Kom godt i gang

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Re: Kom godt i gang

Indlægaf Qbitz » man 28. mar 2016 21:11

Gnome skrev:Tror jeg har det lidt ligesom Desire. Alle de tilskud, er de overhovedet nødvendige? Jeg snupper en proteinbar engang imellem, hvis jeg har hamstret dem på tilbud. Jeg har dog heller ingen interesse i at 'blive stor' så lang tid jeg er lean og har en pæn krop. Tror mere jeg er til de græske statuer når vi snakker kropsideal, og ikke bodybuildere eller fitnessmodeller. :)

Er også tilhænger af min "kom alt hvad der er sundt ned i en skål og put pesto på"-salat. Den smager skidegodt, er virkelig nem at lave og der er til to dage.

Det link du linker til, Qbitz, er faktisk rimelig godt.. Tjekkede lige deres programmer ud kort, de minder om det jeg kører fra min egen stue.. :)

Edit: Græsk statues kropsideal - minus penisstørrelse skal det lige pointeres.

Ideen var også bare at vise Bodylabs programmer og kostplaner (som naturligvis også promovere deres produkter) :)

Nej man har ikke brug for så mange kosttilskud. Men jeg tager diverse ting, da jeg har svært ved at nå at lave prep. mad hele tiden. Og med mit stofskifte skal jeg spise konstant, hvis jeg ønsker at træne så intensivt som jeg gør. Det er udelukkende for at gøre min hverdag lettere.

Jeg træner heller ikke for at blive stor. I så fald skulle jeg spise endnu mere. Men jeg er blevet bidt af at træne intensivt, og lave div. OCR løb.
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Re: Kom godt i gang

Indlægaf jffffi » man 28. mar 2016 21:55

Gnome skrev:Græsk statues kropsideal - minus penisstørrelse skal det lige pointeres.

Dat feel når man matcher begge :shock: :shock:
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Foregående

Tilbage til Træning og kost!