Et bidrag til Solo-game

Generel teori og diskussion for nybegyndere

Et bidrag til Solo-game

Indlægaf Explore » ons 25. feb 2015 20:45

Et bidrag til Solo-game

Jeg har i stykke tid gerne ville skrive denne post, og dele mine indsigter angående det at alene i byen. Jeg vil starte lige med at opsummere, hvad der tidligere er skrevet herinde om solo-gaming og efterfølgende vil jeg tilføje mine egne erfaringer eksemplificeret gennem fieldrapports. Til sidst sammenfattes det hele med konkrete tips, så dem, der ikke har lysten til at læse det hele kan springe ned til guldkornene i bunden.

Fætter Stream, herinde fra, oplister følgende, som man bør være opmærksom på når der skal games alene. For mere uddybet læs: (viewtopic.php?f=14&t=17).

• Vend dig til at være alene – Tag derned og bare sæt dig.
    • Glem alt om at scorer. Bare snak random shit - Ok med kedelige samtaler.
    • Du skal ikke være kræsen med hvem du snakker med både fyre og piger.
    • Stå et sted med meget trafik.
    • Find et sted du er tryg ved og egner sig til solo.

1. Bytur – For dum til at fatte en hentydning.
Jeg havde netop mødt en anden gamer, inde fra TGO på det tidspunkt, for at se om der var kemi og om vi kunne game sammen. Efter vores møde skulle han på arbejde, men jeg var ikke helt klar til at tage hjem, da jeg i lang tid havde haft som mål at tage alene i byen og scorer. Jeg besluttede mig at give det et forsøg. Det var torsdag og klokken var 20-21 og der var kun en bar ved åen, som var åben; Bodegaen.

Den vaklende start.
Jeg havde set ind gennem vinduerne at der var lidt mennesker derinde bl.a. et bord med tre piger. Jeg går ind og kan allerede mærke nervøsiteten, så går op i baren bestiller en øl, og sidder der et stykke tid, på det her tidspunkt begynder jeg virkelig at føler mig lidt som en taber alkoholikere, der går alene på bar. Efter hvad der føles som evigheder, beslutter jeg mig for at åbne de tre piger, men med en krop dirrende af nervøsitet tror jeg deres bord kommer senere i rækken, så da bordet pludselig står der, får jeg ikke åbnet. I stedet vender jeg tilbage til min plads i baren.
Tilbage på plads begynder jeg at tænke: ”Nu har jeg fucked det op, Jo længere jeg sidder her alene jo mere falder min værdi, Jeg er totalt stemplet som social taber”. Midt i min myldrende, selvdestruktive tankestrøm kommer der to piger ind og sætter sig ved et ledig bord og bestiller en øl. De havde ikke set mig, være en social taber, min værdi ift. dem var intakt. Jeg tænker ved med selv: ”Enten sidder du her og ligner en social taber, eller går du op og snakker med dem” valget var ikke så svært. Frygten for at ligne en social taber oversteg frygten for at åbne.

Åbningen og videre samtale
Jeg gik derover, og på det tidspunkt havde jeg en åbningsrutine klar, den blev på ingen måde leveret smooth, og den fik en lunken modtagelse, men pigerne kedede sig og jeg kunne mærke at jeg i det mindste gav lidt underholdning/spænding. Eftersom tiden gik, fik jeg talt mig varm, min nervøsitet forsvandt, den ene pige (Brunetten) begyndte langsomt at stille mig spørgsmål, hun åbnede op og var interesseret, det medførte ligeledes hendes veninde (Blondinen) også åbnede op. (Jeg springer nu frem til et punkt i interaktionen som sidenhen har vist at være ret vigtig når jeg gamer solo).
Vi havde fluff-talked en del tid krydret med lidt C&F, som af en underlig grund faldt mig ret naturligt den dag. På et tidspunkt kommer blondinens studiekammerater 5-6 drenge, og jeg tænker fuck… Jeg er heldigvis på dette tidspunkt så meget inde i varmen hos de to piger og drengene hilser pænt på mig og udveksler navne. De spørg bl.a. om hvor jeg kender pigerne fra jeg nævner at jeg lige har mødt og vi bare har hygge snakket. Jeg fortsætter med at snakke primært med Brunetten, blondinen begynder naturligt nok at snakke med sine studievenner. På et tidspunkt spørger Brunetten og jeg vil med ud at ryge (indendørs rygelokale), hvortil jeg siger ”NAVN jeg bliver lige her og snakker lidt med drengene”. Hun reagerer med at klappe den nærmeste fyr på skulderen ”Simon du skal lige møde Explore, han er for nice”. Jeg begynder så at snakke med Simon, og i perioder da samtalen går død, inddrager jeg en ny fyr, ved at sige hans navn højt og spørge hvad han synes om emnet. Sådan kører det til jeg har talt med alle drengene. Det vigtigste her var at huske alle navne og bruge dem aktivt, det giver en følelse man kender hinanden bedre end man egentlig gør (KEY POINT). Brunetten og blondinen kommer tilbage fra deres rygning, og spørg om jeg ikke vil med op Frederiks (En bar). Jeg siger ja, opfatter aftenen lidt som et eventyr nu og er spændt på hvad den bringer. Jeg rejser mig op siger farvel til de nærmeste drenge igen, med navn nævnelse. I samme ombæring kommer en pige jeg end ikke har snakket med før op giver mig et knus og siger ”Vi ses Explore”. Vanvittig syret oplevelse, og jeg får tanken om at det er sådan her game ser ud når det er på elite niveau var ”center of attention”.

