Player han mig eller er det omvendt?

Find og scor ham du vil have

Re: Player han mig eller er det omvendt?

Indlægaf Gnome » tirs 26. jan 2016 00:43

Jeg har en ide. Du skal købe dig en 'magic 8-ball' (nej, Laceheart, det er ikke noget sex-legetøj du skal friste ham med). Jeg tænker, at den er bedre til at tage beslutninger end dig :P Der er også en internetudgave af den. Du kan stille den et spørgsmål, og den har altid ret. Det er ret vildt. Prøv det ;)

http://www.ask8ball.net/
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Laceheart » tirs 26. jan 2016 01:25

Hvorfor har du ikke sendt mig det link før? havde sparet mig for en masse spekulationer og søvnløse nætter. Men nu er jeg i det mindste afklaret tak Ghome you made my day :P
"Progess is impossible without change & those who cannot change their minds cannot change anything"
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Gnome » tirs 26. jan 2016 01:29

Hehe, er glad for du tog det som en joke (det var ment som netop det). Men der er dog en lille del af sandhed, måske du bare skulle tage en beslutning også holde dig 100% til det. Go for it med ham, drop de andre. Eller drop ham og ha' fræk sex med de to andre gutter. Vigtigst alt, kig dig ej tilbage. :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Fame » tirs 26. jan 2016 10:35

Laceheart skrev:Fame and thats how he left me lol :shock:

Først gætter jeg på, at du i alvor mener, at dine dobbelttydige udmeldinger retfærdiggøres af, at han sender tvetydige signaler.

Hvis det er sandt, vil jeg calle lidt bullshit.
Hans handlinger, eller mangel på samme, kan på ingen måde være begrundelse for din egen forvirring.

Du vil vide, hvor I står (forhold? fuckbuddy?)
Han kan/vil ikke melde klart ud (på trods af, at du ikke har kommunikeret dit behov for klaring rent til ham).

Hvis han ikke ved hvad han vil, eller ikke vil sige det, kan det aldrig være en fribillet til at dit behov eller integritet står til fals for væven og forvirring.

Derfor tror jeg (bemærk 'tror'), at du smasker følelsesmæssigt rundt inde i ham og hans handlinger, for at undgå at tage ansvar for det, som du vil.

Mit råd?
Girl the fuck up, og tag ansvar for hvad du vil. Meld det klart ud, på en høflig måde, og lad ham væve rundt i sit eget lort.
Meld dig ud af andres følelsesforvirring, og se det her som en mulighed for at udføre lidt intern modning.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Laceheart » tirs 26. jan 2016 17:39

Tak for dit råd Fame, jeg har jo spurgt ham ud 2 gange hvor han aflyste, for at teste om han ville mere end bare ligge i sengen. Nu syntes jeg bare at det er ham der skal tage initativ til at spørge hvis vi skal ud på en date. Jeg har aldrig krævet noget af ham og er bange for at hvis jeg gør, vil han føle sig presset. Jeg vil endlig ikke være kærster da det er for tidligt for mig. Tror da helt sikkert han kan lide mig ellers ville han ikke se mig i så lang tid. Jeg ved han ikke har styr på sit liv og ikke ved hvad han vil. Han har sagt han ikke havde noget at tilbyde mig på nuværende tidspunkt. Nok også derfor han ikke ville være parat til et fast forhold.

Men føler bare at jeg ikke er meget værd i hans liv, når han ikke har tid til mig, men hans venner kan han sagtens være sammen med. Jeg har ikke skrevet tilbage til ham i en uge nu, da jeg ikke ved hvad jeg skal skrive. Han er taget på ferie nu. Og han har heller ikke skrevet tilbage til mig efter det. Nu føler jeg bare at det kan være ligemeget. Jeg har mistet lysten, hvis han vil ses når han kommer hjem, men han bare skrive og overtale mig igen. Også må jeg bare være stærk og sige det skal være ude i byen på en date.

Er bare ikke vant til at blive behandlet på denne måde, men er min egen skyld, da jeg altid har været tilgængelig for ham. Nu er det nok på tide jeg viser ham, at han skal steppe op ellers mister han mig. Og hvis han ikke skriver igen er det nok fordi han er ligeglad og ser en anden pige.
"Progess is impossible without change & those who cannot change their minds cannot change anything"
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Indlægaf Kami » ons 27. jan 2016 14:04

Okay, jeg stod af da du overvejer ikke at tage imod en bedre stilling fordi du ville kunne se ham mindre.
Hvorfor sender du ikke bare din far ud for at forhandle prisen for dig?

Du skal droppe denne her fyr. Han vil dig ikke nok, og så er jeres relation skæv fra starten. Slet ham fra Facebook og kom videre. Skriver han og inviterer ud, så sig nej.

Og så skal du simpelthen tage dig sammen. Find ud af hvad du vil med dit kærlighedsliv. Hvis det er at finde en kæreste, og sekundært en fast bolleven, så går du efter det. Og det betyder, at mænd der ikke udviser interesse nok, dem bruger du ikke din tid på. Og udviser de passende interesse, men det er mere seksuelt, så afgør DU om de er bolleven materiale og fortæller dem, at det er deres status. Og ellers dropper du dem!

Hvis du er nem og ligetil, bør fyren også være det. Det dræber ikke spillet, men ændrer det således at I kan se hinanden an fremfor at væve frem og tilbage. Og husk, at ingen fyr er uerstattelig. Der findes andre fyre, som har deres egne kvaliteter. Så kom over det, når en eller anden dude bare ikke er interesseret NOK.
Kami

Indlægaf Laceheart » lør 30. jan 2016 01:44

Tak du havde ret :) han er ikke det værd han er ligeglad og jeg skal videre, jeg var lidt stuck under his spell, det vil ik ske igen. Jeg var et fjols og det indser jeg nu. Og ja der er andre fyre, men jeg er ret kræsen, så venter bare til der er en der dukker op. Game is on :)
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Indlægaf Kaizer » lør 30. jan 2016 02:53

Som appendix til tråden her kan jeg anbefale følgende video:

"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Laceheart » søn 31. jan 2016 22:03

Okay tak for video :) Men helt ærlig ingen intelligente kvinder ville falde for en fyr som Julien. Det er direkte en hån til alle kvinder. Hvem fanden gider falde for det der. Er så latterlig at jeg kunne brække mig :) Sådan scorer man sku ikke piger lol
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Indlægaf Desire » man 1. feb 2016 23:24

Well .... that's a longer discussion
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

ForegåendeNæste

Tilbage til Pigegame