Hvor vigtigt er billeder på Tinder? - Eksperiment

Scoring med elektronisk grej

Re: Hvor vigtigt er billeder på Tinder? - Eksperiment

Indlægaf Desire » søn 28. aug 2016 22:09

Jeg oprettede tinder for 2 uger siden. Fik MaxP til at tage super gode billeder af mig med et kamera til 20K.

De første par dage kørte det ikke helt, men efter at have justeret lidt på diverse parametre, mather jeg pt. 3/4 jeg swiper på. Og jeg swiper kun på de kønne.

Tror pt. jeg har 100-130 matches. Jeg swiper langt fra hver dag. Pictures are everything.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Franko » man 29. aug 2016 00:32

kosteskaft skrev:Kunne være interessant med en update. Umiddelbart har det jo ikke den forventede effekt.

Det går stadig ikke super godt, har lige haft resettet den i onsdags, og har får 31 matches på denne uge - Men matcher kun med 5-7'ere og nogle af dem svare heller ikke. Jeg er derfor ved at ligge ny strategi :P Opretter også en ny kvindelig stalker profil, så jeg kan hente inspiration fra andre, samt forsøger at få taget nogle gode gruppe billeder :)
Franko
Fætter kanin

Indlægaf kosteskaft » ons 31. aug 2016 16:33

Desire skrev: Pictures are everything.

Under forudsætning af at man ikke er grim, tror også du ville kunne få mange matches med selv en kælder selfie med den statistik :D
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 1. sep 2016 00:42

Måske.
Jeg var på date sidste uge med en pige jeg ikke fandt attraktiv. Men på sine billeder lignede hun en babe, hvorfor jeg swipede
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf kosteskaft » tors 1. sep 2016 09:54

Det har også sket for mig de sidste to gange. Det gør bare man bliver ektra kræsen også mht. billededernes troværdighed. De andre gange har der dog været god overensstemmelse.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 1. sep 2016 16:30

Pointen var dog, at jeg swipede da hendes billede var epic. Gode billeder giver swipes
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Franko » fre 2. sep 2016 02:04

Desire skrev:Gode billeder giver swipes

Helt enig på dette punkt. Selvom mine billeder er gode, føler jeg også at man kan se, at jeg ikke slapper ordentligt af, eftersom jeg ikke havde et særlig godt frame på daværende tidspunkt - Og når kvinder studere billeder, må dette også kunne opfanges hos dem.
Franko
Fætter kanin

Indlægaf Desire » lør 3. sep 2016 01:13

Min fotograf snakkede sindsygt meget om holdning, position, hvor jeg skulle kigge, hvornår jeg skulle smile og hvornår jeg ikke skulle, og holdt hele tiden en hånd op for at vise, hvor mine øjne skulle se hen. Alt betyder noget. Især at posituren m.v. føles naturligt for dig, for så gør den det også for pigerne
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Motivation » lør 3. sep 2016 18:46

kosteskaft skrev:
Desire skrev: Pictures are everything.

Under forudsætning af at man ikke er grim, tror også du ville kunne få mange matches med selv en kælder selfie med den statistik :D

Da jeg startede ud på Tinder fik jeg meget få matches med fuckable piger. Jeg havde konstant udtømt "lageret" af piger på tinder.

MaxP tog et billede af mig i december. Min succesrate steg over 400 % efterfølgende.

Jeg fik taget billeder af MaxPs yderst kompetente ven i juni. Herefter steg min succesrate med over 400 % i forhold til billedet i december.

Fra aldrig at have over 60 matches, heraf over halvdelen man ikke ville knalde, har jeg nu hundreder af fuckable matches. Jeg er den samme person. Små reguleringer. Hvis du ikke er grim, kan du få succes. Men det kræver at du ikke er grim, og får taget professionelle billeder, der viser dig fra din bedste side.

For så vidt angår at vurdere piger på billeder, så mødes jeg aldrig med en pige, medmindre jeg har et kropsbillede. Hvis en pige ikke har et kropsbillede hvor man tydeligt kan se om hun vejer for meget, så er det med næsten garanti fordi hun vejer for meget.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Indlægaf Franko » søn 4. sep 2016 00:06

Motivation, du er da selve motivationen selv ;)

Jeg ser heldigvis ikke mig selv som grim, dog får jeg ikke særlig mange fuck able matches. Har du nogle gruppebilleder eller selfies? Eller er alle billeder taget af andre?
Franko
Fætter kanin

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame