Introducer dig selv!

Hej nye - det her er for jer!

Re: Introducer dig selv!

Indlægaf Lillo » ons 16. mar 2016 13:40

What Up!

Mit navn er Lillo og fandt denne hjemmeside ved en "fejl" tilbage i 2014 - og jeg er her endnu.

Jeg er 30 år.

inden jeg opdaget dette forum, var jeg en super normal mand der bare levet et "normalt" liv. Arbejd/kæreste/venner/familie.. Der skete ikke så meget i weekenderne og telefonen samlet støv.

Jeg havde en eks kæreste hvor vi var i et forhold i 7 år. men valgte at gå fra hinanden da vi manglet gnisten tilbage i 2014..

Jeg er født og opvokset i Polen - Jeg kom til DK da jeg var 2 og bor her endnu.

Fra 2014 til i dag 2016 er mit liv vendt 360 Grader og jeg er super lykkelig og takker dette forum og de mennesker som jeg har mødte gennem tiderne.. Det er guld værd.
Jeg kigger på mig selv "Yo hvad gør vi nu"
Du lugter langt væk af sød røg og malibu
Har jeg gjort det igen... i kender det. kære Mr. Lillo
Se hvad du har fået mig til.
Brugeravatar
Lillo
Shagrat, the Black Hand of Mordor

Geografisk sted: Sjælland / KBH

Indlægaf Odyssey » søn 20. mar 2016 02:40

Hej allesammen.

Jeg er en 26-årig fyr der i øjeblikket er bosat i København området. Jeg faldt over forummet da en god ven ("Casuals" herinde) forslog at vi joinede.

For et par år siden læste jeg The Game af ren og skær nysgerrighed og den fangede mig med det samme. Jeg begyndte at undersøge tingene lidt nærmere og endte med at joine et PUA forum. Jeg var dog i et forhold på daværende tidspunkt så jeg kiggede bare på fra sidelinjen. Jeg læste om teorierne og metoderne og begyndte at pille ting ud som jeg kunne bruge i hverdagen: kropssprog og generelt sociale interaktioner. Det var en helt ny fascinerende verden der pludselig åbnede sig for øjnene af mig. Dette førte mig så videre til inner game/self improvement som jeg praktiserede i et stykke tid. På et tidspunkt gik det hele desværre lidt i stå. Nogle gange synes jeg at man kan nå et punkt, hvor man synes alt går skide godt og man glemmer at holde fast i de ting der udvikler en.

I slutningen af 2015 gik forholdet i stykker. Vi havde været sammen i 9½ år - siden jeg var 17 - og nu står jeg lige pludselig på bar bund i forhold til en helvedes masse ting, piger inklusive. Bruddet føltes af en eller anden grund ikke særlig hårdt i starten, men nu kan jeg mærke at jeg virkelig har set passivt til, mens både mit selvværd og selvtillid røg helt ned. I øjeblikket er jeg så i gang med en proces at "rekonstruere" mig selv og jeg vil gerne tilbage ind i gamet - den her gang bruge det hele i praksis også.

Jeg glæder mig virkelig til at lære en masse ligesindede mennesker at kende :)
Brugeravatar
Odyssey
Nyklækket

Geografisk sted: København

Indlægaf Kolya » søn 20. mar 2016 18:34

Min alder er 21 og jeg er bosat i en obskur landsby 20 km øst for Odense. Mit første møde med det her forum, skete for et par år siden i den del af mit liv jeg kalder for "tågen", desværre ikke fordi jeg var skæv og svævede i berusende skyer af kusse, undskyld: kvindelig elskovsorganer,men fordi jeg tågede jeg rundt i en følelse af: "Hvad skal jeg med her liv og hvordan kommer jeg hurtigst i gennem med mindst mulig indsats?". Så, efter systematisk at have fucked rundt den første 1/3 af mit liv har jeg nu besluttet at tage kontrol det her fejlfyldte IC4-tog de kalder for "livet", inden det hamre ned i det sorte, stinkende, rektum der er endestationen for os alle sammen.

Min erfaring med kvinder og pickup kan ligge på et lille sted, f.eks. i pungen på ham der opfandt reality tv, Men en ting af gangen. Mit kendskab til Pickup begrænser sig til nogle få ting jeg har samlet op på forskellige forums og til videoer med Johnny Berba og Simple Pickup drengene.

