Kami skrev:Tid, tid, tid. Jeg er ancient, så jeg har ret.
I øvrigt så jo mere du forsøger at glemme hende, jo sværere er det. Ligesom hvis du nu ikke skulle tænke på er æble lige nu. Det er svært, fordi jeg lige har nævnt det for dig. Når man siger til sig selv, "jeg må ikke tænke på x", har man allerede fejlet, fordi man tænkte på x da man sagde det.
I stedet gør det, du gør. Fordyb dig i andre ting. Ikke for at komme dig over hende, men for at gøre ting, der er rare. Og hold fokus på studierne. De er adgangsbillet til alt.
Hvis det er nederen at knalde andre, så lad være. Hvis ikke, så bare fortsæt. Du skal bare gøre det, der er rart for dig lige nu, så klarer tiden resten.
Du lader til at vide en del om one'itis.
Er det normalt, at det er så fysisk og psykisk hæmmende? Vi snakker overdrevet depressive tanker, hovedpine, massivt koncentrationsbesvær, at jeg til tider "spacer out" og tænker på hende, når jeg er sammen med en anden pige. Jeg laver ikke sjov.... Jeg havde seriøst sex med en nogle uger efter det skete, hvor jeg "spacede out" imens, og tænkte på hende.
Der er gået over 2 måneder, og det er blevet en del bedre, men det er stadigvæk crazy hårdt. Jeg har været i LTR's før, hvor der nærmest gik kortere tid, før jeg var helt oppe at køre igen. Jeg har prøvet mig med perikon, rosenrod og baldrian-tilskud en overgang kort tid efter, for at få hverdagen til at hænge sammen, men det giver mig ikke rigtigt noget.
Derudover: det kan ske jeg bilder mig selv ting ind (tror det dog ikke), men umiddelbart virker det også som om mit hår i perioden efterfølgende (og stadigvæk lidt den dag idag), også virker tyndere og vokser langsommere, primært i den ene side af håret (højre). Det skete pludseligt efter det, så mit klare gæt er, at det er relateret til episoden. Det er ved at se mere normalt ud igen, men det var sku ret scary....
Indrømmet, jeg er også inde i en crazy stresset periode, hvor jeg har eksamer hængende over hovedet, but still, det har jeg haft så mange gange før.
Min motivation, når det kommer til piger, er mildest talt også meget lav. Jeg har kørt set, hvor jeg facebook/number-closede, men hvor jeg efterfølgende ikke havde motivationen (læs: gad) til, at få mig selv til at skrive til dem, opsætte et møde, etc., fordi det ville kræve "for meget arbejde".
Det skal nævnes, at jeg kun havde noget med pigen i 2 måneder.