2. date

Åbnere, rutiner, gambits.

2. date

Indlægaf ThiagoSilva » ons 9. nov 2016 01:14

En af mine store udfordringer er ofte, hvordan jeg håndterer møde nummer to.

Jeg finder det meget naturligt, at afvikle første rigtige samtale. Hvilket vil sige, at samtaleemnerne og -temaerne altid kommet helt automatisk. Dog har jeg haft større overvejeler i forbindelse med forberedelse til andet møde.

Hvad skal man følge op med, og hvordan skal settingen være ?

TS
ThiagoSilva
Fætter kanin

Re: 2. date

Indlægaf Happytalk » ons 9. nov 2016 20:02

Hej ThiagoSilva :)

Udfra det du skriver går jeg ud fra i ikke har haft sex på første date.

1. Hvor har i mødtes? I byen? igennem venner? på tinder?
2. Hvor har i holdt jeres første date? Det står nemlig ikke nogen steder. Så jeg antager i har været på cafe.
3. Anden date skal du bare holde hjemme ved dig selv eller ved hende. Vil foretrække det hjemme ved dig selv. Det er bedst hvis i sidder i en sofa, hvor i kan side ved siden af hinanden og dermed mulighed for fysisk kontakt. Typisk sker det at mænd kommer til at side overfor pigen og så bliver det pludselig akavet at række henover bordet og den slags.

Hvilke tanker er det præcis der holder dig tilbage?

Jeg har skrevet overstående rigtig mange gange efterhånden, og mere til, prøv at bruge søgefunktionen her på siden og tjek eventuelt artiklerne ud her:

https://www.score-coach.dk/2-anden-date
https://www.score-coach.dk/3-tredje-date
https://www.score-coach.dk/dating-tips- ... r-paa-date
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf ThiagoSilva » ons 9. nov 2016 21:54

Rolig nu, havde jeg nær sagt - jeg har skam F-closed på første date, eller hvad vi skal kalde det.

Man kan vel også skelne mellem enten, at mødes mere eller mindre tilfældigt og snakke gennem længere tid eller at booke en egentlig date i ordets forstand. Samtidig er det vel også afgørende, hvad ens hensigt er.

Jeg er generelt enig i, at 2. date skal være hjemme eller på en nærliggende bar. Og jeg spørger egentlig ikke ud fra en specifik situation, men kan godt se, at jeg fik formuleret mig uklart.

Når jeg tænker mig om, er jeg nok interesseret i konkrete teknikker og eller samtaleemner, der kan bruges til at holde et møde intenst og meningsfuldt for begge parter ? I dette henseende, har jeg personligt en grov tredeling af piger jeg dater. Enten giver de spændende sex, spændende samtaler eller begge - så for mit vedkommende afhænger det måske først og fremmest af den person, man har med at gøre. Er der nogen der kan genkende disse kategorier ?

TS
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Maggiez » ons 23. nov 2016 04:05

Hey champ.. jeg har datet rigtig meget gennem tiden og lige startet igen efter en pause fra dating livet ;)
Det jeg plejer at gøre er at mødes et nærtliggende sted på en kaffebar eller et andet hyggeligt sted..
1. Først tænker du på hvordan du vil sidde med hende.. hvis du har mulighed for at sidde ved siden af hende, så er det ideelt, da du kan skabe berøring og seksuel intensitet nemmere! ;)
2. Du snakker om noget der interesserer dig.. selvfølgelig gerne noget hun også kan relatere til eller snakke med på.. men det skal du ikke tænke over i første omgang. Jeg snakker normalt om rejser, sport, stuider og iværsætteri, da det er mine største interesser.. men snakker også meget om fuldstænding random ting med seksuelle hentydninger
3. Under samtalen prøv at bust hende på noget.. det skaber virkeligt meget og gør det til mere end en "normal" date.. drej en sætning til: "Så det betyder du vil kysse mig nu?".. "du får mig ikke med hjem så let" etc etc...
4. Jeg snakker normalt 30 min. til en time der og så står den på gåtur.. altid prøv at få hende til at give hint om at hun har planer senere etc, så du ved hvad og hvor meget du har at arbejde med?
5. Så går jeg med armen om hende.. synes holde i hånd er lidt lame hvis det er først date.. -> jeg går et super cool, eller et specielt sted hen med hende og prøver at kysse hende for første gang eller noget og skaber lidt seksuel tention der
6. Direte efter begynder jeg uden hun nødvendigvis er klar over det, at forføre hende hjem til hvor jeg bor.. og når jeg er der siger jeg "hov nu er vi her hvor jeg bor.. "har du lyst til at se xyz? "eller skal vi lige have en drink inden du smutter hjem igen.
7. Når man skal have en pige ind i ens hus efter en date.. kan der ligge en del pressure på hendes, så vigtigt at vise hende at det her ikke handler kun om sex.. for at lette presset fra hende så hun kan slappe af
8. Derefter plejer det at gå rimeligt hurtigt når man kommer inden for går normalt efter at få hende med i seng med det samme ;)

