer ikke at gøre det her" en slidt gammel daygame replik. Jeg synes der er flere problemer med det her materiale.

Engang var der mange gamere som gik op i, at man ikke måtte lyve for at tækkes en kvinde, fordi det smadrer din selvforståelse og udøvelse af din egen ubegrænsede personlighed.
Derfor er det problematisk at sige man ikke plejer at gøre det, hvis man rent faktisk plejer at gøre det og endda har læst det på et forum på nettet. Jeg tror dog ikke der er den samme etik om at løgn smadrer dit ego og mindset i miljøet længere. Men jeg synes da det skal nævnes.

Mit problem ved materialet er nok mere at det er så rutine som det er. Fint, hvis man aldrig har scoret og kan få noget erfaring. Men man skal ikke tro at det gør meget andet, end at sætte dig ud af comfort zonen (hvis man har meget dårlige standarder, kan det selvfølgelig ikke udelukkes man får en kran på krogen)

Jeg er personligt også modstander af at benytte spørgsmål for at holde en samtale i gang. I sær som her, hvor det udelukkende er spørgsmål. Kort sagt, det fungerer ikke! Du giver et elendigt "why" til hvad hb får ud af at tale med dig, hvis hun skal give hele indholdet. Og jeg ser næsten noget autist dating for mig, når jeg læser guiden.
Det er langt, langt bedre at opbygge en samtale hvor man kaster tilpas små lunser, til at hun er nødt til at spørge, fordi hun vil vide mere. Kun svare halvt på hendes spørgsmål osv.
Der er mange små måder at gøre det på og man kan sagtens bruge spørgsmål til at komme derhen. Men ALDRIG udelukkende spørgsmål.
kcid
MacDaddy

Indlægaf Desire » fre 23. sep 2016 18:42

Enig med kcid
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Teknikker og taktikker