Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kursus?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kur

Indlægaf chrisjv » tirs 15. nov 2016 08:16

James Collin skrev:Har oftest svært ved at se forskellen på meditation og mindfulness eller er det bare meditation på nye flasker? Har lidt svært ved at adskille teknikkerne og fidussen?

For det ene, slapper du af og ikke tænker på noget og det andet slapper du af og ikke tænker på noget?

Hvorvidt om man kalde det meditation eller mindfulness, sidder i kreds og holder i hånd eller kalder det meditations stilling, kan jeg ikke helt gøre mig klog på?

Du kan ikke trademark ordet meditation men du kan trademarke ordet mindfulness det er den eneste forskel.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf James Collin » tors 17. nov 2016 18:07

Undskyld jeg skriver det: Chrisjv

Hvorfor er du sådan en skovl/kegle ind i mellem, når du kan lave så gode kvalitets indlæg ind i mellem og faktisk brænder for at hjælpe folk?

Hvorfor holder du ikke den stil og vildt fedt indlæg og bidrag til threaden!!!

begge post du har lagt, naturligvis :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » fre 18. nov 2016 05:51

Der findes folk på dette forum som ses som guruer, der har snydt gode folk for deres opsparing, jeg ser mit job på dette forum at sørge for de ikke bliver for høje i hatten.

Måske er jeg en troll, måske er jeg irriterende men i det mindste fastholder jeg mig til realiteten og ikke sælger en drøm. Vi alle kan ikke blive PUA master selv om det bliver solgt.

Alle er ikke født 185 høj, gode gener, og en flot udseende og gå på mod. Jeg var heldig jeg var, men de fleste jeg har mødt herinde 95% har ikke hvad det kræver at blive true pua, så deres mål er ikke på kant med realiteten.

Hvis du er 150 høj eller vejer 150 kg, kan du ikke få en 90% close rate selv om det bliver solgt.

Jeg kender folk der er blive coachet af alle de bedste mateo, neil og dreamz på sammetid og stadigvæk spørg de mig og råd og er fasineret over mig.. selv om de har brugt 200.000 kr for deres kursus.. Jeg har brugt 800 kr på pua kursus i 10 år.. Så noget er galt i deres læring.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » fre 18. nov 2016 20:14

Endnu et kvalitets indlæg!!!

Jeg er faktisk 100 % enig med dig her!
Vi har ikke svaret på den gyldne vej og ja der sker nogle fejl i kommunitet...
Nogle fejl bør aldrig være sket og nogle folk bør aldrig have været snydt for deres penge og især ikke af guruer!
Jeg bliver også lige ked af det, hver gang, at jeg hører at nogle er blevet snydt og har lyst til at tage fat i disse såkaldte guruer
og sige, hvad fanden har i gang!

Jeg vil også mene at Mateo, Neil, dreamz og happy er nogle svindler! og hvad kan vi gøre for at beskytte os imod disse svindler?
Jeg tror ikke at vejen er at udtrykke sin vrede igennem post, men at oplyse folk.

"For hvem snyder i virkeligheden hvem: Er det guruerne der snyder følgerne eller følgerne der snyder sig selv til at tro på guruerne og at guruerne har løsningen"

Og ville der være et komemuniti, uden dem der solgte ideen omkring: "At man kunne komme ud af alt sin elendighed og at det er nemmere end realiteten af arbejdet! For hvem ville ellers prøve at komme ud af deres elendighed, hvis de ikke vidste at der var et alternativ og fik vist en illusion af det alternativ eller et billede af det alternativ"?

Du er en vagthund med hjertet på rette sted, men vis vejen med hjertet i stedet for tænderne.
For nogle gange ser folk kun tænderne og ikke budskabet du prøver at dele ud, at du faktisk bruger din fritid, på at hjælpe folk, kvit og frit og uden at forvente et tak!

Men jeg forstår udmærket godt hvad du mener, jeg har også en ven og hvor x guru, snød ham, i min optik for 60.000 kr..
Og yderligere mere, for personen har ikke fået det bedre eller er meget gladere og nogle af de opkald jeg fik senere af ham,
de var skærmende og hvor skidt han havde!

Men vi må bare ikke lade os: Styres af de negative historier og lade de negative historier være dem vi bibringer til kommunitet.
For så er vi også med til at bibringe den negative energi og give den ild, selvom vi i virkeligheden gerne vil lade de gode historier sejre og være dem, der bære kommunitet!
Vi er bedre end dem, vi kan ikke synke ned til deres niveau.
Vi kan ikke fraholde folk i at tage dårlige kurser, men vi kan oplyse dem om, hvordan et godt kursus ser ud og hvilke ting man skal være særlig opmærksom ved et godt kursus.
Og hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det nok også for godt til at være sandt!