Mit hidtil eneste positive møde det modsatte køn skete for ca. 5 måneder siden da jeg mødte det der nu er min ex. For måske første gang i mit liv følte jeg mig som et væsen med testikler, i stedet for en kastreret undskyldning for en mand. Initiativet blev grebet og jeg troede der skulle vare for evigt... suprise, suprise, forholdet gik i stykker og jeg skal starte på et nyt kapitel i mit liv, men i det mindste er jeg kommet i gang på det her forum, så måske er det ikke boller og bjælleklang det hele.
Kolya
Nyklækket

Indlægaf Kaizer » søn 20. mar 2016 18:42

Kolya skrev:Min alder er 21 og jeg er bosat i en obskur landsby 20 km øst for Odense. Mit første møde med det her forum, skete for et par år siden i den del af mit liv jeg kalder for "tågen", desværre ikke fordi jeg var skæv og svævede i berusende skyer af kusse, undskyld: kvindelig elskovsorganer,men fordi jeg tågede jeg rundt i en følelse af: "Hvad skal jeg med her liv og hvordan kommer jeg hurtigst i gennem med mindst mulig indsats?". Så, efter systematisk at have fucked rundt den første 1/3 af mit liv har jeg nu besluttet at tage kontrol det her fejlfyldte IC4-tog de kalder for "livet", inden det hamre ned i det sorte, stinkende, rektum der er endestationen for os alle sammen.

Min erfaring med kvinder og pickup kan ligge på et lille sted, f.eks. i pungen på ham der opfandt reality tv, Men en ting af gangen. Mit kendskab til Pickup begrænser sig til nogle få ting jeg har samlet op på forskellige forums og til videoer med Johnny Berba og Simple Pickup drengene.

Mit hidtil eneste positive møde det modsatte køn skete for ca. 5 måneder siden da jeg mødte det der nu er min ex. For måske første gang i mit liv følte jeg mig som et væsen med testikler, i stedet for en kastreret undskyldning for en mand. Initiativet blev grebet og jeg troede der skulle vare for evigt... suprise, suprise, forholdet gik i stykker og jeg skal starte på et nyt kapitel i mit liv, men i det mindste er jeg kommet i gang på det her forum, så måske er det ikke boller og bjælleklang det hele.

Hey Koyla, hvis du skulle få lyst til at mødes med og gå med nogen ligesindede inden for game, har vi lavet en facebookgruppe for Fyn/Odense. Den er for folk, som bor i byen, tæt på, eller sporadisk kommer forbi, og har lyst til at tage ud, på daygame, nightgame ect, sammen med andre her. Du bliver optaget i gruppen, ved at sende en privat besked til mig eller N1gg4boy memberlist.php?mode=viewprofile&u=1740
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » søn 20. mar 2016 22:00

Kolya skrev:Min alder er 21 og jeg er bosat i en obskur landsby 20 km øst for Odense. Mit første møde med det her forum, skete for et par år siden i den del af mit liv jeg kalder for "tågen", desværre ikke fordi jeg var skæv og svævede i berusende skyer af kusse, undskyld: kvindelig elskovsorganer,men fordi jeg tågede jeg rundt i en følelse af: "Hvad skal jeg med her liv og hvordan kommer jeg hurtigst i gennem med mindst mulig indsats?". Så, efter systematisk at have fucked rundt den første 1/3 af mit liv har jeg nu besluttet at tage kontrol det her fejlfyldte IC4-tog de kalder for "livet", inden det hamre ned i det sorte, stinkende, rektum der er endestationen for os alle sammen.

Det lyder minsandten som om, at vi har endnu en komikeraspirant. Fantastisk. Eller os er du bare journalist. Any how.. Du klarer det jo ret fint. Dét der med at skrive sjovt og underholdende, men husk også lige at rette korrektur, så man ikke snubler over dine sætninger. Så bliver det langt sjovere. Også for alle de tøsebørn du kommer til at forføre på Tinder.

Velkommen til vores forsamling som vi kalder kødgrotte udforskerne.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizer » søn 20. mar 2016 22:42

Desire skrev:

Det lyder minsandten som om, at vi har endnu en komikeraspirant. Fantastisk. Eller os er du bare journalist. Any how.. Du klarer det jo ret fint. Dét der med at skrive sjovt og underholdende, men husk også lige at rette korrektur, så man ikke snubler over dine sætninger. Så bliver det langt sjovere. Også for alle de tøsebørn du kommer til at forføre på Tinder.

Velkommen til vores forsamling som vi kalder kødgrotte udforskerne.

Når vi nu er i gang, så kalder vi det vel 'kødgrotteudforskerne' som i et sammensat navneord? For efter sporadisk kommatering er det faktisk den type stavefejl, som flest tøsebørn finder irriterende på Tinder. :D
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf Desire » søn 20. mar 2016 23:00

Hahaha, man skal passe på med at være cocky når man skriver på fon. :p
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Gnome » man 21. mar 2016 00:50

Teknisk set kan man vel heller ikke 'rette korrektur', da definitionen på korrektur er at 'rette fejl i en tekst'. I så fald ville du rette rettelserne i en tekst, hvilket bliver lidt.. Ja.. ;) Ej, undskyld. Kunne ikke lade være.. I love you..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Kaizer » man 21. mar 2016 20:37

Meanwhile, så er det nu 100% sikkert, at Koyla aldrig sætter sine ben på forummet igen, eller uden for Langeskov for den sags skyld, han er nu totalt skræmt væk.. :lol: :lol:
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Indlægaf jffffi » man 21. mar 2016 22:59

I dig'd it :).
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

ForegåendeNæste