Hoteller i indre Kbh

Åbnere, rutiner, gambits.

Hoteller i indre Kbh

Indlægaf oliversykes » søn 24. apr 2016 00:11

Hej jeg er ny herinde. Har dog gamet noget tid. Men fandt først dette forum nu.

Mit problem er at jeg ikke har et sted at tage pigerne hen, efter en bytur, i København, da jeg kommer fra Espergærde.

Altså jeg har scoret pigen, og vi hygger osv. Jeg tager tit i bil, til byen for at game. Tænker på om i andre har erfaringer. En ting kunne være at tage hende hjem til Espærgerde, i bilen, men ved ikke. Ellers tage hende på Hotel nogen inputs?

Tak
oliversykes
Nyklækket

Re: Hoteller i indre Kbh

Indlægaf Desire » man 25. apr 2016 17:14

At logistikken er i orden betyder virkelig meget. Det er derfor, at man ofte deler overgangen fra A2 -> A3 op i små bider. F.eks. tage hende med til efterfest eller gå efter natmad. Samt klassikeren: "Jeg bor lige rundt om hjørnet... NU er vi der snart." -> den slags.

Ideer:
- Få dig nogle wings som du kan overnatte hos i weekenderne, og som har det fint med, at du puller til deres sted
- Tjek fuck-locations inden du tager på bar. Er der et toilet eller en gyde som er anvendelig
- Gå altid efter second date. Her er det bare vigtigt, at du gamer solidt nok til, at hun også har interesse dagen derpå
- Tag hjem hos hende
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 26. apr 2016 20:05

Knep i bilen.

Og det Desire siger.
Kami

Indlægaf Desire » tirs 26. apr 2016 20:52

Kami skrev:Knep i bilen.
Og det Desire siger.
Kan det ikke være rimelig comfort-breaking hvis ikke man har godt nok styr på sit shit? Kan huske Nota havde lidt problemer med det i sin tid.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Nota » tirs 26. apr 2016 21:35

Det er lykkedes mig en enkelt gang i bilen, men det var med en tinderdate. Efter min erfaring handler det meget om, at kalibrere efter situationen.
Nogle gange skal man være selvsikker og ledende, andre gange er det bedre at virke som om det er helt spontant og overhovedet ikke tiltænkt. Jeg 'mistede' et lay på et tidspunkt, fordi jeg var for selvsikker, og nok virkede som om jeg havde gjort det masser af gange før. Det fik pigen til at stikke af da vi sad i bilen, på trods af at hun havde været totalt tændt på mig fra første øjekast.

Som med alt andet der vedrører game, er der ingen gylden formular. Det hele handler om kalibrering, da vi alle er forskellige mennesker i forskellige situationer.
Amor Fati.
Brugeravatar
Nota
Hoodoo Master

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf TheChump » tirs 10. maj 2016 05:22

Hey brother,

Trust me on this one efter jeg har gjort det 100 + gange og 40 gange alene siden November:

1) Enten går d efter 2nd dates
2) Hvis du virkelig vil have hende hjem, så sørger for du har et hotel. Før aften begynder findr du dit hotel og sørger for at forhandle en pris med dem (hvis muligt), hvis du kommer sent.

Logistisk er alt afgørende for et pull!
TheChump
Nyklækket

Tilbage til Teknikker og taktikker