Seriøs kur mod one-itis

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Seriøs kur mod one-itis

Indlægaf Gnome » tirs 17. maj 2016 20:40

Chrisjv, jeg tror lidt vi håber på du er en troll. :)

Under alle omstændigheder, hvad så med at fortælle lidt om dit liv og din process (uden alt bullshittet)? Istedet for at komme med det man muligvis kunne kategorisere som 'stoner-råd'. Jeg ved godt det er svært at sætte sig selv i skudlinjen og forklare om sig selv. Men måske du skulle prøve.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » tirs 17. maj 2016 23:59

Gnome skrev:Chrisjv, jeg tror lidt vi håber på du er en troll. :)

Under alle omstændigheder, hvad så med at fortælle lidt om dit liv og din process (uden alt bullshittet)? Istedet for at komme med det man muligvis kunne kategorisere som 'stoner-råd'. Jeg ved godt det er svært at sætte sig selv i skudlinjen og forklare om sig selv. Men måske du skulle prøve.

Da jeg var 4 år slikkede jeg fisse på 2 tvillinger på samme tid self.. Da jeg var 5 år imens jeg fik en blowjob kom min far ind og opdagede det, har haft hans respekt siden. Jeg kan stadigvæk huske, jeg tænkte på sex hver nat inden jeg skulle sove, jeg tænkte tanker hvor jeg havde en masse piger der bare gav mig sex.. ved ikke hvad andre børn tænker når de skal sove. Dette gjorde jeg hver aften og stadigvæk.
Personligt jeg har aldrig haft problemer med piger. Da jeg var 12-13 år fandt jeg ud af man kunne låne bøger på bibloteket, hvor jeg brugte tiden på at læse kvinde kend dig krop, og andre sex bøger. I 2006 fandt jeg TGO dengang kaldet Thegame-online der var jeg 16 år. I 2007 til 2009 var jeg medlem af en mastergroup på 10 mennesker hvor vi mødtes 1 gang hver 2-3 mdr og sargede sammen. I 2009 boede jeg sammen med min wing i aalborg (pga jomfrueanegade gode sarge muligheder) hvor jeg gik ud hverdag og daygamede i godt og vel et halvt til et helt år. Jeg købte 1 gang et game kursus men jeg fandt ud af jeg var på samme level som min coach. Jeg har os været til 3 møder med gamere, ross jefferies, gamle neil natura og dem. Men jeg har aldrig sat dem op på en pedestal fordi jeg ved vi alle er mennesker.
Jeg har haft en del studerende(de så mig som coach, hvor jeg så dem som mine venner blot) fra dreamz og speeduplife.

Derfor 3 ud af 4 herinde kalder mig troll er fordi de har en forretning, og jeg er bad for business 1. fordi jeg gør det gratis, fordi jeg får os selv fisse, og lærer noget. 2. Man har et bad mindset hvis man betaler sig til fisse. 3. Deres damer er intet at skrive hjem om.

Derfor kan jeg ikke sige jeg har haft en process, fordi det har altid været sådan for mig. Jeg voksede op i en opgang hvor der boede 7-8 piger på min alder og ingen drenge. Jeg gik i en folkeskole hvor vi var 2-3 drenge og 12-15 piger. Så jeg har altid hængt ud med piger.

For mig har game været en byrde, fordi jeg har mistet mange dejlige kvinder i mit liv, og mange jeg har kendt igennem 20 år, men ikke kunne slå mig ned med en pige. Fordi gamet har betydet mere end min egen lykke. Jeg synes ikke det er sejt at man har kneppet 100 piger, det er sejt når man gifter sig med den første man knepper.

Da jeg var en 12 år var mit største ønske at kunne score enhver chick blot med tankens kræft, det er stadigvæk det jeg går efter :P

Jeg har self os har kratige nedture, og blevet fysisk syg, og gjort virkelige fuckt up ting. Men livet er en dans på roser.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Gnome » ons 18. maj 2016 00:16

Nysgerrighed.. Hvor gammel er du?
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » ons 18. maj 2016 00:18

Gnome skrev:Nysgerrighed.. Hvor gammel er du?

25, så jeg har hængt ud på dette forum i 9 år.. se det er ikke sejt

F.eks happytalk spiller dum lader som om han ikke ved hvem jeg er, men jeg har set de beskeder han har skrevet om mig privat.

Hvis jeg bare kan få 1 mand til at bruge 10.000 kr på nyt tøj istedet for hans kursus, har jeg gjort mit herinde.

Et pua kursus er ligesom coke, du er helt oppe og køre også kommer de hjem og være alene og er den samme igen. Jeg har venner der har brugt 100.000 kr+ på pua kursus..

Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » ons 18. maj 2016 10:47

Hmm.. To ting.. Må jeg spørge hvad din funktion på dette forum er, sådan helt basalt? Du ser jo ikke ud til at ville lære selvudvikling eller ville nogle af de ting forummet her står for.

Kom til lair og hils? :)
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf chrisjv » lør 21. maj 2016 18:24

Gnome skrev:Hmm.. To ting.. Må jeg spørge hvad din funktion på dette forum er, sådan helt basalt? Du ser jo ikke ud til at ville lære selvudvikling eller ville nogle af de ting forummet her står for.

Kom til lair og hils? :)

Jeg har været her i 10 år, så jeg har læst det hele. Tro mig de første 5 år, var jeg seriøs og kopierede enda alle artikler ud og satte dem ind i en bog. Jeg har f.eks set alt RSD matriale over 2-5 gange. Game har gjort mig dårligere til kvinder, fordi jeg begyndte at tænke over ting som, AA, morale, etisk forkert, venskab, Innergame osv osv.