Vi kan ikke tage folks frie vilje fra dem eller evnen til at lære af egne erfaringer, men vi kan gøre alt for:
- At folk får de bedste værktøjer med sig, for at kunne skelne skidt fra kanel og stadig give værdi samtidigt.

Men jeg tror også, hvis du en dag snakker med Dreamz, Happy og nogle af drengene, så vil du opleve, at de faktisk ikke er så langt fra dig selv... (Jeg kan ikke tale for Mateo eller Neil!)

Og velkommen ind i guru klubben :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » lør 26. nov 2016 15:09

Self, Dreamz og Happytalk skal også leve, og hver mand hans fag. For mig er der dog stor forskel på en PUA også en (PUA)coach. Det værste ved at være herinde og møde cool mennesker, er rigtig mange af medlemmerne er svage individer som har mødt en sindsyg masse modgang i deres liv og folk har udnyttet dem igennem hele livet også kommer dreamz lige forbi og siger jeg kan fikse det for 10.000 kr bro.

Det væreste ved selv-hjælp industrien er at regeringen ikke regulerer den, ligesom de ikke gør ved religion. Hvis jeg solgte et produkt og jeg lovede at det var kuren på kræft men det rent faktisk ikke var eller kun virkede 5 ud af 10 gange. (og jeg ikke skrev det). Ville jeg sidde i fængsel, men dreamz gør ikke fordi han udnytter et hul, og det værste er en stor del af folk der falder i det hul har altid siddet der og han lover at få dem op men skubber dem bare tilbage igen.

Taget fra deres hjemmeside
På scorekurset får du en stor selvindsigt og oparbejder gode kommunikative færdigheder i takt med at dine sociale kompetencer udvides. På dette scorekursus lærer du trin-for-trin, hvordan du scorer de lækre damer og gør dit datingliv 100 gange sjovere. En weekend med sociale interaktioner du aldrig vil glemme!

Hvis de siger at mit datingliv bliver 100 gange sjovere skal de også ha bevist det videnskabeligt, men ikke selvhjælp fordi det ses i samme realm som spirtualitet og religion og regeringen er faktisk ligeglad med en lille del af samfundets svageste bliver udnyttede.

Jeg har intet imod at hjælpe folk med at score damer og blive betalt for det, men at udnytte folk at fortælle løgne er ikke cool, og udpeger man det bliver man stemplet som troll fordi de ikke kan forsvare det, fordi de ved det er rigtigt.

Der er en lille kerne på dette forum som har fået monopol på hvordan dette forum skal styres, det sjoveste er den lille kerne er de mest mærkelige og usociale personer herinde. Men jeg er fuldstændig enige med dig, det er folk frie vilje men iflg dansk markedsføringslovgivning må man ikke sige ens produkt kan noget som ikke er sandt.

Jeg har f.eks aldrig været velkommen er inder-cirklen selv om jeg har været medlem i 10 år, jeg fik dog lov til at læse en del beskeder derfra(fordi en lånte mig hans bruger), hvor folk klagede og sagde chrisjv er bedre er 99% af dette forum hvorfor lukker vi ham ikke ind.. hvor fucking happytalk (hvem fuck er du???) sagde kan godt være han er bedre end os alle men han passer ikke ind.. Det sjoveste er manden lader som om han ikke ved hvem jeg er, og bliver forbavset hvergang jeg besvare hans indlæg, men jeg har hans fucking klager på lukkede forum. Hvis du kalder dig selv mande coach mand dig op og fortæl hvad du virkelig føler.

Det dreamz og happytalk gør er ulovligt og kriminelt men fordi der er så lille del af det danske samfund der bliver påvirket ser vi bare igennem fingre med det?

Husk jeg siger det her fordi jeg elsker jer brothers og ikke hader jer.. Gi jeres wing fisse og det hele skal nok gå :D
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » lør 26. nov 2016 22:03

kvalitets indlæg igen!!!

Jeg giver dig ret på mange af punkerne!

Men det er jo kun en del af historien, hvad med alle dem der får hjælp og faktisk klarer sig bedre og det er på grund af Dreamz?
Dannelses etikken af dansk lovgivning indenfor markedsføring, er ikke relevant her. For det er subjektivt, hvad der er godt og skidt!
Hvis dansk lovgivning ikke gider at gøre noget ved det, hvad giver så dig retten til at gøre noget ved det?

