Green flags

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Green flags

Indlægaf Kami » søn 10. jul 2016 16:28

Jeg ved, at andre end mig herinde har haft dealet med, hvordan man screener dates eller vurderer, om et andet menneske er "noget for én" eller ej osv.

Ofte, når snakken falder på dette, snakkes der om "red flags"/røde flag. Advarselslamper, som gør en mistænkelig og man har lyst til at bakke ud.

Jeg syntes og synes, det virker baglæns. Citat: "I went on a date with the most wonderful guy! I don't think he'll emotionally or physically abuse me! What a catch!"

Jeg cruisede blogs m.m. og fandt på en af mine feminisme/BDSM sider en rigtig fin blogartikel om netop dette emne - i stedet for de røde flag, så med fokus på de grønne.

Jeg synes, hele indlægget er et læs værdig, men for de af jer som bliver triggered af feminisme, har jeg cuttet punkterne ud herunder.
Link: http://pervocracy.blogspot.dk/2012/07/g ... s.html?m=1

So let's talk about green flags. (Um. White flags? ...Cyan flags?) Signs that someone is mature enough for a relationship, that they have a healthy attitude toward relationships, and that they have the potential to be a caring and responsible partner. This isn't about compatibility--maybe they're a lovely person but you like Kirk and they like Picard--but signs that they'll be a good partner to someone.

Here are a few. I bet there'll be better ones in the comments.

- They communicate, early and often, about what they're thinking and feeling, and they give you chances to do the same.

- They introduce you to their friends and want to meet your friends.

- They have a rich life outside of you. It can be many different things--job, hobby, friends, family--but they have something that makes them engaged and energized and has nothing to do with you.

- They're excited by the things that make you different, not just the things that make you conventionally attractive.

- They ask you for your opinion and advice as often as they offer theirs.

- They're willing to do un-fun, un-sexy stuff with you; when you need someone to hold your hand in the ER or take you to the airport at rush hour, they're there for you.

- When talking about previous relationships that didn't work out, they admit fault and regret.

- They always ask you before making a decision that affects you, whether it's trivial like "where to sit in the theater" or major like "whether to have sex tonight."

- They respect your decisions and emotions even when you can't "logically" explain them.

- You feel safe disagreeing with them, calling them out when they screw up, or telling them you don't want to do something with them.

- They set boundaries with you sometimes, and they do it in a matter-of-fact, respectful way.

Your mileage may vary, some bad people will have a few green flags, some good people will be missing a few, all opinions given are only opinions, et cetera. But when you're considering making a new person a major part of your life, I think it's important to think not just about "are there no bad signs?" but about "are there any good signs?"
Kami

Re: Green flags

Indlægaf chrisjv » ons 13. jul 2016 06:17

Kan se du har postet i sektionen inner game, som er den sektion jeg ejer pt.

Først dette du skriver er innergame for kvinder, hele kvindens verden handler om forhold. Dette er slet ikke mandens mål i livet. Fordi kvinder er skabt til reproduktion, og reproduktion er en meget lille del af mænd liv, de fleste mænd er slet ikke interesseret i børn.. Hvad er de så interesseret i? udødelighed. Derfor de får børn fordi de håber en del af dem lever vidre i barnet.

Forhold betyder 2.. i innergame er der ikke plads til 2. Hele universet er 1 stor organisme, så jeg render i princippet bare rundt og knepper mig selv, hvis nu sex interesserede mig.

Før du går ud og leder efter en kæreste burde du finde dig selv først. Hvis du ikke har gjort det inden vil du blive skilt, og har du gjort det vil du ikke lede efter andre for tilfredsstillese, fordi der er ingen andre i universet i dig.

John 8:58: 'before Abraham was born, I am!'

Derfor vi alle idag præsentere os selv som "jeg er ****"

Hvis jeg pisser dig i munden ved du jeg elsker dig.. er det et red flag?

Sådan noget bullshit next.

Jeg ved ingen herinde læser eller ser det jeg poster, fordi jeg ikke selv læser eller ser hvad de poster. Jeg har haft 3 siders diskussioner med din ven gnome uden at læse hvad han har besvaret mig.. Manden vil bare ud med hans mening og læser ikke min. Ligesom mig. Fordi der er kun 1 mening ikke 2.

For at snyde andre er du nød til at snyde dig selv først.. Tror kærlighed fungere på samme måde.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » ons 13. jul 2016 06:36

true inngergame

Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Gnome » ons 13. jul 2016 18:00

Synes det er en god artikel. Der er for lidt fokus på de grønne flag, og for meget fokus på de røde.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Timber » søn 7. aug 2016 11:57

Og i forhold til relevansen i "innergame", så kan man altid forsøge selv at leve op til disse green flags. Jeg synes i hvert fald at det er både relevant og ikke mindst lærerigt.
"After all, everyone's favorite subject is themselves" - Neil Strauss
Brugeravatar
Timber
Nyklækket

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » man 8. aug 2016 06:32

nogle mennesker er farveblinde.. respektere alle forskelligeheder og din success med kvinder vil skyrocket.

Hvis kristendommen er korrekt kan jødedommen være korrekt.. nej fordi kristne vil sige jesus var gud men du er ikke, jeg er ikke. Hvis jødedommen er korrekt kan kristendommen være korrekt? nej fordi de vil sige jesus ikke var gud. Hvis hindusimen er korrekt kan jødedommen være korrekt.. ja.. fordi de vil sige bravo

Jeg har obseveret noget mærkeligt i livet.. hvad folk SIGER er det MODSATTE af hvad de gør.. ALTID

Derfor folk har en masse gode råd, de ikke selv lever op til.

Mit statement vil påpege at de sejeste på dette forum er dem der ved MINDST om pickup og dem der intet skriver ved MEST. Lad den sive ind..

som jeg engang sagde.. De blinde leder de blinde
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Tilbage til Innergame