Måske har du hørt ordsproget. Det største egotrip, er at komme af med sit ego?
Det samme gælder for alt andet såsom AA.

F.eks jeg kan godt blive genert, så når man studere game, så ser man det som en svaghed. Men min generthed at faktisk er utrolig stærk scoring mekanisme fordi pigerne synes det er sødt. (Det skal lige siges jeg ligner er badboy pga min påklædning)

Jeg tror på at vi alle er skabt perfekt, vi er alle gud.

Jeg prøver ikke at ændre folks synspunkt til mit fordi jeg ved at vi alle har en forskellig fortid, så når jeg siger en hot pige, vil du se noget andet end jeg ser.

Jeg har mødt folk herinde der har grædt, der har vejet 200 kg, der har manglet 1 arm og de alle var nogle cool personer. Så det er nok derfor jeg stadigvæk hænger ud her. Jeg har boet med folk på det her forum, så jeg har intet imod folk herinde :D :D
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Kami » man 30. maj 2016 08:59

Tid, tid, tid. Jeg er ancient, så jeg har ret.

I øvrigt så jo mere du forsøger at glemme hende, jo sværere er det. Ligesom hvis du nu ikke skulle tænke på er æble lige nu. Det er svært, fordi jeg lige har nævnt det for dig. Når man siger til sig selv, "jeg må ikke tænke på x", har man allerede fejlet, fordi man tænkte på x da man sagde det.

I stedet gør det, du gør. Fordyb dig i andre ting. Ikke for at komme dig over hende, men for at gøre ting, der er rare. Og hold fokus på studierne. De er adgangsbillet til alt.

Hvis det er nederen at knalde andre, så lad være. Hvis ikke, så bare fortsæt. Du skal bare gøre det, der er rart for dig lige nu, så klarer tiden resten.
Kami

Indlægaf PickupTrainee » ons 1. jun 2016 13:32

Kami skrev:Tid, tid, tid. Jeg er ancient, så jeg har ret.

I øvrigt så jo mere du forsøger at glemme hende, jo sværere er det. Ligesom hvis du nu ikke skulle tænke på er æble lige nu. Det er svært, fordi jeg lige har nævnt det for dig. Når man siger til sig selv, "jeg må ikke tænke på x", har man allerede fejlet, fordi man tænkte på x da man sagde det.

I stedet gør det, du gør. Fordyb dig i andre ting. Ikke for at komme dig over hende, men for at gøre ting, der er rare. Og hold fokus på studierne. De er adgangsbillet til alt.

Hvis det er nederen at knalde andre, så lad være. Hvis ikke, så bare fortsæt. Du skal bare gøre det, der er rart for dig lige nu, så klarer tiden resten.

Du lader til at vide en del om one'itis.

Er det normalt, at det er så fysisk og psykisk hæmmende? Vi snakker overdrevet depressive tanker, hovedpine, massivt koncentrationsbesvær, at jeg til tider "spacer out" og tænker på hende, når jeg er sammen med en anden pige. Jeg laver ikke sjov.... Jeg havde seriøst sex med en nogle uger efter det skete, hvor jeg "spacede out" imens, og tænkte på hende.

Der er gået over 2 måneder, og det er blevet en del bedre, men det er stadigvæk crazy hårdt. Jeg har været i LTR's før, hvor der nærmest gik kortere tid, før jeg var helt oppe at køre igen. Jeg har prøvet mig med perikon, rosenrod og baldrian-tilskud en overgang kort tid efter, for at få hverdagen til at hænge sammen, men det giver mig ikke rigtigt noget.

Derudover: det kan ske jeg bilder mig selv ting ind (tror det dog ikke), men umiddelbart virker det også som om mit hår i perioden efterfølgende (og stadigvæk lidt den dag idag), også virker tyndere og vokser langsommere, primært i den ene side af håret (højre). Det skete pludseligt efter det, så mit klare gæt er, at det er relateret til episoden. Det er ved at se mere normalt ud igen, men det var sku ret scary....

Indrømmet, jeg er også inde i en crazy stresset periode, hvor jeg har eksamer hængende over hovedet, but still, det har jeg haft så mange gange før.

Min motivation, når det kommer til piger, er mildest talt også meget lav. Jeg har kørt set, hvor jeg facebook/number-closede, men hvor jeg efterfølgende ikke havde motivationen (læs: gad) til, at få mig selv til at skrive til dem, opsætte et møde, etc., fordi det ville kræve "for meget arbejde".

Det skal nævnes, at jeg kun havde noget med pigen i 2 måneder.
PickupTrainee
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » ons 1. jun 2016 18:02

Kommer lidt til at tænke på det, jeg sidder og læser om pt:

"I’d rather have first-rate execution and second-rate strategy anytime than brilliant ideas and mediocre management." - Jamie Dimon, CEO, JP Morgan Chase.

Du kan sidde og dvæle nok så meget om hvordan og hvorledes det hele hænger sammen^^ , men reelt set kommer du ingen vegne, ej heller videre, uden også at tage handling, implementere, eksekvere ect. Relevant i forhold til business, og relevant i forhold til game.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » ons 1. jun 2016 23:01

Kaizer spot on. Bare det, at du har bidt mærke i dit hår fortæller lidt, at du har fokus et helt forkert sted. Altså du prøver at finde alverdens forklaringer, og begynder at skyde skylden for hovedpine m.v. på hende. Move on. Bevægelse, bevægelse bevægelse. Det er den bedste måde at komme videre fra det punkt du er gået i stå ved.

GFTOG.....
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

ForegåendeNæste

Tilbage til Innergame