Player han mig eller er det omvendt?

Find og scor ham du vil have

Re: Player han mig eller er det omvendt?

Indlægaf Kaizer » man 1. feb 2016 23:32

Gad heller ikke til at starte.. :mrgreen:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Fame » tirs 2. feb 2016 11:02

Laceheart skrev:Okay tak for video :) Men helt ærlig ingen intelligente kvinder ville falde for en fyr som Julien. Det er direkte en hån til alle kvinder. Hvem fanden gider falde for det der. Er så latterlig at jeg kunne brække mig :) Sådan scorer man sku ikke piger lol

Jeg gætter på, at du ser Pick-up (herunder Julien) som et værktøj til semi-tumpede håndværkere med en kæmpe hammer, som kun kan én ting. SMACK! Mit kommer fra din tilsyneladende ret åbenlyse mangel på viden om Pick-up.
Hvor i virkeligheden, når man ved hvad man gør (herunder Julien) nær kun kan sammenligne det med en hjertekirurgs evner og værktøj.

Derfor....
Billede
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Laceheart » ons 3. feb 2016 00:42

Jeg siger jo bare at det ikke ville virke på mig, kan da godt være det virker på nogle piger, vi er heldigvis alle forskellige. Jeg er bare ikke til agressive fyre, men de fyre der er generte og tør være sig selv er altid mere sexede i mine øjne. Jeg har aldrig haft svært ved at score, men at forstå fyre og hvorfor de handler som de gør er nogen gange svært. Og er det virkelig så fedt at have sex uden følelser.

Og Fame hvis du er så god så vil jeg da godt se dig i action, bor jo selv i Århus :)
"Progess is impossible without change & those who cannot change their minds cannot change anything"
Brugeravatar
Laceheart
Bølle Bob

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Desire » ons 3. feb 2016 13:27

Som sagt inden grund til at starte en diskussion ;)
Læs Fame's log. Den taler vist sit eget sprog. Det handler jo ikke om at være god til at fake, hvad en kvinde kan lide. Det vi/han/nogle er gode til er kommunikation.

Let's end this discussion.
Håber alle har en forrygende onsdag :D
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » lør 6. feb 2016 21:19

Dame, jeg har været i det her miljø i 12 år - og game virker på alle. Det virker også på mig. Jeg kan stå og analysere det fyren gør, mens han gør det og se lige igennem det. Men er han min type i udseende og måden at bruge charmen på, går det i underlivet alligevel. :)

Husk på, din krop vil sådan set kun 2 ting: Æde og kneppe.
Det er alt, hvad livet gælder om, hvis du spurgte din reptilhjerne: Holde dig selv i live længe nok til at sætte en masse unger i verden med din DNA.

En fyr som Julien læser pigerne. Og så kalibrerer han. Når man kalibrerer noget, så betyder det at man "samstemmer". Eksempelvis ham emo'en, der sidder til festen med sin guitar og spiller Wonderwall, når alle bare gerne vil danse og grine - han er ukalibreret.

En fyr som Julien starter aggressivt ud, fordi det vil de fleste piger gerne have. Hvis det så viser sig, at du ikke er typen, så sænker han hurtigt paraderne (vil det virke som om, i dine øjne) og er i stedet langt mere nede på jorden, nærmest genert, men på en virkelig charmerende måde. :)
- Det er så kun, hvis han virkelig synes du er hot. Hvis du bare er almindelig, så gider han ikke ændre sig for meget bare for at score dig. Der er trods alt andre fisk i vandet.

------

At gøre de her ting, er ikke at fake. Du opfører dig forhåbentlig passende når du er på arbejde, modsat når du ter dig helt tosset med veninderne. Du er vel også anderledes sammen med familien, end når du sidder til eksamen med en censor.

Det er helt almindeligt at kalibrere socialt, alt efter selskabet og situationen/den sociale kontekst. Det er kun, hvis du ikke er kongruent og bliver til en helt anden og falsk person, at man kan tale om at fake.

Den dygtige gamer er blot bevidst om alt dette, og formår at skabe fokus på de karaktertræk ved sig selv (! ikke fake), som er ønskværdige i situationen. De fleste folk er jo lidt af det hele: Oppe at køre nogle gange, nede på jorden andre gange. Aggressive og "på", eller mere tilbageholdende og analyserende.
Kami

Indlægaf Desire » søn 7. feb 2016 13:26

godt ord kami.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 9. feb 2016 10:36

Desire skrev:godt ord kami.