Frederiks bar – Det første kys
Vi bevægede os alle tre mod Frederiks, som ligger ca. 300 m fra bodegaen. Jeg snakker egentlig bare lidt random shit, er højt humør efter min tilsyneladende høje status, blondinen bitcher lidt over hun ikke kan finde en fyr (hun må have overladt brunetten sejren). Vi ankommer på Frederiks, der sker mildt sagt ingenting der er kun en ordentlig flok drenge der holder fødselsdag ca. 7 stykker. Blondinen forsvinder stort set tilbage til bodegaen med de samme, hvilket efterlader Brunetten og jeg helt alene. Der heller går ikke længe før fødselsdagsbarnet griber fat i Brunetten og vil have en fødselsdags dans, som hun indvilger i. I stedet for at jeg bare glor på joiner jeg drenge gruppen, som er i vældigt godt humør, og jeg får straks tilbudt shots osv. Har det faktisk så sjovt at jeg ikke ænser fødselsdags barnet er kommet tilbage fra dansen og Brunetten sidder selv oppe i baren. Pludselig råber hun ”Explore kom op i baren”. Jeg kommer op og ser hun har købt tequilla shots, da jeg skal til at drikke siger hun ”body shots” og tager citronen i munden. Da shotsene er drukket fortsætter vi med kysse, og hun spørg om vi ikke skal tage tilbage til bodegaen. Vi tager derned til de andre.

For dum til at fatte en hentydning.
Vi tager ned på bodegaen, den store gruppe af mennesker sidder der stadig. Vi joiner, men der går ikke ret længe, før brunetten og blondinen forsvinder, og bliver væk i lang i tid. Har fået brunettens nr. men hendes telefon var død, ligeledes var alt den hype omkring min personlighed også. Det var stadig hyggeligt, men havde mistet mit drive i gruppen. Da jeg har ventet længe nok tager jeg på Meatpackers, mit studie var afsted, som hele tiden havde fungeret som backup plan, hvis jeg fejlede fuldstændig i mit forsøg på at være alene i byen. Jeg havde hele tiden sagt at jeg ville forlade pigerne og joine mit studie senere på aftenen (min undskyldning for at være alene i byen).
Jeg forlod bodegaen uden at sige farvel til pigerne, som ikke var at se nogle steder, var dog stadig fuldstændig høj over det trodssalt var lykkes mig at kysse med pige min første gang alene i byen. Så på Meatpackers var jeg totalt i god-mode alt kunne lade sig gøre plus jeg var nu sammen med mit studie og kunne trække energi fra dem. Kl. ca. 03 står jeg ude foran Meatpackers med nogen fra studiet. Så får jeg øje på brunetten går hen til hende i mit ustyrlige partyhumør. Hun står helt alene, uden veninde, og hun vidste jeg ville være på Meatpackers (En klokke klar invitation). Jeg vælger bare at sige ”Hej, er du på vej hjem” hun siger ja, hvorefter kysser hende siger farvel og vader direkte på Meatpackers. Det er først dagen efter indser min fejl, men glædes dog stadig efter gårdsdagens nat som måtte betegnes en kæmpe succes.

