Peacocking

Åbnere, rutiner, gambits.

Re: Peacocking

Indlægaf Tommy F » tirs 23. feb 2016 23:01

Glow: enig. synes der generelt er en tendens til at de gamle begreber ikke bliver anvendt korrekt, hvilket godt kan give nogle forståelsesproblemer nogle gange. I denne her situation var der dog ikke tvivl.

Jfffi: Helt enig - grooming og frisure samt en fed tøjstil og en muskuløs krop, bør være ens primære fokuspunkt ift. peacocking. Skal man ud i mere ekstravagante ting skal man virkeligt have situationsfornemmelse og selvindsigt til at spørge sig selv, om det virkeligt er noget der ville passe til én. Iøvrigt så kan helt latterlige ting såsom en slikkepind om halsen o.lign. helt frarådes. Ved ikke hvad min holdning er til den udstoppede kat - som sagt det kommer an på situationen, men ville nok ikke selv bruge en sådan rekvisit.
Tommy F
Seargeant O'Hara

Indlægaf Glow » ons 24. feb 2016 19:50

Tommy f, Mjah hvis du læser direkte hvad han skrivet så ja. Tvivlen som både kaizer og jeg læste imellem linjerne lå i at en udstoppet kat mere er et prop (en genstand man bruger til attention/talk piece) en en peacocking element (typisk noget man tager på der udståler ekstravagance/står ud i flash game stil. en udstoppet kat er MEGET langt fra alt hvad jeg forbinder med peacocking). Dvs. postet der startede det hele fremstod misforstået trods at de virkede klart for dig. Bare for at fortælle dig hvorfor der er tvivl for nogle af os.

Faktisk er jeg lidt nysgerrig - hvordan kan du se en udstoppet kat som noget der har med peacocking at gøre? det her er ment som oprigtig nysgerrighed - blot for at forstå din tilgang til peacocking og forstå hvordan du tænker?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Kaizer » ons 24. feb 2016 20:38

Goat prob game
Billede

Goat peacocking
Billede

......Picking up a goat
Billede