Deadly openers.

Åbnere, rutiner, gambits.

Deadly openers.

Indlægaf Thebond » lør 9. jul 2016 16:08

Halløjsa guys, jeg er en ny ung fyr her inde og jeg ville gerne share nogle teknikker der kan hjælpe jer i nightgame.

Jeg ved ikke hvordan det er i Köpenhamn xD, men de virker i Aalborg.

Nogle simple openers, der får 10´er til at lægge mærke til jer. Testest så mange gange i gaden:

Krav: AA skal være helt overkommet.

1.
Den her er stjålet (Credits til PUA Derek Rake!)

Gå op til en smuk HB og sig: "Undskyld mig, jeg har siddet her med mine venner og observeret dig lidt og jeg forstår sku ikke hvofor er det at alle fyrene de kigger på dig eller lægger så meget mærket til dig?" (Value booster + NEG)
Case 1, fortsæt dine egne rutiner.

Pigen: (Sjældent tilfæde): Jeg er smuk, bla bla bla.
Dig: Okay det har jeg slet ikke opdaget, det vidste jeg ikke :lol:
Case 2, gå væk, hun kommer efter dig.

Nu vil hun undre sig i, hvorfor du ikke har opdaget at hun er smuk og gå efter dig.

Husk de skal være de her super HB's der går stolt rundt, og ved bare at de er smukke!

2.
Gå op til to piger, eller en gruppe HB's, virker godt ved disken når de bestiller i baren. Du kan også spørge fyre eller en fyr der står tæt på HB's
Så spørger du: "Undskyld mig de damer,/dude kan i/du fortælle mig hvor de smukke damer er, fordi jeg kan ikke rigtig finde nogen her" (Value booster + NEG) :lol:

Igen de vil undre sig over hvorfor du ikke fandt den smukke eller tiltrækkende.

3.
Den her er meget deadly og kan være ukomfortabel de første par gange!
Gå rundt i din field og snak med fyre og forskellige grupper, giv dem value smil.

Det bord med de smukkeste HB's tager du til sidst.

Når du har snakket med alle, har HB's opdaget det, og de undrer sig hvorfor du ikke taler til dem.

Nu går du op til dem når du har snakket med alle, og så spørger du:
"Hej nu må i sku hjælpe mig, når ingen andre kan, jeg har gået lidt rundt, og jeg finder det lidt træls at jeg ikke finder nogen smukke piger at tale med. Kan jeg spørger jer om noget? Kan i fortælle mig hvor jeg kan finde nogle smukke piger" :lol: (Value booster + NEG)

Håber i kan bruge det.

;)
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Re: Deadly openers.

Indlægaf Kaizer » lør 9. jul 2016 17:33

Hedder det 'deadly openers' pga du dermed anerkender risikoen for, at newbies bliver dræbt, hvis de går op og siger sådan noget her til kvinder? Altså, at responsen simpelthen er så dårlig, at man potentielt dør? :lol:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf chrisjv » man 11. jul 2016 01:13

Plejer at lave den her

HB Står med fyr

Chrisjv "Hvad med mig, jeg har den største"
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Desire » ons 13. jul 2016 13:42

Troede ikke der var nogen i DK, det stadig lavede canned negs.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Dreamz » tirs 19. jul 2016 09:55

Har du overvejet at det DLV'er dig at have behov for at snakke med 'smukke piger'
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Kami » ons 20. jul 2016 00:34

Piger bruger halve og hele timer på at dulle sig op og gøre sig lækre, inden de tager i byen.
Udgangspunktet for dates og at gå i byen er skævt fra begyndelsen, fordi de fleste piger allerede fra starten har investeret mere i det end fyrene har.

Det er derfor pointesløst at kommentere en piges udseende negativt eller via negs. Hun har gjort det for din skyld - beløn det, du godt kan lide hos andre. Fortæl hende, hun ser smuk ud og at hendes make-up er elegant. Ingen fyre komplimenterer make-uppen udover gays eller fyre der negger. Så det er nemme points.
Kami

Indlægaf Thebond » tors 21. jul 2016 11:49

Dreamz: At have høje standarder er en DHV :)

Hey Kami: Jeg forstår godt hvad du mener. Men lad mig lige sige noget her. Jeg har også nævnet at disse teknikker er for de lækreste derude, altså de typer piger der ved godt at de er smukke. Det er de piger der har deres confidence baseret på udseende, som går stolt rundt i baren og bruger så meget makeup, så alle fyre lægger mærke til dem.

Jeg finder det lidt nederen fordi, er det nogle trofæer der har en forskellig kvalitet, der skal fortjenes eller?

Fordi, hvis jeg lige scorer hende der den mega smukke, så bliver vi et par, og så er hendes personlighed slet ikke noget jeg bryder mig om, selv om hun er mega smuk.

Ved at bruge sådan en neg her, viser jeg at jeg ikke kun er interessert i hendes udseende og gerne vil have noget mere, jeg vil gerne vide hvordan hendes personlighed er. Dette gør det også lidt sjovere.

At score en, kun basseret på udseende finder jeg som en dårlig vane. Det er klart jeg kan lide smukke damer, men det duer ikke at hun er en nederen bitch på den anden side.

Forstår du mig? :)
“It is very difficult also to sacrifice one's suffering. A man will renounce any pleasures you like but he will not give up his suffering.”

Billede
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Liberalt sted

Indlægaf Dreamz » lør 13. aug 2016 18:31

Jeg finder det komisk, hver gang en ny hot shot joiner og belærer mig, et medlem af Mystery's Lounge (der var sådan en slags hemlig nemlig klub for de 100 bedste PUA's i verden), om at netop hans fortolkning af PUA tekniske termer er det fedeste siden skiveskåret rugbrød.

Der er ikke nogen ny dyb tallerken i hverken 1, 2, eller 3. Den sidste er bygget om noget så standard som 'work the room' for at bygge social proof inden du åbner 'de smukke.' Sådan noget gjorde jeg også en gang. Nu peger jeg bare på dem og rækker tunge ad dem eller siger 'kom her!' og vupti. Så står de der. Fordi: Dét er DHV!

At smide et NEG HIT er en teknik til at afmontere et bitch shield -
At have et behov for rutinemæssigt at NEG HITTE er et udtryk for at du enten antager bitch shield som norm, eller et udtryk for at du ikke handler efter dine påståede standarder. Ingen af delene tillægger dig værdi - begge dele signalerer at du ikke tillægger dig selv samme høje værdi som den kvinde der står ved siden af dig.

At have høje standarder er et udtryk for et ønske.
At handle efter de standarder du måler andre ud fra er værdi.

Negs er slet ikke nødvendige i game, og de er også bandlyst på de workshops jeg lægger navn til. Et simpelt 'bitch please, tal til hånden mens jeg bager på hende den sjove pige ved siden af dig' kan vende selv de sureste kællinger 540 grader.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Tilbage til Teknikker og taktikker