2. Bytur – The rich kid on Zenza
Denne bytur startede også en torsdag, nogle af mine venner, også fra gamer miljøet, havde lokket mig med til salsa på Fidels. Det var absolut ikke min kop the, men det var en mulighed for at udfordre sig selv, samtidig har salsa givet rigtig meget til nogen af drengene mht. kino og tryghed ved at være tæt på det modsatte køn (TIP). Efter salsa aftenen sluttede omkring 23:30 spurgte jeg drengene ville med i byen. De var dog trætte og skulle på arbejde (jeg studerer). Jeg besluttede mig for at tage på Zenza, mest fordi stedet intimiderer mig, pigerne er flotte, og det handler i det hele taget om at vise man har penge. Jeg går der ind der er rimelig gang i den, jeg for øje på to fyre, som også var inde til at ”danse” salsa dvs. efter undervisningen hang de også på i baren og her havde jeg små snakket lidt med dem. Jeg spurgte hvad de hed og herfra smalltalkede jeg bare lidt, men sørgede for at bruge deres navne jævnligt, for at skabe lidt sammenhørighed (KEY POINT). Den ene fyr begynder så bare at købe shots og drinks til os alle tre, hvilket jeg selvfølgelig drak. Hang lidt ud med dem, men åbnede en lille smule, og nogen af dem sendte jeg videre til de to fyre.

Helt Alene
Aftenen gik og pludselig smuttede de to fyre hjem. Jeg var dog på dette tidspunkt virkelig i hopla, havde snakket med så mange forbi passerende. Min hukommelse bliver lidt sløret nu, men ender ude på dansegulvet, hvor jeg bare den max gas, danser bl.a. andet med 40 årige homoseksuel mand, med kælenavnet Georg Clooney. Han er mega stiv, og giver shot, og jeg finder det egentlig ret underholdende når han prøver at scorer mig. Natten er et eventyr – go with the flow (KEY POINT). Alt mit dansen må have trukket en del opmærksomhed for på et tidspunkt åbner jeg bare en random pige, der står omkring dansegulvet. Vi snakker kort og kysser ret hurtigt, jeg danser lidt igen med gud og hver mand. Går hen og snakker med pigen igen, der siger hun skal hjem. Jeg tænker fuck, men spørg efter nummeret. Hvortil hun svare, vil du ikke hellere med mig hjem. Jeg tabte både næse og mund, men var selvfølgelig frisk. Vi endte hjemme ved hende og jeg fik mit første f-close efter en solo bytur. Jeg var flyvende næste morgen, mens jeg bevægede mig hjemad.

3. Bytur - Er du Alfa? & Rich kid x2
Ugen efter mit første f-close besluttede jeg mig for at tage af sted igen (Torsdag). Tog tidligt i byen omkring kl.21. Gik først ned til Bodegaen, der var ikke specielt mange mennesker og havde ikke rigtig energien til at starte nogle samtaler. Så gik på bar SMIL, her kommer jeg ofte og føler mig hjemme. Skæbnen ville så at Rich kid fra sidste torsdag, var afsted med sin nye klasse. De var lige startet og kendte knap nok hinandens navne. Jeg vader direkte hen til Rich kid, som står i baren, og siger ”Hej rich kid (Navn), tak for sidst, kom du godt hjem”. Man kan se han kæmper med at huske mig, men vil ikke helt stå ved han ikke kan huske mit navn. ”Det er Explore, hvem er du afsted med?”. Jeg siger hej til nogen af hans klasse kammerater udveksler navne og husker dem! Jeg snakker lidt løst og får endda præsenteret de nye klassekammerater for hinanden er væsentlig bedre til navne end de var. Så på den måde bliver jeg barens lille centrum, der stort set kun og klassen i baren.

Pigerne kommer.
Pigerne i flokken, bliver nysgerrige og kommer op og snakker, spørg om mit navn. Jeg forsøger at snakke med dem alle sammen, men det viser sig at være en ret umulig opgave, den ene pige bliver nærmest sur, fordi jeg vender mig om og taler med en anden pige fra klassen. Jeg forklare hende, jeg bare vil være venlig og snakke med alle, men det hjælper ikke, så ignorere hende og snakker med de andre. Efter noget tid bliver hele flokken enige om at tage på Meatpackers mig inklusiv. På vej der ned prøver flokken lige at tømme en flaske Gajol, som Rich kid selvfølgelig har givet, sammen med næsten alt andet sprut, der blev købt på SMIL.

