Hvor vigtigt er billeder på Tinder? - Eksperiment

Scoring med elektronisk grej

Re: Hvor vigtigt er billeder på Tinder? - Eksperiment

Indlægaf Motivation » man 5. sep 2016 01:16

Franko skrev:Motivation, du er da selve motivationen selv ;)

Jeg ser heldigvis ikke mig selv som grim, dog får jeg ikke særlig mange fuck able matches. Har du nogle gruppebilleder eller selfies? Eller er alle billeder taget af andre?

Mine første fire billeder er taget på et photoshoot og er tydeligt fuldstændigt opstillet. Til gengæld sidder mit hår, skæg og tøj lige i skabet, og min kropssholdning, vinklingen, etc. er on point. Med andre ord fremstiller billederne mig fra en mine absolut bedste sider, og det er de billeder jeg har, hvor jeg er "lækrest".

Det er fuldstændig ligegyldigt om dine billeder er opstillede, og om du ikke har nogle sociale billeder. Man skal være lækker på Tinder. Alt andet er komplet underordnet. Det kan man godt være med selfies, men det er så ekstremt få hvor det er tilfældet, at jeg generelt vil fraråde selfies. Mødte en herinde fra som havde massiv succes på Tinder - tror endda mere end mig - udelukkende med selfies. Men manden lignede også Clark Kent.

Mit femte billede er et gruppebillede fra nytårsaften. Tror ikke det betyder særlig meget. Mit sjette billede er et falsk billede fra min ven hvor han laver et bungy jump, hvor man kun kan se hans krop på afstand. Tror heller ikke dét billede har den store effekt.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » man 5. sep 2016 19:52

De første billeder skal 100% bare være af dig og close up, så man rent faktisk kan se, hvem du er.

Hvis du har gode nok billeder, der kan øge din sociale værdi, så kom dem ind herefter, men det er imo ikke en nødvendighed. Med det sagt har jeg venner, der har rejst meget, og de river så overdrevet mange matches hjem ved at have billeder, der viser deres adventure side.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Franko » ons 7. sep 2016 10:42

Motivation skrev:Det er fuldstændig ligegyldigt om dine billeder er opstillede, og om du ikke har nogle sociale billeder. Man skal være lækker på Tinder. Alt andet er komplet underordnet.

Mit femte billede er et gruppebillede fra nytårsaften. Tror ikke det betyder særlig meget. Mit sjette billede er et falsk billede fra min ven hvor han laver et bungy jump, hvor man kun kan se hans krop på afstand. Tror heller ikke dét billede har den store effekt.

Haha, er vild med at du har snuppet din vens adventure billede - og det er faktisk en mega god idé, hvis man ikke lige har et selv ;)

Kunne være at jeg lige skulle snuppe den :D

Har i en fangende profiltekst? Eller vil i også mene, at denne er ligegyldig?
Franko
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 8. sep 2016 23:26

Jeg kan godt lide at vise, at jeg har humor der.
Alle test viser at piger tænder mere på humor end noget andet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Lucard » fre 9. sep 2016 08:04

Der er en hel masse *jeg tror* i den her tråd. OkCupid har kørt massiv statistik på deres side gennem mange år. Tjek f.eks. den her blog.

Billede
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf Franko » man 12. sep 2016 15:57

Lucard skrev:Der er en hel masse *jeg tror* i den her tråd. OkCupid har kørt massiv statistik på deres side gennem mange år. Tjek f.eks. den her blog.

Billede

Tak for linket :) Synes desværre bare ikke, at jeg personligt fik så meget ud af det - men måske gør nogle andre.
Franko
Fætter kanin

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame