Spitting game?

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Re: Spitting game?

Indlægaf James Collin » lør 12. mar 2016 23:41

Jeg har selv leget lidt med lignende tanker :)

Dog var min største udfordring i forhold til teknikker vs mindsets vs livsstil, netop at opnå den gyldne fremdrift, hvor du ved du næsten kan tillade dig alt og har så meget value, at de bare submitter uanset hvad du næsten siger og fyrene.

I teknikker:
- Jeg fandt udfordringen i, at jeg følte at det ikke var mig i længden og derfor gerne ville have mere kontrol.

Mindsets:
- Det fungerede rigtigt godt indtil jeg blev natural og fandt ud at mine prioriteter havde skiftet. Så duede det heller ikke længere, da jeg ikke kunne komme i state længere, af bare at score et stykke kød, jeg bare skulle hjem og "b".

Livsstil:
- Alfa omega, dette fungerede genialt. Her havde jeg evnen til at sige, vil jeg have noget i dag eller ikke og derefter kom i state på den måde. Men ikke styret af et mindsets eller et sæt teknikker jeg skulle følge. Men også nogle gange bare komme hjem alene, velvidende om, at du havde muligheden for at knalde 3 forskellige. Men samtidig evnen til at stjæle andres damer eller spille andre ud og derefter tage deres dame, hvis du havde lyst (Og selvfølgelig har dette sine undtagelser og ting man ikke kan gøre uanset hvor god man er).
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Happytalk » søn 13. mar 2016 03:37

Close
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » tirs 5. apr 2016 19:55

Jeg synes også man skal holde sig fra Tylers 90/10..
Jeg synes det nogle gange er en god idé at læne sig lidt tilbage, når man gamer, og lige betragte, hvad det er man gør. En natural snakker jo ikke 90/10... Hav en normal samtale. Og lær hinanden at kende. Det er reelt set det som det handler om.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » ons 6. apr 2016 11:32

Laid back 50/50 er fint udgangspunkt.

Men nogle naturals er meget 90/10 hvis du kigger efter
og det er vigtigt at kunne skifte spor.
Da jeg skrev initialt var det lidt fra et frustreret sted
idag går jeg mere ind afhængigt af vibe og situation.

Spitting game og eg. 90/10 referer bl.a. til evnen til at drive sættet - aka lede dynamikken verbalt, ved at stacke eller plowe. Det har en effekt. ofte hypnotiserende. som kan gennembryde eg. ASD, shyness og bitchshilds. såvel som en masse andet.
Senest rettet af Glow ons 6. apr 2016 17:27, rettet i alt 1 gang.
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Wired » ons 6. apr 2016 16:42

Desire skrev:Jeg synes også man skal holde sig fra Tylers 90/10..
Jeg synes det nogle gange er en god idé at læne sig lidt tilbage, når man gamer, og lige betragte, hvad det er man gør. En natural snakker jo ikke 90/10... Hav en normal samtale. Og lær hinanden at kende. Det er reelt set det som det handler om.

Tror du har misforstået den oprindelige ide med 90/10 reglen som iøvrigt er opfundet af Juggler. Det har hele tiden kun handlet om starten af interaktionen hvor man bærer 90% af samtalen. Så snart settet hooker skal det være mere ligeligt fordelt.

Synes det er klart at man ikke kan starte en samtale med en fremmed person og forvente at de gør den største indsats fra start.
Wired
Seargeant O'Hara

Indlægaf Desire » ons 6. apr 2016 17:46

Wired skrev:
Desire skrev:Jeg synes også man skal holde sig fra Tylers 90/10..

Tror du har misforstået den oprindelige ide med 90/10 reglen som iøvrigt er opfundet af Juggler. Det har hele tiden kun handlet om starten af interaktionen hvor man bærer 90% af samtalen. Så snart settet hooker skal det være mere ligeligt fordelt.

Synes det er klart at man ikke kan starte en samtale med en fremmed person og forvente at de gør den største indsats fra start.
Nej jeg har ikke misforstået det.
Min pointe er, at du går ind med et mindset om at agere på en bestemt måde alla du skal huske at være dominerende i settet og bla bla. Det er jo sådan set fint nok, men nogle gange er det også vigtigt bare at finde tilbage til en normal interaktion og en normal samtale. 99% af jordens mænd har scoret ved at være normale.

Jeg har ofte erfaret, at jo mere cool og chill jeg er, jo nemmere er det at score.
Senest rettet af Desire tors 7. apr 2016 09:29, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » ons 6. apr 2016 23:04

suk..
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf chrisjv » tors 9. jun 2016 16:36

Præcis lær at lyt du vil blive forbavset hvad folk egentlig fortæller dig. :D :twisted:

Du skal tænke på jo mere hun fortæller dig, jo mere investere hun men hvis du snakker hele tiden kan hun ikke snakke.

Her er et master eksempel fra mig, den her teknik aldrig delt før nogensteder.

Sid imellem 2 chicks.

Kør kino begge 2 i ca 5-10min+ - 10-40min hvis det er privat.

Så k-closer du den lækreste

Derved er du steget i værdi ved den anden chick.

Derefter k-closer du den anden chick lige bagefter.

Hvis du gør det omvendt vil det ikke virke.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Foregående

Tilbage til Sticking points