Meatpackers – Er du Alfa?
På Meatpackers finder vi en plads, hvor hele gruppen kan sidde. Jeg snakker lidt med diverse piger fra gruppen. Jeg er i det hele taget meget passiv, pigerne holder selv samtalerne i gang. På et tidspunkt er jeg løbet tør for øl, men gider ikke rejse mig. Så sidder og kigger lidt rundt i lokalet, jeg får øjenkontakt med en pige, der sidder sammen, med 7 drenge hun smiler til mig. Jeg løfter glasset og viser jeg ikke har noget at skåle med, hvorefter hun smiler og rejser sig fra drenge flokken. Jeg rejser mig tilsvarende og vi går sammen ud og henter øl. Var lidt overasket, så snakkede faktisk kun lige kort med hende. Før vi gik ned på vores pladser igen. Senere ender jeg ude på dansegulvet, muligvis med nogle andre, men kan faktisk ikke rigtig huske det. Jeg ender i hvert fald med at stå med en pige. Hun spørger så ”Du er sådan en rigtig alfahan er du ikke?”. Det er sådan lidt en shittest på mange måder 1) Hvis du ikke er alfa er du en tøs 2) Hvis du siger du er en alfa, er det tryhard. I mangel på bedre svar valgte jeg det sidste. Hvorefter hun holdt solid øjenkontakt, rykkede tættere på (Hun ville kysses). Jeg kyssede hende ikke hvorefter hun siger ”Du er ikke alfa” det blev for meget for mit fulde mandlige alfa ego. Så skubbede hende en 1. meter bagud så hun ramte væggen hård, og så snavede jeg hende bare brædderne (Tillykke pige barn du formåede at scorer mig). Herfra gik der ikke fem minutter før vi sad i taxaen på vej hjem til mig. Sådan fik jeg mit 2. f-close i byen solo.

4. Bytur - The Buzzing.
Efter disse to succeser endda 2 uger i streg. Ved jeg ikke om fascinationen ved det at gå alene i byen forsvandt, eller om mine venner bare havde tid igen. Der gik i hvert fald lang tid før jeg igen tog alene i byen. Jeg havde lige afsluttet en længere eksamen. Så havde ikke været i byen i virkelig lang tid. Dem jeg havde aftaler med aflyste. Så hvad gør en gå-i-byen hungrende gamer. Tager afsted alene, det var en fredag eller lørdag denne gang. Jeg tog tidligt ned på Bodegaen kl. 21-22 stykker. Der var ikke alverden, men der sad to piger i hjørnet. Jeg gik op til dem ikke spor nervøs, men heller ikke med tanker om at scorer. Vi snakkede bare random snak – Hvad laver i? Hvorfor er I i byen så tidligt… Blabla. Jeg fik to øl med dem og et enkel shot som de gav. Da klokken var blevet 00, besluttede jeg mig for at gå videre på SMIL. Der var ingen mennesker, men var i godt humør og meget grunded – Var egentlig bare nysgerrig på hvad natten ville bringe. Jeg snakkede lidt med bartenderen, og bevægede mig mod Hornsleth; egentlig ikke mit sted, men synes det er nogle underholdende typer, som kommer der. Meget opsat af det rigtige tøj og store flasker forbundet med romerlys, der skal pløjes gennem dansegulvet hvert 5. minut.

Hornsleth – The Buzzing
Mit tøj, passede på ingen måde ind konteksten, havde en strikket sweater og par bukser der tenderede til skater stilen, mit hår var så kort, at selv de største pomadedrenge i kunne have lavet noget, der mindede om en frisyre. Jeg gik op baren købte en flaske øl, og stod roligt afslappet, med ryggen hvilende op af baren. Jeg havde min egen lille fest, observerede, hvor optaget folk var over at opretholde denne facade, drenge, der forsøgte at komme i kontakt med pigerne gennem champagne osv. Alt denne tid havde jeg ingen destruktive tanker som – Fuck hvor passer jeg bare ikke ind her! Mit tøj er helt forkert! Jeg ligner en taber i baren! Jeg var helt afslappet jeg buzzede af positiv energi og ro (KEYPOINT). Drenge rundt om i baren begyndte, til min store overraskelse, at åbne mig, bare lidt random snak, men det var dem der gerne ville snakke med mig. Mens jeg stod og jokede med mine nye venner, kom en pige forbi. Vi begyndte at snakke, og jeg var åbenbart kommet i hopla for der kom seriøst flydende guld ud af min mund (Har denne fornemmelse sjældent), men vil det sige jeg ikke kan sige noget forkert alt er 100 % spot on og selv hvis det ikke er tolkes det af tilhørende som om det er. Det siger sig selv at pigen blev vildt tiltrukket og jeg kunne mærke hun ville kysse, men jeg den, det sjovt at se ”JAMEN SÅ KYS MIG DOG” tanken i deres øjne. Til sidst tog hun sig dog sammen og kyssede, hvilket for mit vedkommende er ret sjældent, da jeg som regel godt kan se når pigerne er kysse klar. Vi fortsatte med at flirte og fyr væsentlig højere og mere veltrænet end mig plus han havde en flaske en rigtig Hornsleth type. Pigen der kyssede mig legede for vild med ham, hun fik gratis drink af ham, dansede tæt osv. Jeg blev bare på min plads i baren. Til sidst resignerede den anden fyr og vi tog kort tid efter hjem til hende. 3. f-close som solo tur.