Håber det kunne bruges til noget, ellers bare spørg uddyber gerne også til de specifikke spørgsmål du måske har ;) kunne godt bruge at høre lidt mere konkrete situationer for at give dig et bedre svar tak!!
- Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf ThiagoSilva » man 28. nov 2016 23:49

Maggiez skrev:Hey champ.. jeg har datet rigtig meget gennem tiden og lige startet igen efter en pause fra dating livet ;)
Det jeg plejer at gøre er at mødes et nærtliggende sted på en kaffebar eller et andet hyggeligt sted..
1. Først tænker du på hvordan du vil sidde med hende.. hvis du har mulighed for at sidde ved siden af hende, så er det ideelt, da du kan skabe berøring og seksuel intensitet nemmere! ;)
2. Du snakker om noget der interesserer dig.. selvfølgelig gerne noget hun også kan relatere til eller snakke med på.. men det skal du ikke tænke over i første omgang. Jeg snakker normalt om rejser, sport, stuider og iværsætteri, da det er mine største interesser.. men snakker også meget om fuldstænding random ting med seksuelle hentydninger
3. Under samtalen prøv at bust hende på noget.. det skaber virkeligt meget og gør det til mere end en "normal" date.. drej en sætning til: "Så det betyder du vil kysse mig nu?".. "du får mig ikke med hjem så let" etc etc...
4. Jeg snakker normalt 30 min. til en time der og så står den på gåtur.. altid prøv at få hende til at give hint om at hun har planer senere etc, så du ved hvad og hvor meget du har at arbejde med?
5. Så går jeg med armen om hende.. synes holde i hånd er lidt lame hvis det er først date.. -> jeg går et super cool, eller et specielt sted hen med hende og prøver at kysse hende for første gang eller noget og skaber lidt seksuel tention der
6. Direte efter begynder jeg uden hun nødvendigvis er klar over det, at forføre hende hjem til hvor jeg bor.. og når jeg er der siger jeg "hov nu er vi her hvor jeg bor.. "har du lyst til at se xyz? "eller skal vi lige have en drink inden du smutter hjem igen.
7. Når man skal have en pige ind i ens hus efter en date.. kan der ligge en del pressure på hendes, så vigtigt at vise hende at det her ikke handler kun om sex.. for at lette presset fra hende så hun kan slappe af
8. Derefter plejer det at gå rimeligt hurtigt når man kommer inden for går normalt efter at få hende med i seng med det samme ;)

Håber det kunne bruges til noget, ellers bare spørg uddyber gerne også til de specifikke spørgsmål du måske har ;) kunne godt bruge at høre lidt mere konkrete situationer for at give dig et bedre svar tak!!

Tusind tak for dit konstruktive input, det var på sin plads.

Det med at holde den intime kontakt, så tæt som muligt, er noget jeg godt kan genkende og endvidere forsøger jeg også selv at skifte location med gåture, bar og hjem.

Når du snakker om at buste pigen i noget, kan du prøve at komme med eksempler på det? Er vi mon ude i den samme slags mekanisme, som eksempelvis klassisk negging ? i så fald, kunne jeg også være interesseret i hvorvidt du bruger negging på dine dates. Jeg syntes selv det er meget grænseoverskridende og det kan derfor være vanskeligt for mig, at finde balancen til et godt neg - hvis du/i har nogle konkrete eksempler på et godt universelt neg, hvad kunne det så være?

Du har fat i det rigtige, jeg er nok mest interesseret i gode overgange fra den succesfulde ude-date til overgangen, hvor man lykkedes med, at få pigen/kællingen med hjem, samme aften.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:27

altid hold alle dine dates derhjemme.. så har jeg ikke andre tips. Altså hvis du vil ha fisse.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:28

Maggiez skrev:Hey champ.. jeg har datet rigtig meget gennem tiden og lige startet igen efter en pause fra dating livet ;)

Sejt jeg kan finde 7 fejl i din tekst. Arbejd på dem. :D
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Teknikker og taktikker