Kunsten at ignorere IOI's

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Kunsten at ignorere IOI's

Indlægaf PickupTrainee » man 6. jun 2016 14:04

Følgende er delvist et luksusproblem og delvist et reelt problem :roll:

Før jeg begyndte på game, var jeg blind overfor IOI's. En pige kunne seriøst sidde lige ved siden af mig og grovflirte med mig, uden at jeg opfangede det i hendes kropssprog. Jeg spildte en crazy masse chancer pga. det.

Det har jo så heldigvis ændret sig i dag, hvilket er super når jeg er ude og day- og nightgame, men udgør en reel distraktion for mig når målet er at studere eller sidde og få lavet noget arbejde på en cafe en sen eftermiddag.

Nok fordi jeg tidligere i mit liv har spildt så mange chancer, føler jeg nok, at jeg "bør" åbne alle set, hvor der er nogle gentegne IOI's. Af den grund er jeg til tider endt med at bruge en eftermiddag, ellers tiltænkt studier, på at tale med en eller anden pige. Selv hvis jeg bare ignorerer pigen, er det distraherende, da det per definition er svært fuldstændigt at ignorere. Udover Self at vælge andre steder at læse/arbejde ude, hvordan abstraherer i fra det? :lol:
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: Kunsten at ignorere IOI's

Indlægaf Kaizer » man 6. jun 2016 16:02

Har en del flotte venner, hvor det her også sker for dem. Enten bemærker de det, eller også gør de ikke, efter hvor chode de er.

Problemet IMO: Piger som lægger en så åbenlys indsats på banen er typisk lavthængende frugter, så dit reelle problem er at du skal steppe dit game op og fokusere mere på en højere kvalitet af kvinder. Dem som ikke bare automastisk falder på din pik.

Mange af de problemer du giver udtryk på inde på forummet her er direkte afledt af dette, så se få større problemer/udfordringer. Lev mere op til dit potentiale som en flot fyr ved også at lære game og lægge indsats for dagen.

En del af dette kan sagtens være, at game kvinder, som ikke på samme måde gør det let for dig hele vejen igennem. For det skal ikke være let, hvis du vil skabe indhold og læring. Start competing.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » man 6. jun 2016 17:26

PickupTrainee skrev:Følgende er delvist et luksusproblem og delvist et reelt problem :roll:

Før jeg begyndte på game, var jeg blind overfor IOI's. En pige kunne seriøst sidde lige ved siden af mig og grovflirte med mig, uden at jeg opfangede det i hendes kropssprog. Jeg spildte en crazy masse chancer pga. det.

Det har jo så heldigvis ændret sig i dag, hvilket er super når jeg er ude og day- og nightgame, men udgør en reel distraktion for mig når målet er at studere eller sidde og få lavet noget arbejde på en cafe en sen eftermiddag.

Nok fordi jeg tidligere i mit liv har spildt så mange chancer, føler jeg nok, at jeg "bør" åbne alle set, hvor der er nogle gentegne IOI's. Af den grund er jeg til tider endt med at bruge en eftermiddag, ellers tiltænkt studier, på at tale med en eller anden pige. Selv hvis jeg bare ignorerer pigen, er det distraherende, da det per definition er svært fuldstændigt at ignorere. Udover Self at vælge andre steder at læse/arbejde ude, hvordan abstraherer i fra det? :lol:

Måske fordi du er gået fra 0 til 100? jeg synes ofte at have læst i dine beskeder, at du taler om HB5 og HB6 osv. Jeg tror de fleste herinde efter at have gamet i et vist stykke tid, begynder at negligere disse. Jeg snakkede med Dreamz om det på et tidspunkt, fordi det var et reelt problem, at så mange af dem lagde an på mig, og at jeg var dårlig til at afvise. Men alle kan få opmærksomhed fra nogle, der tillægger dig højere værdi end dem selv. Det er ret naturligt.. Ligesom at du ikke kan få øjnene fra en pige, du bare synes er drøn hot.

Dit problem er jo så mere relateret til, at du ikke kan sidde stille. Måske skal du bare have det ud af systemet? Måske skal du til at bevæge dig op til de lidt flottere piger, som ikke ligeså ledt viser interesse. Husk også at mange piger i Danmark ikke bliver approached særlig ofte, fordi vi alle er vildt skræmte for at henvende os til fremmede. Jeg oplever selv ofte, at danske piger lynhurtigt sender AI / IOI. Også værd at bide mærke i, at veninder m.v. også kan sende dig IOI men på et venskabeligt plan. Hvis du fortæller en sindsygt spændende historie, er der god sandsynlighed for, at hun vil grine, daske dig på armen, rykke tættere på etc. Her handler det i større grad om at være kalibreret og læse tegnene korrekt, og i tilfælde af at du vil noget videre, teste om det er seksuel interesse.

