SMS-game jffffi method v2.0

Scoring med elektronisk grej

SMS-game jffffi method v2.0

Indlægaf Wired » lør 21. apr 2012 10:09

Endnu en gylden post fra det hedengange TGO: SMS-game jffffi method v2.0

I lyset af trenden omkring sms-game, specielt pga. mange har hentet min gamle post om mit sms-game frem, tænkte jeg at jeg ville poste en opdateret udgave og lige pudse det lidt af og give lidt ekstra godbider.

Det er forsøgt at blive brudt så meget basalt ned som muligt, men hvis noget er uklart må i jo spørge om uddybning.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ SMS GAME v2.0 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

1.

Jeg sender altid en besked med det samme efter jeg har ejectet fra et sæt. Dog er det først lidt efter jeg har fået tlf-nr'et at jeg ejecter. Jeg bliver altid lige og bygger lidt mere rapport. Generelt går jeg ikke efter selve nummeret som et mål i sig selv. Vi har som regel kysset inden jeg har fået det, men det er samme fremgangsmåde hvis man tager nummeret for den sociale status personen har (bartender, event-tøs, dørmand osv).

Beskeden har jeg bare liggende i mine kladder på tlf'en og skifter den nogen gange ud, men generelt har den temaet ala:

------------
Åårh, du er da det sødeste på denne jord prinsesse!
I love you so much! Du bliver min nye bedste ven
Kæmpe kram Jffffi
------------

2.

Når de svarer tilbage så lad deres sms ligge. Sarge videre / få noget søvn når du kommer der til.
Møder du dem senere så snak ikke om sms'en.

3.

Vent til dagen efter med at skrive til hende igen og derefter så følg den her fremgangsmetode:

Åben -> Fluff -> Intention -> Afbryd

Jeg vil nu bryde hver enkelt skridt ned så i kan se hvordan jeg gør mange af tingene.

3.1 - Åben

Åbnere skal være noget sjovt og aldrig om alvorlige ting.

Fx; FUCK! Jeg så lige det sjoveste; [indsæt sjov ting, fx stiv mand i s-toget, en due der sked på hende der gik foran dig på Strøget eller noget 3.]

Eller du kan fx. køre videre på et neg du har leveret; "Jeg vil vædde med du står og farver hår lige nu!".

Du må ALDRIG skrive noget ala; "Hvad laver du?", "Hygger du dig?", "Hvordan går det?". Det har DU simpelthen ikke tid til.

Jeg bruger rigtig meget kælenavne til piger og et eksempel på en åbnings sms kunne være:

------------
"Hey lille prinsesse! Du er så sød og sjov, jeg elsker dig allerede!! :)
Skal bare slappe af og spille lidt xbox måske og så i seng.
At sove er min nye yndlings hobby! *Lange varme knus*"
------------

3.2 - Fluff

Hun svarer tilbage og det er nu du skal få en samtale til at flyde lidt frem og tilbage med hende for at få hende varm i fingrene. Kun fantasien sætter grænser for emnerne, men brug noget positivt og så fungerer ting hun kan grine af altså bare bedst.

Et eksempel;

------------
Eeej prinsesse! Du var da charmerende nok.. Sådan da ;).
Så du ham med mexi-hatten? Jeg var flad af grin over den,
han må have brugt den som gå-i-byen hat de sidste 8 år
så slidt som den var!
------------

3.3 - Intention

I har nu skrevet nogle beskeder frem og tilbage og hun morer sig. Du skal nu til at levere din intention og først skal du lige observere hendes BT (hvilket er lidt tricky gennem tekst, men prøv dig frem). Du skal tænke over om hun er på en high-note så hun vil sige ja til at lave et eller andet spændende med dig.

Og så endelig den non-needy måde at fremlægge en plan for hende; Du præsenterer en ting du skal (fx en tur ud i skoven, spille frisbee, se en gammel klassiker, etc.) og så hyper du den fuldstændig og præsenter hende for en mulighed for at hun kan få lov til at være med. Du skal ikke invitere hende direkte, bare spørg om hun ville have lyst til at være med på the ride.

Efterhånden som mit game er blevet mere velkalibreret spørger jeg dog de fleste tøser mere direkte, men indtil du føler du har styr på det så gør det indirekte.

Fx. så skal du ud at prøve sko i byen eller sådan noget og hun kan så få lov til at gå med og give en mening. Det vigtige er at sende ideen om at du gør det uanset om hun siger ja eller nej og endnu vigtigere; at det blive HAMRENDE SJOVT uanset om hun er der eller ej!

Den mere direkte metode er jo så bare at invitere hende direkte til et eller andet. Fx: "Hey jeg skriver lige imorgen når jeg ved hvad tid jeg er færdig med skolen, så kan vi lige mødes". Det fungerer super godt at holde detaljerne vage og så når dagen oprinder skriver du noget ala; "Cool prinsesse, så fik jeg ordnet det jeg skulle. Kl 16 foran juicebaren. Vi ses." (Rigtig ofte efterhånden tilføjer jeg også "Glæder mig til at hænge ud med dig" eller noget i den stil da min rapport-skills efterhånden er i top.

Hvis hun siger nej så lad den gå, du skal ikke prøve at overtale hende logisk. Lad den være. Det er jo ikke hendes fejl hvis hun skal til lerkrukkeformning der eller whatever. Du må prøve en anden gang. Du kan evt. prøve at snakke endnu mere passioneret om det for at se om hun skifter mening, men hvis ikke - så gem hende til en anden gang.

