Netflix and chill

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

Netflix and chill

Indlægaf ThiagoSilva » ons 9. nov 2016 00:58

Har i nogle principper om, hvorvidt man skal forsøge at styre de følelser, som man frembringer i en ønskelig "bolleven-relation" eller "vinterkæreste", og hvorledes er jeres erfaringer med at lave "kæresteagtige" ting, som eksempelvis at spise ude eller gå i botanisk have ?

Ser frem til jeres svar?

TS
ThiagoSilva
Fætter kanin

Re: Netflix and chill

Indlægaf Kami » ons 9. nov 2016 15:57

Man skal være ærlig omkring sine intentioner og hvad man kan tilbyde, og kan den anden ikke forholde sig inden for de fastsatte rammer, er det god stil at afslutte det. Folk, som er forelsket, er ikke altid i stand til at se 100% klart, og selvom de altid har ansvaret for dem selv, er man stadig en douchebag hvis man udnytter folks følelser for lidt nem lir. Så findes der andre fisk i havet, som ikke bliver kede af det. Just be awesome.
Kami

Indlægaf ThiagoSilva » ons 9. nov 2016 22:08

Din pointe er god og indeholder væsentlige elementer af morale og etik, som vel egentlig er meget personlige.

Så derfor er jeg enig i, at du beskriver den optimale situation. Men en svag sjæl som mig, kan nemt lade sig friste til at lege med folks følelser her i den hårde vintertid. Så jeg kører et princip med, så vidt muligt at være ærlig. Dog vil jeg aldrig forhaste en seriøs snak om hvad relationen skal føre til, før det italesættes af pigen selv.

Det der er er interessant er, hvorledes gryden ikke koger over, altså at pigen får dybe følelser. Hvilket redskaber og teknikker kan derfor indirekte bruges for at balancere en relation?
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Kami » ons 16. nov 2016 01:55

Nej, de er universelle. Det er universelle regler, fordi de fleste samfund er ret enige om, at man er rimelig nederen, hvis man overlagt sårer andre mennesker. Det er også derfra, diverse æresbegreber er opstået gennem tiden, på tværs af ret forskelligartede historiske kulturer.

Det er, som du selv er inde på, slet ikke nødvendigt at lege med folks følelser. Du skal være ærlig og du skal kunne sætte tydelige frames. Når jeg skal skære det ud i pap for folk, så plejer jeg at sige, at man ikke skal lege fucking kærester, hvis man ikke er det og ikke har tænkt sig nogensinde at blive det. Og jeg tror godt, du ved hvad jeg mener. Ja, det er hyggeligt og rart at lave kæreste-agtige ting, men der findes mange former for løgn, også de usagte.
Fortielse er også en form for løgn, hvis du ved at hendes følelser er på vej i én retning, men du bare tier stille og spiller med på legen, uden at tilkendegive hvordan du reelt har det.

Det er en scarcity mentalitet, at du tror du har brug for det. Jeg har desværre sagt farvel til en del søde piger i min tid, fordi de ikke "kunne finde ud af det", men så var der også dem som godt kunne og vi havde det rigtig rart sammen i en periode. No strings, no hard feelings.

Og jeg kan hilse på dem alle sammen på gaden uden drama, de kan date mine venner, jeg render nogle gange spontant ind i dem - all is good. Jeg har endda en af dem som kollega nu, men fordi jeg var ærlig og reel, og ikke fortiede mine intentioner, er det ikke et problem at sidde til bords med hende i frokostpausen eller danse med hende til julefrokosten.
Kami

Indlægaf Maggiez » ons 23. nov 2016 04:18

Man kan sagtens lave kæresteagtige ting some bollevenner.. man kan faktisk gøre lige hvad man selv føler.. for en relation er der jo uanset hvilken slags forhold man har.. og ligesom man kan gå i biografen med en ven, så kan man også med en bolleveninde.. så længe mange ikke lover noget til nogen er det fint.. hun må jo selv ligge kort på bordet hvis hun tror det ene eller andet om relationen..
Jeg snakker meget åbnet om mig selv og åbner virkeligt op for bolleveninder.. det kan mange måske synes ville være for meget men.. jeg deler virkeligt meget af mig selv med folk generelt.. så ser heller ikke noget problem i det..
Så længe man ikke giver folk falske forhåbninger.. altså man kan godt sige det lige ud: "Jeg inviter dig ud og spise i dag, fordi jeg godt kan li dit selskab, men du skal nødvendigvis ikke regne med vores forhold udvikler sig ihvertfald ikke lige nu.." altså fortælle hende at I ikke skal være kærester selvom I gør xyz sammen.. etc..
Ved ikke om dette var et ok svar.. det er generelt ikke noget jeg tænker for meget over, da jeg er meget ærlig overfor pigen om at det ikke skal være mere og tit ser de heller ikke mig som en person de vil i forhold med :)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf ThiagoSilva » tirs 29. nov 2016 00:09

