Hun skal vækkes fra de døde - jeg mangler strategi!

Åbnere, rutiner, gambits.

Hun skal vækkes fra de døde - jeg mangler strategi!

Indlægaf RobinHood » lør 30. jan 2016 03:30

Hello there,

Jeg skal være bedre til at gøre brug af jeres viden, erfaringer og strategier. Udover det, så er det vel en ret lille gruppe af PUA'er vi har her i Danmark? Jeg skal derfor gøre mit for at få gang i forummet, og måske, hvem ved, pludselig kan der være folk fra min del af landet der dukker op. (Aalborg, Nordjylland)

Til sagens kerne. Jeg mødte en pige sidste sommer til min hjembys byfest. Jeg var stangbacardi, men jeg har åbenbart været effektivt. Pigen jeg mødte synes jeg var charmerende, og inviterede mig på middag hjemme hos hende, allerede efter 25 minutters sang, og før vi havde danset og kysset. 3-4 dage senere tog jeg turen de 35 km hjem til hende, og overnattede der, fordi den sidste bus kørte kl 21. Hun gjorde det klart da vi lå i sengen, og hun var topløs, at hun ikke ville knalde - alligevel satte hun sig oven på og simulerede hun red mig. På trods af diverse påtaler om, at hun ikke var fair, når hun alligevel ikke ville noget (skulle jeg have spillet den anderledes), så knaldede vi ikke.

3-4 dage besøgte hun mig, og overnattede. Der var kæmpe fest i Aalborg, vi havde en vanvittig fed aften. Jeg blev så fuld, at jeg total opgav at prøve at få det til at eskalerere til sex - men jeg husker hun sagde da vi kom hjem til mig, at hun ikke ville noget. Dagen efter gav hun mig et handjob.

Yderligere 3-4 dage efter aftalte vi, at hun skulle komme ud til mig dagen efter om formiddagen. Alt godt, kysse smileys fra hende og det hele. 15 minutter efter det, sender hun en lang besked om, at hun ikke er klar til et forhold, jeg kan lide hende mere end hende. Jeg blev lidt irritereret over at få en sms, påstod at jeg kun kunne lide hende, at der ikke var følelser involveret. Hun købte den ikke, og endte med ikke at svare tilbage.

1. januar, i min rus af nytårstømmermænd skrev jeg en besked til hende. Blot, at jeg var ked af det sluttede som det gjorde, at jeg synes det var fjollet hvis vi aldrig skulle snakke sammen igen osv osv. Hun svarer, og vi skriver lange beskeder til hinanden i en 3-4 beskeder. Hun skriver ret hurtigt, at hun fejrede nytår i min hjemby hos en veninde, og tog i byen og håbede hun mødte mig. Den følgende weekend tager hun turen op og ser mig spille indendørs fodbold, vi vinder turneringen, og hun kører os til afterparty bagefter. Desværre tager hun hjem. 36 timer senere er jeg på et fly på vej til udlandet for at arbejde, og jeg når ikke at se hende inden. I den første uge jeg er her, er hun præcis som hun var inden jeg tog afsted - snappede konstant, og svarede altid med det samme jeg skrev eller snappede til hende. De sidste 10-12 dages tid er den død. Hun snapper ikke, og svarer 50 % af tiden hvis jeg gør. Derfor har jeg ikke kontaktet hende den sidste uge. A man of options is not needy - noget i den stil, ikk?

Men jeg vil hende stadig gerne. Mest af alt fordi hun er kæreste potentiale. Jeg har en 3-4 dates, når jeg kommer hjem til Danmark om 10 dage, men hun er ikke en af dem. Jeg har bevist ladet den ligge, også fordi jeg gerne vil have en decideret strategi til, at få hende hjem i min seng, you know. Jeg har bare aldrig stået i denne situation - hvordan og hvad gør jeg? Please help meeee :twisted:
RobinHood
Fætter kanin

Re: Hun skal vækkes fra de døde - jeg mangler strategi!

