Player han mig eller er det omvendt?

Find og scor ham du vil have

Re: Player han mig eller er det omvendt?

Indlægaf Kami » lør 23. jan 2016 20:54

Hey, jeg er også hunkøn, så her er mit input. Fyrene ved ikke selv hvad de vil have for real, så mit er bedre hahahaha. ;)

Det du skal gøre, er at beslutte dig for hvad du vil. Ok, måske vil du ikke hoppe direkte ind i et forhold, men du skriver at du gerne vil ses hvor I laver andre ting end sex - altså en slags "dates".

Jeg synes, at du skal skrive til ham med et konkret forslag til noget I kan lave og en tidsramme. Eksempelvis se på Lord of the Rings kostumer på Tøjhusmuseet inden for de næste 10-14 dage. (EKSEMPEL!!)
Hvis han ikke kan finde tid inden for din tidsramme, så drop ham. Så er han bare slet ikke interesseret nok.
Hvis det er fordi han ikke har tid, så vil han alligevel finde tid til en kop kaffe eller andet, som han vil foreslå i stedet, fordi han mega gerne vil ses.

Er han umulig at lave en aftale med, hvis det ikke er hjemme hos én af jer (= sex), så er det også en indikation på, hvor hans interesse ligger. For at gøre denne screening endnu skarpere, kan du i dit første træk ... invitationen jeg skrev om tidligere ... henvise til jeres snak fra før. "Hey, vi skulle finde en dag at lave noget sammen der ikke bare var fun times ;) Så hvad siger du til denne her aktivitet engang i næste uge måske?"
Når du sådan refererer til jeres samtale, så har du lagt en ramme for aftalen på forhånd. Er han oprigtigt interesseret i at lære dig at kende, accepterer han den ramme - ellers vil han bare have sex.

Btw. til en anden gang - så skal du ikke være bange for at udvise interesse og initiativ. :) Ja ja ja, mange kan godt lide at fyren har førertrøjen på, fyrene inklusive. Men du kan komme langt med charme og ikke-særlig-skjulte-hentydninger.
Eksempelvis virker denne 100% af gangene: "Hey, haft en god dag? *Bla bla flufftalk* Mig? Jeg sidder bare og dagdrømmer lidt om den date, du er i gang med at planlægge hehe ;) Glæder mig til at se dig!! Torsdag er en god dag for mig ;)"

De fleste fyre falder for den, fordi der bliver lagt op til at han skal tage noget initiativ og arrangere en date, men du viser samtidig interesse og glæde ved udsigten til det, og det er tilpas direkte til at han fatter det - og samtidig stille og roligt, så du ikke virker som en mega liderlig skank der kun tænker på pik.

Husk, at hvis du bare sidder derhjemme og venter på hans "move", er dit udvalg begrænset til de fyre, der kan finde ud af dét. Og måske er det slet ikke den type fyre, du vil have det fedest med i længden, så vær ikke bange for at tage skæbnen i egne hænder.
Kami

Indlægaf Laceheart » søn 24. jan 2016 01:46

Tak for svar Miss Kamikee :) jeg har forslået om vi skulle mødes i byen og lave noget sammen som, og hvad han havde lyst til. Til den date aflyste han i sidste øjeblik lol. Og jeg orker det næsten ikke mere, får masser af tilbuds fra andre fyre, som jeg har takkede nej til pga. ham. Det ligner mig slet ikke da jeg før kunne have op til 3 FB uden at have følelser. Men ham her er ingen gang en jeg normalt ville gå efter. Han er ikke ambitiøs og hænger bare ud med hans venner. Han har ikke noget fast arbejde, og derfor jeg tror penge er et issue for ham hvis vi skal ud på en date.

Som sagt har jeg ikke noget imod at invitere ham ud på en date og betale for det hele. Men tror han vil sige nej til det, da det ville få ham til at føle sig mindre værd. Troede at ligestilling i 2016 var en realitet men åbenbart ikke. Jeg har en god indtægt, og har ikke noget imod at bruge dem på en fyr, jeg kan lide. Er bare svært når han ikke vil tage imod.

