Jeg træner derhjemme - hele kroppen. Tænker at træne de kropsdele, du nævner er godt som start, men hvis du gør det længere tid, så vil jeg bestemt ikke negligere dine andre dele. Du kommer til at se helt forkert ud

Anyway, her er hvad jeg gør når jeg træner hjemme, på de kropsdele du spurgte til.
Pushups (obviously), find din max rep range. Hvor mange pushups kan du tag? Lad os sige 25. Så skal du, for at vokse, gå ud over det. Det jeg gør er 25 første set (klarer den rimelig nemt). 45 sek. pause --> andet set. Jeg kæmper lidt mere, holder pauser i pushupposition, UDEN at lade knæ røre jorden. 25 igen. 45 sek. Pause --> Tredje set. Ligesådan. Om at par uger, når du er vant til dette, så hæv din rep range til 30, eller lav decline pushups.
Jeg kombinerer også med 15 diamond pushups x3, lige efter. Rammer triceps og øvre bryst mere end normale pushups.
For
mave, lav crunches eller planke. Sørg for at du har kontrol over bevægelsen. Kvalitet er altid bedre end kvantitet. Husk mind-muscle connection. Tænk på de muskler du bruger. Føl dem. Jeg laver 25x4. Hvis du vil have sixpack, er det vigtigste dog din kost. Fedt der dækker maven? Ligegyldigt med crunches.
Til
biceps bliver du nok nød til at investere i et set dumb bells. Jeg kan anbefale Nordic Fitness, de leverer til døren indenfor 1-2 dage. Når du er derinde, så køb en pull-up par for 200 ish kr. Så er du også dækket på ryg. Laver selv. Bicep curls 10x3. Isolated curls med albue på inderlår 6x3, også 3x10 hammer curls. Alt sammen så kontrolleret jeg kan.