Trist RSD historie? 2+2=5

Ordet er frit! HELT frit! Vi opfordrer til postning af perverse og frastødende ting.

Redaktør: Moderator

Trist RSD historie? 2+2=5

Indlægaf James Collin » tors 22. sep 2016 21:48

"Inside the rape trial that reveals the depraved world of ‘Pickup Artists’"

"Three men linked by their insatiable desire to meet and have sex with as many women as possible —
and then write about their always-tawdry, sometimes-illegal affairs online —
reveal perhaps the most sinister aspect of the pickup-artist community to date."

Dette kan man vist lige generalisere til alle mænd der er single, har en kæreste, der er til kvinder eller mit i mellem:
Har sendt en sms, MSN besked om en kvinde og mener de kan finde ud af at scorer kvinder og fortalt en sjæl om det.

Pas nu på hinanden derude! Vi ønsker at give værdi, ikke at tage værdi.

Men tror artiklen er god til at sætte fokus på, hvorfor det er så vigtigt at tænke sig om. Når man ønsker at blive bedre til kvinder og ens udgangspunkt, som sagt:
"Er det ikke dårlige religioner der skaber dårlige mennesker, men dårlige mennesker, der skaber dårlige religioner!".

Så vær med til at dele det gode budskab, selvom andre prøver at se jer i et dårligt lys.
Så handler det om hvad i gør og giver, ikke hvad de andre mener om jer.

Vi hører disse ord for tit i hverdagen: "Du er ikke god nok", "Du er fed", "Du er doven", "Duer du til noget", osv..

Jeg vil vædde med, at de mænd i den sag, havde langt mere galt med dem, end at de brugte nogle værktøjer til at fører kvinder galt med dem.
Men dem havde de nok før, at de mødte pickup og det tror jeg gerne en professionel psykolog kunne bekræfte!

Så tænk jer om og giv tilbage på den gode måde og aldrig giv op på jer selv.

Titler er for folk der gerne vil føle sig vigtige, ikke for dem der rent faktisk laver noget og dem der giver titler, hvad kan man sige om dem.
Når de generalisere så meget, uden dokumentation, forskning bag det eller reel fakta på det community de prøver at oplyse omkring? :)

Be safe and play safe! James out :)

http://nypost.com/2016/09/21/inside-the-rape-trial-that-reveals-the-depraved-world-of-pickup-artists/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=NYPFacebook&utm_medium=SocialFlow&sr_share=facebook
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Re: Trist RSD historie? 2+2=5

Indlægaf Ross » fre 23. sep 2016 09:09

Power corrupts.. Men når det er sagt så ja, så skal communities også være bedre til at sige fra over for adfærd der er borderline, netop så disse typer aldrig krydser over i ulovlig.

Men tror desværre altid der vil være psykopater som misbruger. Jeg er fortrøstningsfuld så længe vi bare ikke hylder dem og i stedet hylder ham der tog hensyn og var med mådehold, uanset om det så er i politik, finans eller i pickup.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Trist RSD historie? 2+2=5

Indlægaf Kami » lør 24. sep 2016 13:54

Jeg er meget positiv over dem, der "fylder mest" på forummet nu. Det gamle tgo var temmelig mørkegråt til tider, her er folk super obs på, at det skal være positivt og rart, især for pigerne. Og de holder hinanden ørerne med det.

Jeg har aldrig tidligere kunne føle mig tryg når jeg var ude med Puas, det er reglen fremfor undtagelsen nu. Føler mig ikke udsat, og føler ikke at andre piger vi møder i byen er udsat.
Drengene holder øje med hinanden, og der er ikke som på TGO en "hear nothing, see nothing, say nothing" tilgang til hvad hinanden laver.

Faktisk er jeg så tryg ved store dele af de mest aktive Puas, at jeg sagtens inviterer veninder med ud. Det var uhørt på TGO.
Kami

Tilbage til Off Topic