Guldkorn.
De overstående FR, er fra mine fire eneste byture i byen solo og alle har været en succes (1 k-close 3x f-close). Jeg kan ikke udvise samme succesrate i mit game generelt. Årsagen vil jeg forsøge at komme nærmere i det følgende, samtidig præsenteres et koncept jeg har givet navnet ”The Social Spiral of Positivity”.

Mindset – Solo, gruppe og følelser.
Det første jeg bemærkede var, hvordan mit mindset ændrede sig ved at være alene. I en gruppe, har man altid trygheden i at snakke med nogen dvs. man er afskærmet fra at føle sig som en social taber, og det skabte for mig en indirekte barrier for at åbne, der er altid en eller anden form for agenda selvom man aftaler bare at have det sjovt. Sidst men ikke mindst følges man ad og holder øje med hinanden. Solo her har jeg ingen at følges med alle er bedre end ingen ting, om det så er den ensomme bums i baren, så kan han hurtigt blive din bedste og eneste ven (i hvert fald i starten), der er i højere grad mulighed for spontanitet da man bare kan tage joine en gruppe og gå videre uden det skal aftales. Følelser er også meget forskelligt, min oplevelse er at gruppen giver tryghed og garanti for sjov, men kan samtidig holde en tilbage. Solo, er der ingen tryghed og jeg skal overvinde mig selv, men er drevet af frygten for ikke ligne en social taber.

The Social Spiral of Positivity
Dette koncept bruger frygten for at ligne taber som går alene i byen positivt. I nattelivet er det uhørt for normale mennesker at tage i byen alene, derfor vil deres første tanke aldrig være, der står en social taber alene, men mere han venter nok på nogen, Han er nok sammen med dem der (folk der står tæt på). Disse tanker er mere sandsynlige da det at gå i byen alene slet ikke er en mulighed i deres verdensforståelse. Det er med andre meget nemt at manipulere sociale interaktioner.
Folk antager hurtigt man kender hinanden. Musikken går der muligt at stå tæt, røre for at fange opmærksomheden, sådan noget som venner nu engang gør. Når man tager i byen alene har du ingen gruppe med det bliver derfor vigtig at skabe et tilhørsforhold. Jeg gør det ved at spørge om navne tidligt og huske dem, for det er meget nemmere at fange folk opmærksomhed, hvis man nævner deres navnet og gør det ofte. Her ville nogen, måske sige det viser for meget interesse, men man er alene og har ikke råd til den luksus.

Den positive spiral opstår når du snakker med et gruppemedlem og spørg om navnet og bruger det ofte. Det sig selv vil skabe en større samhørighed. Finten kommer, når et andet medlem joiner interaktionen så kan du sige ”Hej (NAVN) og jeg stod lige og snakkede om…. Hvad synes du”. Det tilkomne gruppemedlem, vil nu tro at du kender første gruppemedlem og derfor behandle dig som en vens vens. Mens første gruppe medlem ser det nye gruppe medlem behandler dig godt (Godkender dig) og vil tilsvarende behandle dig godt. Deraf opstår den positive spiral og fortsættes ved samtlige gruppe medlemmer.
Det at kunne navnene gav mig vanvittig succes i mine tre første solo ture, mens den sidste primært skyldes at folk antog, jeg var en del af en stor drenge gruppe der stod i baren. Så folk vurdere som regel en bedre end man er.
Fuck yourself up, so you can learn to put yourself back together.
Brugeravatar
Explore
Gummi Tarzan

Geografisk sted: Aarhus

Re: Et bidrag til Solo-game

Indlægaf missy » lør 4. apr 2015 00:36

God post.