Sidst men ikke mindst kan jeg garantere dig for, at dit ego også spiller ind. Hvis du læser en del logs herinde vil du fra tid til anden læse, hvordan mere eller mindre alle, når de har en rigtig god aften i byen med høj energi, mener at de får øjenkontakt med samtlige piger, og hele lokalet er interesseret i dem. Udstråling betyder meget, men ego'et spiller også ind her.

You'll get used to it in time.

Forresten er der forskel på AI og IOI:
AI = Approach invitation
IOI = Indicator of Interest
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf PickupTrainee » man 6. jun 2016 18:04

Der er en god grund til, at mit navn herinde er PickUpTrainee. Det er så jeg kan stille alle de dumme spørgsmål, uden at lyde som en total idiot 8-)

Kaizer: jeg ved nu ikke om jeg vil definere mig selv som en decideret "flot fyr". Jeg har gjort alt jeg kan for at forbedre mit udseende alt jeg kan det sidste stykke tid, men modelmateriale bliver jeg nok aldrig. Med det sagt, er der da helt klart sket ting og sager :D. Jeg tror nemt jeg kan følge Neil Strauss i "The Game" når han siger, at han følte sig bedre tilpas ved at fokusere på de små bølger, og få mange, frem for at gå efter de få svære men store. Hvis jeg skulle definere mig selv som 7 udseendesmæssigt fra en skala fra 1-10, så har jeg per definition foretrukket at approache piger der lå på en 5-6 (max 7 i visse tilfælde). pt. føler jeg mig egentlig ikke sikker nok i game, til at gå efter alt over 7 (der er en grund til at jeg er en trainee og ikke en artist endnu).

Desire: det er nu ikke fordi piger approacher mig som bare gale, det er mere spørgsmålet om, at piger der laver IOI's er en reel distraktion for mig, når jeg har andet at tage sig mig til, end at game - self er mit ego også en del af det for sure (assume attraction). For så vidt angår den kommentar om mit valg af piger, så må jeg give dig ret i, at jeg foretrækker de små bølger, hvor succesraten er langt højere. Jeg udfordrer gerne mig selv på det punkt med tiden, men lige pt. må jeg nok bare være realistisk.

Jeg har allerede gjort op med mig selv, at sommerferien skal bruges på at forbedre mit game i alle henseender, flere gange om ugen konsistent. Frem mod slutningen af sommeren når jeg forhåbentlig til et niveau, hvor jeg må lægge "trainee" hatten på hylden. Derefter, vil jeg gå konsekvent efter de "store bølger" :mrgreen:
PickupTrainee
Happy Meal

Indlægaf Lucard » man 6. jun 2016 19:03

PickupTrainee skrev:For så vidt angår den kommentar om mit valg af piger, så må jeg give dig ret i, at jeg foretrækker de små bølger, hvor succesraten er langt højere. Jeg udfordrer gerne mig selv på det punkt med tiden, men lige pt. må jeg nok bare være realistisk.

Overvej lige i hvor høj grad det her er en limiting belief? Måske endda en selvopfyldende profeti. Har du overvejet om det er fordi du ikke selv tror på det, at det fejler det med de hottere piger? Eller har du overhovedet prøvet?

Hvor mange af os er ikke blevet grusomt afvist af knap så hotte piger? Måske fordi de tror vi tager pis på dem (lavt selvværd). Eller måske det føles sikrere at afvise end at tage den chance, at ham den lækre måske senere ville afvise hende (igen, lavt selvværd). Eller måske for at kunne danne tættere bånd med den smukke veninde: "Ad, fyrene kaster sig bare over os, hva?".

Jeg tror du ville blive overrasket over hvor godt du vil blive taget i mod af de pænere piger.

Hvis du giver dig selv lov :)
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf PickupTrainee » man 6. jun 2016 20:18

Lucard skrev:
PickupTrainee skrev:For så vidt angår den kommentar om mit valg af piger, så må jeg give dig ret i, at jeg foretrækker de små bølger, hvor succesraten er langt højere. Jeg udfordrer gerne mig selv på det punkt med tiden, men lige pt. må jeg nok bare være realistisk.