3.4 - Afbryd

Til sidst er det på tide at sige stop. Du har steder og være og kvinder at være der med så du bliver nød til at smutte pga. "et eller andet". I starten er dette jo utrolig let at fake, men hvis du truly vil have "game", så må du til at få en livsstil der matcher PU/hobbier så du rent faktisk har ting at foretage dig.

Du skal ikke prøve at holde den kunstigt i live hvis hun ikke svarer særlig interessant. Vent til et senere tidspunkt hvor hun måske har andre ting at tænke på eller bedre tid.

Dette er et basalt set-up til hvordan jeg kører mit sms-game. Det kan forløbe i løbet af 20 mins og så er der en date eller det kan tage henover dage. Alt efter hvor travlt vi begge har med at svare tilbage.

Appendix

Jeg vil dog lige knytte lidt noter til nogle specifikke ting som kan opstå under ens sms-game.

A1 - Shit-tests

Per sms har jeg 2 metoder jeg egentlig bruger. Den ene er slet ikke at svare og bare vente på hun er flink igen. De sender altid en sms til hvis det er det de skrev var rigtig nederen.

Den anden måde er bare at svare med; "Hvor sødt" - Ikke slutte af med punktum, ikke mere end de 2 ord og for guds skyld; absolut ingen smileys.

Derefter så freezeout indtil hun er sød igen. Hvis hun sms'er tilbage med mere lort svarer du ikke.

Note: Det her er til de rigtig slemme shit tests. Hvis de er i den lette udgave bruger man bare de normale værktøjer; altså stikke sig selv med kniven, C/F'e et svar eller selvfølgelig ignorere og skifte emne.

A2 - Hvis hun aldrig har tid

Jeg er personligt rigtig ked af at dette indlæg havnede i en tråd for sindssygt lang tid siden uden rigtig at nå ud til folk, så nu kommer det med her. For det er virkelig effektivt!

Hvis du har problemer med at en pige aldrig har tid til at mødes, konstant aflyser jeres aftaler eller bare ikke rigtig er til at få med på en date så er det her LIGE dig. Du skal smide hende på en proces der går ud på at du laver planer og selv aflyser så hun opbygger et savn til dig.

Dvs. du ringer/skriver og siger noget ala;

"Hey!! Jeg har sindssygt travlt de her dage, ved godt vi har prøvet at finde en dato at ses, men her i næste uge så finder vi på noget sammen, jeg har noget perfekt i tankerne!"

HB: Det lyder godt, glæder mig bla bla

Lig hende lidt på is og når næste uge oprinder så smider du igen;

"Fuck man, en masse ting er sku lige kommet ind i kalenderen, bliver nød til at aflyse - det er jeg ked af, næste uge baby! Så er det bare os, I PROMIIIIISE!"

HB: Det er okay, den slags sker jo, bla bla

"Årh crap; næste uge baby. Jeg er så ked af det!! Det er bare mega uheldigt"

... Du får mønstret. Hvis du smider hende på den i noget tid. Vi snakker ikke kun 4 dage, men 4-6 uger, så vil hun begynde at få DIG med på en day2 og så er du in!
Wired
Seargeant O'Hara

Re: SMS-game jffffi method v2.0

Indlægaf Drama » lør 21. apr 2012 11:49

Hvor er du vild. Fed guide og kunne godt lide den sidste det med at invitere også droppe det
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf EmilRK » søn 1. jul 2012 18:21

Hvad gør man så, hvis man skriver en besked til hende, og hun så ikke svarer?
Har ventet over et døgn på svar nu - vil jo ikke virke needy?
EmilRK
Seargeant O'Hara

Indlægaf Drama » søn 1. jul 2012 21:04

drop hende.
There is no rules. Is more like . . . Guidelines
Drama
MacDaddy

Indlægaf MarauderKing » tirs 8. jan 2013 00:34

Ohh yes, Jifffi lavede ekstreme gode posts!

Super fedt at se den har overlevet fra TGO :)

Varmer mit hjerte <3
MarauderKing
Nyklækket

Indlægaf Maloney » fre 29. mar 2013 13:36

Yderst interessant læsning. Tak.
Maloney
Gummi Tarzan

Indlægaf Glass » tors 18. feb 2016 00:28

Sindsyg post! Jeg har dog lige et spørgsmål som måske er lidt off subject - Men håber det går. Hvis du nu skal lave transaction fra tinder til sms -> Ville du så følge samme fremgangsmåde?
Glass
Nyklækket

Indlægaf jffffi » tors 18. feb 2016 21:10

Jeg tillader mig selv at svare eftersom det rent faktisk er mig der har skrevet OP.

For at være ærlig har jeg aldrig prøvet Tinder, men så vidt jeg har forstået så kræver det at begge siger ja til hinanden for at man kan skrive ikke sandt? I så fald så har hun jo allerede sagt indirekte at det hun ser, kan hun lide - i et eller andet omfang. Jeg ville umiddelbart gætte på det burde være ligesom fremgangsmetoden er beskrevet, hvor din "intention" så er at få hendes nummer og bruge det videre. Derefter kører du så enten videre eller forfra alt efter hvor længe der går.

At få nummeret kræver en del mindre end at hun vil ses med dig - så burde være rimelig hurtigt at få hvis du formår at fange hendes interesse/underholde hende :)

(Alt sammen spekulation, har som sagt aldrig prøvet Tinder).

EDIT:
Tjek evt Kaizer og andre herinde, de er rimelig snilde med Tinder.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame