Scoring af pige med kæreste

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Scoring af pige med kæreste

Indlægaf Kbhfyr » man 29. aug 2016 20:08

Hvem herinde er så gode og rutinerede i the game til at de kan score en pige der allerede har en kæreste og få hende med hjem?
Kbhfyr
Nyklækket

Re: Scoring af pige med kæreste

Indlægaf Qbitz » man 29. aug 2016 21:21

Kbhfyr skrev:Hvem herinde er så gode og rutinerede i the game til at de kan score en pige der allerede har en kæreste og få hende med hjem?

Tja. Er vel et spørgsmål om moral.
Jeg syntes du skal finde et andet taget.
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf Kami » man 29. aug 2016 21:23

Det findes der mange teknikker til.

Hvad gør hende så speciel?
Hvis du ikke tilbyder hende noget bedre end det hun har, så find en anden - no point otherwise.
Kami

Indlægaf Gnome » tirs 30. aug 2016 21:38

Tja. Mit bedste bud er Chrisjv. Han har mad skillz :lol:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Happytalk » tors 1. sep 2016 01:04

Lidt shady: du kan eventuelt spørge hende om hun kan se sig selv blive gift med ham? Nogle piger er i et forhold bare for at være i et forhold selvom de ikke kan se en fremtid med fyren. Hvad du vælger at gøre derefter er så op til din egen moral og etik. ;-)

Hvis du ønsker at Game sådan en pige, så bare kør på med almindeligt Game,der er ikke noget specielt du skal gøre derefter. Bare lad være at nævne fyren igen.

Derudover behandle hende godt.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Chacruna » man 5. sep 2016 14:42

Jeg tror ikke der er mange der har mere erfaring med det her end mig - jeg har ofte set det som en sjov udfordring, og det kan under alle omstændigheder ikke lade sig gøre at score en pige i et godt forhold, så hvis det lykkes gør man begge parter en tjeneste, men det er min holdning det kan man så være enig eller uenig i.
Man kan godt nørde teknikker til det, og det øger bestemt ens chancer, men det vigtigste i sidste ende er generelt godt game. Min nuværende kæreste havde en anden kæreste da jeg mødte hende.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Kami » man 5. sep 2016 16:31

Ingen forhold er gode hele tiden. Hvis fyren er 100% douchebag, så måske, men derudover har alle forhold gode og mindre gode perioder, ligesom at pigen selv kan have tvivl, uden at betyder at forholdet er skod eller at hun ikke bliver glad for at være i det igen senere.
Jeg vil mene, at det i nogle tilfælde tilsniger sig udnyttelse af en person i en sårbar position, og det er lidt for meget vasken hænder at henvise til en kliché om forholdets eventuelle tilstand, som man i øvrigt sjældent kan få et særligt sigende indblik i på en enkelt aftens interaktion.
Personligt står jeg hellere ved, at jeg kan være lidt egocentrisk i nogle situationer, fremfor lidt lunkne undskyldninger. Men vi er forskellige. :)
Kami

Indlægaf Gnome » man 5. sep 2016 18:02

^ Enig med Kami. Hvis du siger til dig selv, at du gør det fordi du vil det bedste for dem begge og forholdet alligevel ikke ville holde, så er det bare for at få dig selv til at sove bedre om natten. Hvorfor skal man lægge an på piger med kærester? Har man oprigtig så lidt abundance, er så snævertsynet, at man stirrer sig blind på en pige som er tilfældigvis er optaget? Det virker som, at dem der lægger an på piger med kærester har brug for en enorm bekræftelse, om at "jeg kan score hvem jeg vil". En validation for at bevise overfor dem selv, at de ikke er de tabere som de nogen gange føler dem selv som. Dårlig stil, dårlig karma, dårlig etik, dårlig valg..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 5. sep 2016 18:24

Jeg er enig med Gnome, men hey - engang imellem har vi alle sammen brug for at lufte vores indre fucktard. Det synes jeg egentlig er cool nok, men man skal bare acceptere, at det stort set altid bider én i røven før eller siden.

På det gamle TGO havde jeg en cool gut, jeg ofte tog ud med og vi power-wingede hinanden, good times. Han var virkelig god til at score damer med kærester på, bruge alle mulige teknikker til det osv.
Da han så finder en sød kæreste, han bliver virkelig glad for, fucker han det op for sig selv. Han var alt for jaloux hele tiden, fordi han havde skabt den erfaring, at alle piger kan scores uanset om de har kæreste på eller ej. Og selvom det overhovedet ikke er sandt (it's not), så havde han bare gjort det så mange gange selv, at han ikke kunne se bort fra sin egen erfaring.

Han fuckede sit forhold op og mistede pigen.
Siden tog han sig sammen, skabte positive interaktioner med SINGLE piger og fik arbejdet lidt med sine issues. Er ved at købe hus med sin nye dame, så det endte godt... men er for mig en fin påmindelse om, at man kan fucke sig selv grundigt op, hvis man opfører sig amoralsk henover længere tid.

It will hunt you down and bite you in the ass...
Kami

Indlægaf Chacruna » man 5. sep 2016 18:58

Jeg tror på at et forhold kan være godt hele tiden. Men who the fuck knows. Jeg siger ikke til mig selv at jeg gør det for deres eget bedste - jeg gør det primært for min egen skyld, sekundært for pigen, og er bedøvende ligeglad med fyren (han kan GFTOW eller lægge sig til at græde, det er det samme for mig).

Kan være du har ret i at det vil bide mig i røven, Kami - time will tell I guess - lige nu har jeg en fantastisk kæreste som jeg har "stjålet", og det er både hun og jeg glad for 8-)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Næste

Tilbage til Sex