Yup, næste skridt er at der ikke skal være så mange af dem. :D
Kami

Indlægaf chrisjv » tirs 31. maj 2016 04:45

game virker på folk uden selvværd. Hvis du som mand tror du har brug for game og råd fra andre, burde du finde dig selv.

Jeg går en normalt dag ned af gaden, piger stopper op og siger jeg ser godt ud dit og dat.

Har du ikke gode gener har du brug for game.

Selvværd er ikke noget du kan skabe via affimations, hypnose dit og dat.

Selvværd, kommer fra udsagnet selv værdi har du ingen værdi prøver du at bilde dig selv det ind.

Julien, Tyler durden begge grimme mennesker og dårlige gener. De er ikke ret høje, de har skæve næser og tænder osv. Du burde ikke tage imod råd fra folk der er grimmere end dig selv, ikke at jeg siger noget negativt. Livet er bare anderledes for andre mennesker, så at begynde at arbejde ud fra deres verdens model er at arbejde baglæns.

F.eks se happytalk han er også grim, hans damer er heller ikke kønne.

PS ikke et svar til dig men til de andre noobs.

Dig derimod ødelagde det for dig selv ved at tro du havde mere værdi end du rent faktisk havde
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Happytalk » lør 4. jun 2016 02:29

chrisjv skrev:
F.eks se happytalk han er også grim, hans damer er ikke kønne

Chrisjv… lad os holde os til fakta. Det er vidst 8 år siden du påstår vi har mødt hinanden?

Du tager masser af drugs, hamp, coke, og beskriver generelt hvordan game har ødelagt dig. Er det det du kalder udvikling?
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf chrisjv » ons 8. jun 2016 07:25

Happytalk skrev:
chrisjv skrev:
F.eks se happytalk han er også grim, hans damer er ikke kønne

Chrisjv… lad os holde os til fakta. Det er vidst 8 år siden du påstår vi har mødt hinanden?

Du tager masser af drugs, hamp, coke, og beskriver generelt hvordan game har ødelagt dig. Er det det du kalder udvikling?

Lol jeg tager ingen drugs udover alkohol.. så lad os nu holde os til fakta istedet for beskyldninger. Det er kriminelt at beskylde folk for ting der ikke passer, så pas på derude det kunne komme tilbage til dig selv.

Jeg har aldrig sagt game har ødelagt mig, jeg siger game intet positivt eller negativt har gjort for mig.. game er blot game, ligesom tyggegummi er tyggegummi.

Måske skal jeg sælge et kursus i hvordan man tygger tyggegummi, tror jeg ville få flere kunder end jer alligevel.

Se når man er født med game, siger man ikke game har hjulpet en fordi man har altid haft det.. Ligesom man ikke siger mit brune hår har hjulpet mig med at få fisse.

Jeg var ikke en taber i folkeskolen, jeg gik til fester hang ud med pigerne om aftenen og kneppede piger og havde kærester. Hvis du aldrig har haft det sætter du game på en pedestal. Jeg sætter kun mennesket på en pedestal aldrig viden.

Mozart siger ikke "det musik kursus jeg tog da jeg var 16 til 20 hjalp mig"
Picasso siger ikke "det tegne kursus jeg tog da jeg var 16 til 20 hjalp mig"
Bill gates siger ikke "det it kursus jeg tog da jeg var 16 til 20 hjalp mig"

Mozart siger ikke musik hjalp mig med at udvikle mig..
Bill gates siger ikke teknologi hjalp mig med at udvikle mig.
Tony hawk siger ikke skating hjalp mig med at udvikle mig.
Chrisjv siger ikke game hjalp mig med at udvikle mig.

Når du møder en der er true til hans fag, har han gjort det fra han var 4 til 60. Du derimod vil komme og gå igen. Men jeg er her stadigvæk når jeg er 60 som da jeg var 15.

Du kan li det eller ej. Jeg er ligeglad, jeg gør hvad jeg kan li og har altid gjort det. På et tidspunkt troede jeg at nogle var bedre end mig, men selv mozart havde den periode.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

ForegåendeNæste

Tilbage til Pigegame