Kan godt nikke genkende til det med spiralen hvor tingene bare kører bedre og bedre og folk begynder at kæmpe for ens opmærksomhed. Når tingene går sådan, tænker jeg at man ej heller lader sig slå så meget ned af afvisninger - for hey, der er jo så mange andre!
missy

Der findes ikke fiasko, kun feedback
Brugeravatar
missy
Private Johnson

Geografisk sted: Varde / Esbjerg

Indlægaf Desire » lør 4. apr 2015 10:35

Meget gennemført post. Kanon læsning :)
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Mano » man 6. apr 2015 22:38

Det her link dækker det samme og ekstra.
Samurai game/solo game

Har i 3-4 måneder konsekvent gået ud solo, men havde prøvet det nogle gange før og lige i starten var jeg for fristet til at skrive om nogle af mine venner var friske (don't do it!). Endte med de gange jeg faktisk var ude med en ven eller flere bare gav en langsommere indlæring af socialisering og pick-up.

Efter at have været ude konstant 3xugen gennemsnitligt i et år føler man sig tilpas i byen, selv alene, som jeg nu har gjort de sidste 4 måneder. Det at sidde 5-10 mins og sippe sin øl og snakke med bartenderne og dem, der kommer op forbi gør ikke en utilpas overhovedet. Det eneste jeg stadig kan føle mig "lidt" utilpas med er at gå på dansegulvet alene, men selv det er næsten overkommet og har pulled der fra.

Min proces:
1. Tager hen på en stille bar, hvor folk er omkring min alder og er åbne for at møde nye mennesker (Bar-kæden Bodegaen er en mulighed). Derudover gør det tidligt på aftenen (kl 20-22), for vi ved alle jo senere det bliver jo flere bitch shields har de og jo mere party mode bliver tøserne, og så er det kun de über desperate, 18-20 årige eller de få hvor du bare lige har de looks hun vil have. Den anden fordel er også du varmer dig op til party-nieveauet inden alle andre er det når de ude.
2. Jeg sætter mig et sted hvor folk kan se mig og snakker med folk, der også sidder ved baren eller bartenderne. Nogle gange sidder jeg mig lige ved siden af et 2set med det samme (stadig ved bar bordet). Men som regel går jeg efter pre-open, dvs. de ser mig inden jeg overhovedet over ved dem, hvilket gør en mindre fremmed, hvilket er en større faktor når man er alene. På grund af pre-opens får jeg aldrig spørgsmålet om jeg er alene, kun sjældent. Derudover sørger jeg også for kort øjenkontakt med tøser, der går forbi eller sidder ved barbordet. De hurtigste n-closes (ca 30 sek. og ingen af numrene har flaked) jeg har haft er stadig på en rolig bar, hvor jeg bare vender mig om på min taburet og standser en tøs, der er på vej forbi.
3. Efter 1-4 approaches (kommer an på barens størrelse og antal sets) går jeg videre til næste venue, der kan være endnu en rolig bar eller mellemting. En god aften er på min. 10 approaches svarende til man har snakket med min. 10 tøser.

Tips:
1. Undgå steder med store sociale grupper. Selv med wings er de trælse og alene skal man edermaneme være oppe på dupperne for at extracte en af tøserne væk fra cock blocks, i sær hvis de i party mode.
2. Vift tøserne over til dig hvis du får mulighederne. Meget mere attraktivt end hvis du går over til dem.
3. I tvivl om åbnere som solo? Bare skål med dem eller være så fræk at spørge en random tøs eller gut om de ikke kunne introducere dig til de 2 blondiner blabla.
4. Lad være med at holde dig til samme gruppe, jo mindre en af tøserne er dtf. Jeg ved man lige pludselig føler sig tryg af at være i en gruppe, men det styrker ikke dit game i forhold til hvis du går ud og møder nye mennesker. Men hvis tøsen er dtf (du har selvf. screenet med hvad hun skal i morgen og hvilken type hun er etc.), så sørg for at lede gruppen de steder hen DU VIL, få dem vænnet til at du er lederen og undgå party places hvor fyre grinder of ad dem (jo mindre du har virkelig godt game), eller steder hvor de kender en masse, som også kan spolere dit game.
5. Sørg for at veninderne også har det sjovt, engager hele gruppen, ellers cb'er de alt for ofte. Stadig have fokus på dit target.
6. Varm op. Ingen siger du skal have nr. (n-close) de første tøser du snakker med, bare snak, men sørg for det er snak om dem og dig. Ellers bygger du ikke attraction, og det er det du varmer op til.