Maggiez skrev:Man kan sagtens lave kæresteagtige ting some bollevenner.. man kan faktisk gøre lige hvad man selv føler.. for en relation er der jo uanset hvilken slags forhold man har.. og ligesom man kan gå i biografen med en ven, så kan man også med en bolleveninde.. så længe mange ikke lover noget til nogen er det fint.. hun må jo selv ligge kort på bordet hvis hun tror det ene eller andet om relationen..
Jeg snakker meget åbnet om mig selv og åbner virkeligt op for bolleveninder.. det kan mange måske synes ville være for meget men.. jeg deler virkeligt meget af mig selv med folk generelt.. så ser heller ikke noget problem i det..
Så længe man ikke giver folk falske forhåbninger.. altså man kan godt sige det lige ud: "Jeg inviter dig ud og spise i dag, fordi jeg godt kan li dit selskab, men du skal nødvendigvis ikke regne med vores forhold udvikler sig ihvertfald ikke lige nu.." altså fortælle hende at I ikke skal være kærester selvom I gør xyz sammen.. etc..
Ved ikke om dette var et ok svar.. det er generelt ikke noget jeg tænker for meget over, da jeg er meget ærlig overfor pigen om at det ikke skal være mere og tit ser de heller ikke mig som en person de vil i forhold med :)

Det giver super meget mening for mig og helt klart en indstilling jeg kan relatere til.

Jeg syntes det fedt af have bolleveninder, som man kan lave "kæresteagtige" ting med, hvilket naturligvis kræver en bestemt mentalitet og indstilling hos pigen. Både i forhold til, om de har noget at byde på, men samtidig også, hvorvidt de rent følelsesmæssigt kan affinde sig med at være bollevenner.

For lige at blive i min metafor, med kogeøen. Hvor mange blus kan du så have kørende, før det bliver for meget? Sagt på en anden måde, hvordan har du det med jævnligt at ses med flere bolleveninder ad gangen?
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:37

Mange herinde forstår ikke kvinder, fordi de ikke er opvokset med dem og ikke har en masse søskende. Jeg gider ikke engang har tilsvine jer, men ingen af jer har fattet pointen. Alle piger bliver ked af du bare knepper dem og skrider.. undtagen de lesbiske piger som er herinde.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf ThiagoSilva » ons 30. nov 2016 16:21

chrisjv skrev:Mange herinde forstår ikke kvinder, fordi de ikke er opvokset med dem og ikke har en masse søskende. Jeg gider ikke engang har tilsvine jer, men ingen af jer har fattet pointen. Alle piger bliver ked af du bare knepper dem og skrider.. undtagen de lesbiske piger som er herinde.

Jeg har et forslag til dig; kan du prøve at være en anelse mere konstruktiv i din tilgang her på forumet? Nu har jeg efterhånden læst et par af dine indlæg og som ny bruger, gør du ikke dette forum mere indbydende for mig. Jeg magter ikke at kaste med mudder, men håber du vil tage min kritik til dig.

Venlig hilsen
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Fame » ons 30. nov 2016 18:29

ThiagoSilva skrev:
chrisjv skrev:Mange herinde forstår ikke kvinder, fordi de ikke er opvokset med dem og ikke har en masse søskende. Jeg gider ikke engang har tilsvine jer, men ingen af jer har fattet pointen. Alle piger bliver ked af du bare knepper dem og skrider.. undtagen de lesbiske piger som er herinde.

Jeg har et forslag til dig; kan du prøve at være en anelse mere konstruktiv i din tilgang her på forumet? Nu har jeg efterhånden læst et par af dine indlæg og som ny bruger, gør du ikke dette forum mere indbydende for mig. Jeg magter ikke at kaste med mudder, men håber du vil tage min kritik til dig.

Venlig hilsen

Billede

Good luck ThiagoSilva :)

Trods Chrisser ofte har nogle gode pointer, skal de altid sorteres ud af hans vrede, bærme og holdninger-skjult-som-fakta (han smider altid det gratis nihilistiske kort, det sekund han inviteres til at anskue andres verdenssyn). Det er og bliver ærgeligt, da jeg mener, at han virkelig har noget fornuftigt at sige.
Men - by all means, give it a go :)
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Gnome » ons 30. nov 2016 22:27

Thiago, bare ignorer manden. Han kan ikke tales til fornuft - har prøvet.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Forhold og kærester