Alt andet ville være lige meget hvis han gad og vise mere interesse og opmærksomhed. En gang om ugen er for lidt til mig, ik fordi jeg ikke har famile, venner og hobbies jeg kan bruge tid på. Men da jeg kan lide ham så vil jeg gerne være sammen med ham, og udvikle vore forhold til noget mere seriøs. Vi når lige at se hinanden og føle der er noget, også skal jeg vente i en uge, hvor jeg føler jeg kommer længere væk fra ham.

Det værste er at jeg er lige blevet tilbudt en lederstilling i en by 2 timer væk fra hvor vi bor, og det er en god karriere mulighed for mig. Men jeg ved ikke om jeg kan tage imod det, da jeg kommer til at være væk i mange dage. Også ved jeg at jeg ikke kommer til at se ham så tit som jeg ville. Selv når der sker noget godt, så kan jeg ikke nyde det pga. af ham og er han det værd?
"Progess is impossible without change & those who cannot change their minds cannot change anything"
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Gnome » søn 24. jan 2016 01:56

Laceheart skrev:Selv når der sker noget godt, så kan jeg ikke nyde det pga. af ham og er han det værd?

Jeg kunne fortsætte. Men jeg tror du forstår min pointe ;)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » søn 24. jan 2016 02:00

^ Enig, det er vidst blevet tid til at lave en "Craig David" :D

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Laceheart » søn 24. jan 2016 02:33

Okay Guys I get your point :) hehe

Men slaget er ikke tabt han skriver jo stadigvæk og vil gerne ses. Så jeg skal bare være super sexet og blikke lidt med øjene og vise ham mine talenter i køkkenet :) WTf Jeg må bare bide det i mig og invitere ham på en Michelin-middag date i byen med champagne og hvis han ikke falder for det. Så siger jeg også Let it Go :P
"Progess is impossible without change & those who cannot change their minds cannot change anything"
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Indlægaf Desire » søn 24. jan 2016 09:31

Ligestilling kommer til tider til kort i dating sammenhæng. Biologiske roller spiller en større rolle end det kulturelle til tider.
De fleste mænd vil gerne have følelsen af, at de er "providers", og tager sig af kvinden og evt. børn. Jeg ville også have det lidt ambivalent med at blive inviteret ud dyrere end jeg selv kunne klare - og med alt betalt.

Btw. udfra hvad du får formuleret i dine sidste indlæg, lyder det som om, at du er væsentlig mere hooked på ham end du selv lader til at være klar over. :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Laceheart » man 25. jan 2016 20:33

Desire Self kan jeg lide ham :) ellers ville jeg ikke have forsat med at se ham i 2 mdr. Han skrev så tilbage på den 3 dag surprise, men kun med hej og smiley. Jeg har ikke svaret tilbage, da jeg syntes hans besked var så fæsen, at jeg ikke har skrevet tilbage i en uge. Men jeg er ærlig talt ved at miste lysten til ham, hvis han forsætter sådan her. Jagten er ikke interessant mere, når man ikke får nogle varme eller frække beskeder.

Han er slet ikke kærste potentiale for mig, da jeg gerne vil have en mand, der ved hvad han vil og udfordrer mig på alle måder. Sexuelt har det bare været lidt lunken, han kysser godt. Men med sex er det generelt for kedeligt, han vil bare have putte nutte blid sex. Og når jeg har forslået et reb og flødeskum ser han lidt underlig ud i hovedet :)

Så derfor har jeg nu 2 andre fyre linet op, og de er begge mere interesseret, og tilbyder mig gode middage og andet godt samt bedre sex. Men kan ikke få ham ud af hovedet så hvis han mander sig op, kan det være jeg giver ham en chance mere lol
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » man 25. jan 2016 21:09

Piger, jesus christ..
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Fame » man 25. jan 2016 21:09

Laceheart skrev:Han er slet ikke kærste potentiale for mig, da jeg gerne vil have en mand, der ved hvad han vil og udfordrer mig på alle måder.

Laceheart skrev:Men kan ikke få ham ud af hovedet så hvis han mander sig op, kan det være jeg giver ham en chance mere lol

Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Laceheart » man 25. jan 2016 21:52

Fame and thats how he left me lol :shock:
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

ForegåendeNæste

Tilbage til Pigegame