Dog var min største udfordring i forhold til teknikker vs mindsets vs livsstil, netop at opnå den gyldne fremdrift, hvor du ved du næsten kan tillade dig alt og har så meget value, at de bare submitter uanset hvad du næsten siger og fyrene.
I teknikker:
- Jeg fandt udfordringen i, at jeg følte at det ikke var mig i længden og derfor gerne ville have mere kontrol.
Mindsets:
- Det fungerede rigtigt godt indtil jeg blev natural og fandt ud at mine prioriteter havde skiftet. Så duede det heller ikke længere, da jeg ikke kunne komme i state længere, af bare at score et stykke kød, jeg bare skulle hjem og "b".
Livsstil:
- Alfa omega, dette fungerede genialt. Her havde jeg evnen til at sige, vil jeg have noget i dag eller ikke og derefter kom i state på den måde. Men ikke styret af et mindsets eller et sæt teknikker jeg skulle følge. Men også nogle gange bare komme hjem alene, velvidende om, at du havde muligheden for at knalde 3 forskellige. Men samtidig evnen til at stjæle andres damer eller spille andre ud og derefter tage deres dame, hvis du havde lyst (Og selvfølgelig har dette sine undtagelser og ting man ikke kan gøre uanset hvor god man er).