The other woman - fyr i åbent forhold

Find og scor ham du vil have

The other woman - fyr i åbent forhold

Indlægaf Sunglory » søn 13. nov 2016 11:32

Hey
Jeg er relativt ny i dette forum, men har fulgt med på sidelinien de sidste par år. Jeg er kørt en smule fast ift en co-worker (fyr). Jeg har kendt manden i et års tid, dog er det først inden for de 2 sidste måneder at der har været flirt i luften. Hvad jeg hele tiden har vidst er at han allerede har en kæreste, hvad jeg ikke vidste før for 2 mdr siden er at han har et såkaldt "åbent forhold" :?: (her er det dog meget begrænset hvad der er tilladt, hvilket nok har været en medvirkende faktor til at vi kun har været "sammen" 2-3 gange indenfor de sidste 3 uger).
Inden jeg begiver mig ud på alt for dybt vand, er jeg blevet nysgerrig ift om jeg kan spille mine kort rigtigt og der på sigt kan blive mere imellem os?

Kort fortalt har vi har en rigtig god kemi, han er spændende og stimulere mig også "intellektuelt". Han er ikke en klassisk skønhed - men i min optik super charmerende.
Han har fået oparbejdet sit selvværd i den seneste periode, hvilket jeg i høj grad vil mene at jeg har bidraget til. Han betror sig til mig, er åbenlyst tiltrukket af mig - hans kropssprog, ansigt og smil åbner sig op når vi får øje på hinanden. Han lægger dog heller ikke skjul på at han på godt og ondt har en kæreste. Han påstår selv at han er meget kræsen hvad piger angår (hvilket jeg på ingen måde kan vide om er sandt). Vi er på mange måder meget forskellige, men samtidig meget ens hvilket i min optik giver sig til udtryk i en helt unik og tiltrækkende polarisering.
Under normale omstændigheder ville jeg ikke indlede noget til en mand i forhold (end ikke et åbent forhold). For første gang i mit liv har jeg dog fundet en fyr som jeg kan forestille mig blive gammel med - Hvor tanken om børn, ægteskab ikke virker afskrækkende.

Jeg vil derfor høre jer - kan der være håb forude - og i så fald hvilken taktik skal jeg bruge. Generelt vil jeg betragte mig selv som en yderst positiv kvinde, med drive og gejst, fordomsfri, ærlig. Vi er begge omkring i 30'.
Sunglory
Nyklækket

Re: The other woman - fyr i åbent forhold

Indlægaf Kami » ons 16. nov 2016 02:02

Dudette, come on. Du tænker ægteskab med en POLYGAM fyr??

Det er jo ikke ham, du vil have. Det er DIN version af ham.

Men løsningen er ret simpel:

Step 1: Bliv selv poly.

Step 2: Så er du bare sammen med ham, for hvis du klarer step 1, er du jo selv ligeglad med at han har en (anden) kæreste (også) og så er alt jo godt.

Du kan ændre på dig selv, ikke på ham. Sæt i gang!
Kami

Indlægaf Kami » ons 16. nov 2016 02:07

PS.

9/10 gange en person er i et åbent forhold ifølge dem selv, er de i virkeligheden bare utro.
Kami

Indlægaf James Collin » tors 17. nov 2016 17:53

Plain simple:
- Det du efterspørger os om, er ikke et værktøj - Men hvordan vi omvender en muslim til kristen, der allerede har det super godt i sin religion.

Du er monogamist og han er polygamist:
- Du har fundet dig en sød fyr, retfærdiggjort at det er okay, at du er nr 2 og har glemt hvem du er og hvad du er værd i processen! og det er det værste udgangspunkt at starte noget på (Når han er færdig med dig og du er godt ødelagt/såret og ikke særlig spændende at knalde længere, går han tilbage til sin pige eller erstatter dig med en ny model)

- Det bliver ikke kønt skat, løb før du gør mere skade på dig selv. Du er bedre end det eller indstil dig på at anvende flere år, på rigtigt hårdt arbejde og uden at vide, om du overhovedet får noget ud af det i sidste ende eller får noget igen, ud af alt det du giver.

- Du har større change for at finde en sød fyr eller en middelmådig fyr, der behandler dig godt og du kan blive glad med resten af livet, end chancen for - at han skrider fra sin religion, kæreste eller gider dig for andet end sex, selskab eller trøstpræmie for sin rigtige kæreste.

Det er faktisk hvad vi siger i store træk og at, Oddsne er for dårlige til at tage chancen. Det er selvfølgelig ikke umuligt :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Sunglory » søn 20. nov 2016 00:49

Jeg løber mens jeg kan!
Tak for klarsyn! :)
Sunglory
Nyklækket

Tilbage til Pigegame