Overvej lige i hvor høj grad det her er en limiting belief? Måske endda en selvopfyldende profeti. Har du overvejet om det er fordi du ikke selv tror på det, at det fejler det med de hottere piger? Eller har du overhovedet prøvet?

Hvor mange af os er ikke blevet grusomt afvist af knap så hotte piger? Måske fordi de tror vi tager pis på dem (lavt selvværd). Eller måske det føles sikrere at afvise end at tage den chance, at ham den lækre måske senere ville afvise hende (igen, lavt selvværd). Eller måske for at kunne danne tættere bånd med den smukke veninde: "Ad, fyrene kaster sig bare over os, hva?".

Jeg tror du ville blive overrasket over hvor godt du vil blive taget i mod af de pænere piger.

Hvis du giver dig selv lov :)

Lucard, jeg tror problemet, mentalt for mig, ligger i udseendelsesmæssig value. Hvis pigen er 7 eller lavere, så kan jeg gå ind i settet og føle mig som "the prize". Med piger, jeg vurderer som "better looking" end mig selv, er det sværere - rent mentalt - at fastholde det frame, derfor undgår jeg dem. Derudover hænger det også sammen med, at de ofte tilflokkes af fyre, og at jeg ikke "gider" konkurrencen, når der er andre, der er langt nemmere at gå til. Heri ligger problemet: "nemmere".

Men trust me, jeg må udføre mig selv på det punkt, og gå til 8-10'ere, som jeg går til alle andre piger. Jeg føler, at mit game all around set, er ved at være rigtigt solidt efter en masse failures, try-and-errors og så fremdeles, så ja self kan det lade sig gøre :D
PickupTrainee
Happy Meal

Indlægaf Gnome » man 6. jun 2016 20:35

Det er de færreste der 'gider' konkurrence - man vil helst bare ha' at de lækre piger falder på ens pik. Hvad med at ændre lidt syn på tingene, også netop gå efter de piger der er rift om?

Jeg kan nævne utallige gange, hvor eksempelvis en af mine med-gamere (nævner ingen navne *host* Desire *host* - vi har jo samme smag i kvinder) har givet mig lidt sund konkurrence (det skal lige nævnes, at vi her snakker om random piger vi lige har mødt, ikke nogen folk har 'lagt billet ind på' så at sige). Min pointe er, at den konkurrence du møder er utrolig frugtbar. Hvis du vil ha' de bedste frugter på træet, så må du også kravle derop - og skubbe andre der vil ha' fat i de samme frugter ned i gruset :)

"A smooth sea never made a skilled sailor.."
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Indlægaf Kaizer » man 6. jun 2016 22:56

Jeg ved fra mig selv, at jeg selv kommer til at kede mig og blive smådepressiv, når jeg trække for meget i håndbremsen og spiller det for safe. Også bare i livet generelt. Det er fint nok at være i sin tryghedsbobble på kort sigt, men på den længere bane kammer det over i apati , hvis du netop ikke læner dig imod kanten af din formåen. Du ved heller ikke, hvad du reelt er i stand til, før at du gør det. Det er sundt for sjælen.

Billede
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Lucard » tirs 7. jun 2016 08:41

Læs evt. op på comfort zone, stretch zone og panic zone. Meget brugbart koncept.

http://www.pickthebrain.com/blog/ultima ... fort-zone/
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf chrisjv » ons 8. jun 2016 07:19

Da jeg var ca 15 år var jeg til en fest, henover aften ville en af gæsterne lave selvmord så vi alle blev smidt ud.

Alle satte sig ned på en mark, nok en 30-50 personer. Jeg sad alene, der kom en pige over og snakkede med mig.. der gik en 10 min måske mere der kom en mere pige over til mig.

De 2 piger kendte ikke hinanden, de kendte mig, jeg kendte ikke dem. De begge fortalte mig at de havde været vild med mig, men jeg ødelagde det.. de fik sig en god snak omkring mig, de var jo begge i samme båd. Primært fortalte demig jeg ødelagde det fordi jeg var en røvhul. (Ja det er ikke kun en persona jeg har herinde).

Jeg lærte noget meget fundamentalt den dag, man kan aldrig tilfredsstille alle.

Du er ny så du tror IOI er vigtige det er de ikke. Hvis du synes en pige er tiltrækkende gå efter hende. Du skal ikke gå efter piger bare fordi de sender dig IOI's.

Den største cockblock for nybegyndere er dem selv, fordi de forlader piger fordi de ikke føler de får nok IOI's.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Næste

Tilbage til Innergame