Ulemper:
a. Det er sværere at holde kontakt med større grupper.
b. Hårdt når man bliver afvist, for der er ikke nogen til at rådgive eller trøste hos.
c. Det kan være meget udmattende i starten.

Fordelene er mange. Vigtigst er man lærer hurtigere end med wings.
Mano
Happy Meal

Indlægaf Maggiez » man 15. jun 2015 19:06

Rigtig god post og gode pointer.. for solo game er vejen frem... man skal nemlig ikke vente på eller være afhænging af nogen form for wing.. selv om det er fedt at være uden sammen er man på samme tid altid alene for når det kommer til stykkket er det op til en selv om man får scoret eller ej!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Fætter Stream » lør 13. feb 2016 05:08

Yir!
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf James Collin » fre 19. feb 2016 23:00

Mine refleksioner kort på disse punkter og overvejelser på the magic:

Jeg ville mere sige vend dig til at du altid er alene og ikke er afhængig af andre for at have det sjovt :)

Tænk på at score hvis du vil score, alle keder sig lige så meget som du gør. Så ingen har noget bedre at sige end når du gør, bare forbered dig på hvis nogle siger noget dårligt om dig eller der kommer en obstacle, så har du et comeback. Og hav det sjovt med at give comeback og blive venner med alt og alle :)

Hvilken aften har du lyst til? (Så længe du bare ikke giver nogle af delene negativ værdi, så kan du gøre lige hvad du vil)

Vil mere sige her, lad vær med at stå et sted der giver negativ værdi (Står i vejen eller en anden fyr dominere dig eller pige)

Alle steder er egnet til solo game, at have det godt i dit eget selvskab er nøglen!

Alt i alt har jeg lært af alle mine år som er erfaren samurai, at møde nye piger hver uge handler mere om livsstil og personlighed end game. Ikke så meget om du anvender de rigtige mindset's eller teknikker, alt det kommer af sig selv, hvis du bare hygger dig i dit eget selvskab.

Det sidste jeg vil sige til det er, giv værdi, giv værdi, giv værdi og vær glad mens du gør det :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Grafit » ons 6. jul 2016 20:32

Fed inspiration og god læsning. Det giver sgu motivation at læse sådan en historie, godt gået Explore ;)
Grafit
Nyklækket

Indlægaf chrisjv » lør 16. jul 2016 13:26

James Collin skrev:Mine refleksioner kort på disse punkter og overvejelser på the magic:

Jeg ville mere sige vend dig til at du altid er alene og ikke er afhængig af andre for at have det sjovt :)

Tænk på at score hvis du vil score, alle keder sig lige så meget som du gør. Så ingen har noget bedre at sige end når du gør, bare forbered dig på hvis nogle siger noget dårligt om dig eller der kommer en obstacle, så har du et comeback. Og hav det sjovt med at give comeback og blive venner med alt og alle :)

Hvilken aften har du lyst til? (Så længe du bare ikke giver nogle af delene negativ værdi, så kan du gøre lige hvad du vil)

Vil mere sige her, lad vær med at stå et sted der giver negativ værdi (Står i vejen eller en anden fyr dominere dig eller pige)

Alle steder er egnet til solo game, at have det godt i dit eget selvskab er nøglen!

Alt i alt har jeg lært af alle mine år som er erfaren samurai, at møde nye piger hver uge handler mere om livsstil og personlighed end game. Ikke så meget om du anvender de rigtige mindset's eller teknikker, alt det kommer af sig selv, hvis du bare hygger dig i dit eget selvskab.

Det sidste jeg vil sige til det er, giv værdi, giv værdi, giv værdi og vær glad mens du gør det :)

Rigtig god observering du ved hvad du snakker om.

Derfor mange herinde ikke får eller har fået den success de ønsker fordi de render i byen med alle deres pua venner også åbner de et par sæts og kigger rundt, snakker game.. og tager måske nogle piger over til bordet og tror de er pimps. En wing er nok din væreste fjende. Så tager du i byen med pua venner kunne du ligeså godt cockblocke dig selv.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Generelt om The Game