Indlægaf Happytalk » lør 30. jan 2016 06:14

At hun måske har været nærig med fissen første gang - kan skyldes menstruation. You never know. Men tænk dig lige om engang.. Er en pige virkelig kæreste potentiale hvis hun er nærig med det? Er en pige som du IKKE ENGANG HAR HAFT SEX MED KÆRESTE POTENTIALE?

Husk at prøvekøre bilen inden du køber den ;-)

Max 3 dates og hvis du ikke har fået sex af tøsen så er det ud med hende.

Tjek lige i din kalender at du ikke møder hende i samme p-pille uge hvor du fik habdjobbet.. Det burde du kunne regne dig frem til.. Ved godt det lige er at overanalysere det.

Højst sandsynlig hende der er noget galt med og ikke dig.

Når du ser hende næste gang så bare gøre hende fucking tændt og masser push pull.

Og en drink eller to.. ;-) / rødvin
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » lør 30. jan 2016 19:36

Og hold fast i dine andre dates.. Det gør dig mindre needy. Men helt ærlig. Kan du ikke bare gribe røret (drop nu alt det skriveri og ring!), og forklare hende. At du gerne vil se hende, men enten ses 'ordenligt' ellers gør i ikke.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf RobinHood » lør 30. jan 2016 20:41

Happytalk skrev:At hun måske har været nærig med fissen første gang - kan skyldes menstruation. You never know. Men tænk dig lige om engang.. Er en pige virkelig kæreste potentiale hvis hun er nærig med det? Er en pige som du IKKE ENGANG HAR HAFT SEX MED KÆRESTE POTENTIALE?

Husk at prøvekøre bilen inden du køber den ;-)

Max 3 dates og hvis du ikke har fået sex af tøsen så er det ud med hende.

Tjek lige i din kalender at du ikke møder hende i samme p-pille uge hvor du fik habdjobbet.. Det burde du kunne regne dig frem til.. Ved godt det lige er at overanalysere det.

Højst sandsynlig hende der er noget galt med og ikke dig.

Når du ser hende næste gang så bare gøre hende fucking tændt og masser push pull.

Og en drink eller to.. ;-) / rødvin

Kort sagt, ja - det er hun :)

Jeg har ikke tænkt mig at tjekke hendes håndtaske - generelt har jeg ikke tænkt mig at lægge mere i fortiden, jeg ville blot fortælle jer, hvad historien var. Jeg ønsker en fremadrettet strategi, overfor en pige, hvis holdning til mig synes at gå lidt op og ned. Så er jeg the shit, så er jeg uinteressant, så er jeg mega spændende igen, og nu kommer jeg så hjem og skal forsøge for fra - strategi?? :)

Desire skrev:Og hold fast i dine andre dates.. Det gør dig mindre needy. Men helt ærlig. Kan du ikke bare gribe røret (drop nu alt det skriveri og ring!), og forklare hende. At du gerne vil se hende, men enten ses 'ordenligt' ellers gør i ikke.

Det har jeg også tænkt mig, netop af den grund du nævner. Bestemt en god mulighed at ringe, og det bliver nok også det jeg ender, da jeg selv synes det er en god ide, men - ungdommes nu til dags, interagerer ikke telefonisk, hvorfor jeg har en kraftig mistanke om, at hun slet ikke tager den. Men so be it - det skal prøves :)

Hvad ville være en passende "første date" igen?
RobinHood
Fætter kanin

Indlægaf Happytalk » søn 31. jan 2016 03:45

Bare invitere hende på noget vin.. Og når hun så møder op drikker du hvad du har lyst til..works every time
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Kami » tors 11. feb 2016 16:44

Hun smider tøjet og rider dig uden på tøjet.

Hvad en pige dog ikke er nødt til, for at få sex i dette land...
Hendes "ingen sex" der var anti slut defense. Man siger 'Jeg knalder heller ikke på første date" -- og knalder hende.

Inviter hende på vin eller andet, Netflix og chill og så Eskaler til sex.
Kami

Tilbage til Teknikker og taktikker