Kaizen skrev:Nu kan jeg jo ikke rigtig udtale mig om hvordan den føles for piger, men du kan jo komme over og få en prøvetur en dag Cheriot
Er Cheriots strap on ikke for stor til din stramme booooooty, Kaizen?

The Game Online, forum for dating og scoreguides. Lær at score damer med personlig udvikling og en forførende livsstil!
Kaizen skrev:Nu kan jeg jo ikke rigtig udtale mig om hvordan den føles for piger, men du kan jo komme over og få en prøvetur en dag Cheriot
Happytalk skrev:Ved siden af sengen har du et nat-bord / skuffe / box.. et eller andet. Her propper du alt dit kinky stuff ned, håndjern osv. osv. Når du har en pige med hjem første gang, så siger du bare "Øjeblik, skal lige finde kondomerne" og så graver du bare alt lortet ud af skuffen og op på sengen. Til sidst finder du kondomerne nede i bunden af din box. "Yes her var de", imens du kigger på kondomerne. På den måde ligger det hele fremme på sengen og når i knalder og hun er liderlig nok så kan du bare tage det i brug.
Lucard skrev:Happytalk skrev:Ved siden af sengen har du et nat-bord / skuffe / box.. et eller andet. Her propper du alt dit kinky stuff ned, håndjern osv. osv. Når du har en pige med hjem første gang, så siger du bare "Øjeblik, skal lige finde kondomerne" og så graver du bare alt lortet ud af skuffen og op på sengen. Til sidst finder du kondomerne nede i bunden af din box. "Yes her var de", imens du kigger på kondomerne. På den måde ligger det hele fremme på sengen og når i knalder og hun er liderlig nok så kan du bare tage det i brug.
I er søde...
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 1 gæst