En gammel ræv, vil have en kæreste :)

Kærester, fuckbuddies, haremmer, åbne forhold.

En gammel ræv, vil have en kæreste :)

Indlægaf mdeltaa » søn 13. nov 2016 21:23

Okay det er fandme længe siden jeg har været herinde – men game har givet mig så meget og tingene har kørt på skinner de sidste par år! Jeg er gået fra meget få random lays - til ikke at tænke over det. Mere ala hvis det sker så sker det og må sige at den afslappede tilgang kombineret med fine tuning af diverse game teknikker og replikker har været gyldent.

Men nok om det! Jeg har nu rent faktisk mødt en som kunne være interessant at blive kærester med, og nej det er ikke oneitis har tilbud andre steder. Lidt info jeg er nyudklækket kandidat med ret krævende job og hun er jura studerende i gang med sidste semester på bacheloren – vi er begge i midten af tyverne.

Lidt baggrund, mig og min roomie møder 3 piger i byen som vi hiver med til efterfest hos os. Jeg har hurtigt spottet mit target og sørger for god storytelling attraction og det hele. Jeg har allerede kiss closet hende i byen og efter en times drukspil hiver jeg hende med en på værelses og f-closer til den store guldmedalje aka 2-3 timers hed action. (Sjov note er at min roomie faktisk holder drukspillet kørende med de andre 2 piger så de ikke skal cock-blocke, han har selv en kæreste så må tage hatten af thanks mate!). Efter akten lægger pigen sig ikke til at sove men beslutter sig i stedet at hoppe i tøjet og hente hendes veninder. Jeg var overbevist om de sov på sofaen og derfor siger jeg hun da bare kan sove hos mig. (ikke helt sikker på om det bliver for needy men nok om det). Hun nægter da hendes veninder åbenbart bor langt væk og skal have et tog hjem senere på dagen.

Jeg smider hende en sød sms om aften og siger tak for akten og vi skriver lidt frem og tilbage. Dog er det konsekvent mig der skal sørge for samtalen kører videre og hun gør sig ikke de store anstrengelser for at spørge ind til mig. Anyway jeg
spiller lidt flabetsjov og hun vågner lidt, ca 2 uger senere smutter vi på date i tivoli (med vilje inviterer jeg hende ikke hjem til mig da jeg gerne vil signalere at det ikke kun skal handle om sex). Det går meget godt, vi går rundt prøver lidt forlystelser drikker en kop kaffe jeg kys-closer og følger hende til bussen. Igen føler ikke helt at hun er interesseret og generelt er det stadig mig der skal holde samtalen kørende og tage initiativ.

Efterfølgende, Vi skriver lidt sammen igen med mig der tager teten og jeg får sat en aften op hos hende 2 uger senere. (vi har begge ret travlt, så smsér ligger generelt på 2-3 om dagen og samtidig er det svært at finde en dag begge kan). Den 3 date bliver helt standard vi snakker kort jeg foreslår vi ser en film og jeg går hurtigt fra kino til kys. De første to snave sessioner stopper hun dog op og ser videre på filmen. Tredje gang har jeg dog tændt hende så meget og vi ender med at knalde nogle timer (angående sexen er der ingen tvivl om at hun nyder det,(konstante skrig, negle mærker på ryggen osv. Men har det lidt ligesom et onenight stand. Og syntes generelt hun undgår øjenkontakt med mig). Efter vi er færdige slutter det dog brat og hun for viftet mig ud da hun skal tidligt op dagen efter, jeg er ikke helt sikker på hvad jeg for sagt, men hun undskylder i hvert fald at hun må smide mig ud så det har sikkert været ynkeligt! (Total AFC – en generel tendens er faktisk at jeg opfører mig lidt mere needy end jeg plejer når jeg er sammen med hende).
Efter aftenen beslutter jeg mig for at teste hende ved ikke at skrive til hende. Efter 3 dage har jeg stadig ikke hørt fra hende. Og jeg skriver:

M: Hej …., tak for sidst – jeg har nogle billetter til … nu er det jo ikke så finkulturelt som du er vant til men politiken giver den da en fin anmeldelse :P Det er onsdag/torsdag hvis du er game ;) (hun svarer dagen efter men det er meget normalt at vi er længe om at svare hinanden).
HB: HAHA.. hvor er du sød! Selvfølgelig er jeg frisk på en teatertur – jeg kan på onsdag 
M Haha ja nu kan det jo ikke være druk det hele ;b Fino det er 19.30 lad joggingtøjet blive hjemme ;P
HB Nej det er sandt ;) super jeg skal nok lade lade være med at møde op i joggintøj!

(jeg svarer ikke nu i to dage og venter til selve dagen med at tage kontakt).

Hun er BTW en 8´er og jeg er vist på en god dag en 6´det kan muligvis være det der gør mig usikker!

Mit problem ligger i at jeg syntes hun har det jeg vil have i en kæreste, men jeg vil gerne have hende til at vise lidt mere interesse og at vi ikke bare er fuck buddy´s, samtidig er jeg lidt bange for at hun lige pludselig ender det ligesom jeg har gjort med flere piger hvor situationen har været omvendt. Og det er lige nøjagtigt det jeg vil undgå!

Så mit spørgsmål er om i har nogle råd til at få hende til at investere mere eller måske tænde hendes interesse som så ville have det udfald. Altså hvordan jeg gør hende til min kæreste!

Eller om jeg bare har overanalyseret det hele, og måske bare skal forstå at kvinder vil have at manden køre foretagenet?

Spørg endelig ind til hvis der er noget der skal forklares bedre og tak for at læse med ! 
mdeltaa
Fætter kanin

Re: En gammel ræv, vil have en kæreste :)

Indlægaf ThiagoSilva » man 14. nov 2016 00:00

I forhold til hendes adfærd, kunne det godt tyde på, at hun generelt ikke er indstillet på, at skulle have en kæreste. Ved du noget om, hvornår at hun sidst har været i et forhold? Hvis det er indenfor et år, så kunne det være grunden til, at hun ikke er mere på.

Ellers handler det vel om, at finde en fin balance mellem push/pull. Og måske skal du få vendt situationen lidt om, således at hun skal imponere og vinde dig.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » man 14. nov 2016 15:06

^ I second that. I starten er det vigtigt at hun investerer ligeså meget som dig. Det lyder som om det er dig der tager initiativet. Jeg tænker du kan gøre to ting: Læg hende på køl i 2-3uger, og lad hende skrive til dig. Eller du kan fortælle hende at du synes hun er sød, og at hun har mange af de ting du leder efter i en kvinde. Jeg hælder mest til den første, da hun ikke lyder til at investere så meget som dig.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » man 14. nov 2016 18:41

Du kan ikke tryllebinde hende til at kunne lide dig. Fortsæt og se om hendes investering øges. Overvej eventuelt at snakke om tingene. Sker der intet, så er hun nok ikke din type og vice versa
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Lucard » man 14. nov 2016 20:15

Enig med resten. Overvej evt. at se (og behandle) hende som en fb indtil videre. For nogle kvinder dukker følelserne op senere.
Brugeravatar
Lucard
Konge af Burma

Indlægaf mdeltaa » tirs 15. nov 2016 17:44

Tak for input!

Jeg ved ingenting om hendes tidligere forhold men det kunne måske være noget jeg kunne høre ind til-

Jeg vil imidlertid prøve at køre lidt push/pull og prøve at få hende til øge investeringen, jeg holder jer opdateret -

God aften
mdeltaa
Fætter kanin

Tilbage til Forhold og kærester