Der hvor du rammer hovedet på sømmet, er at eliten bør være åben for kritik og komme frem og en bedre måde at evaluere dem på!
Så du ikke behøver gøre det og dermed være med til at udfordre kvaliteten af forummet og hvordan vi kan gøre den bedre! Ikke kun for dig eller mig, men for alle og dermed være med til at værne omkring kulturen og gør os alle stærkere!

Når det er sagt, så er jeg enig! og eliten bør være åben for kritik, lige så vel som du og jeg, og at det er den eneste måde, at vi får det bedste forum :)

Og monopol ikke hjælper nogen, men måden dette system kan strikkes sammen på, er så et godt spørgsmål?

Jeg kan husk det tidligere reputation system, som fungerede godt, indtil nogle bare udnyttede systemet. Men et nyt system af dette, der så satte alle på 0 efter hver trejde måned, det ville fanme være et interessant system? Men om det ville gøre mere skade end gavn, det er så et godt spørgsmål?

Men ja, eliten bør være åben for kritik: Også den kritik, de kun mener er dem værdig! og at 10 års eller erfaring ikke gør en immun for fejl eller procedure der kan være mere skadelige for forummet end gavnligt!

Men når det er sagt, hvordan gør vi dette forum endnu bedre, udover eliten der bør evalueres og stå mere frem. Og hvordan laver vi sådan et system, der gør en forskel og at det ikke bare bliver tom snak og kulturen falder tilbage? For vi er klaret vokset, fra det gamle kultur og den hadiske kultur og med et langt sundere forum :D
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » lør 26. nov 2016 22:56

Helt enig, kigger man på det gamle TGO kan man se vi er uffattelig lidt medlemmer tilbage. Vi kan sige jamen det var fordi neil strauss skrev en bog, men sandheden er folk er ligeså interesseret i at score fisse og blive en "player" som da neil strauss skrev bogen og som da casanova rendte rundt i venedigs gader. Jeg har aldrig set dette forum som et direkte PUA/The game forum, men mere som et score fisse forum, og hele tiden satse efter bedre kvalitetes fisse, problemet er at mange herinde ikke har samme mål som jeg mener forumets mål burde være, vi begyndte på selvhjælp/religion/meditation osv og sagde vi gør det ikke mere for fisse men for at blive en rigtig mand. Så selve forummet har mistet sin kerne og det har skræmt mange gamle medlemmer væk, og får nye medlemmer til at løbe væk fordi vi er blevet for mærkelige.

Jeg siger ikke at vi ikke skal snakke om de emner tværtimod. En ting jeg hader, en god fyr kommer på forumet og folk siger han er chode skal være kold osv osv osv. Det er umuligt at sige hvordan han skal være udfra en tekst og man ikke kan analysere personen. Han kan tro han er en chode men faktisk er han bedre end 90% af herinde. Selve motivationen og den brændende føelse i personen er vigtigere end 1000 teknikker og gimmicks. Du ved om du er true player eller ikke, du er født sådan. At være player er min største fjende, ligesom alkohol er en alkoholikers største fjende. De fleste herinde får den forkerte vejledning fordi "alle kan blive pua" det er sandt måske men alle er ikke født pua. Jeg siger ikke du skal være neutral ligefra fødslen(som mig), jeg siger du skal ha et brændende ønske for at ville gøre det her resten af livet.

Vi er alle forskellige og alles teknikker er forskellige, men det ser vi ikke på det her forum, vi indser ikke at man kan hjælpe en mand ved at pisse ham i hovdet såvel som at give ham et kram. Self bliver folk hjulpet. Men jeg vil våge at påstå af 50% bliver hjulpet 50% føler sig scammet.

Folk har tit spurgt hvorfor jeg ikke skriver log? fordi jeg ser ikke game som noget jeg skal nå, jeg ser game som hele livet, og jeg skriver ikke dagbog pt så der er ingen log. Det jeg siger er at vi har selv skræmt folk væk og fået dette forum til at dø, fordi vi valgte teknik A fremfor B. Hvor både A, B og C er lige gode.

Game for mange er et stort ego trip, men for mig er det et stor trip til at nedbryde ens ego. Jeg elsker game fordi jeg elsker livet ellers ville jeg ikke være herinde i 10 år, men stadigvæk stiller folk der også har været herinde i 10 år spørgsmål til hvorfor jeg er her? er de dumme eller vil de bare spille smarte.

Vi satsede på den forkerte guru i starten og nu har han væltet hele skibet og imens få af besætningen råber at hele skibet er ved at synke siger kaptajnen stop med at troll. Hvad vi havde var unik men det blev ødelagt fordi vi ville ha et quick fix. Jeg siger ikke at man ikke skal pres sig selv, jeg siger at man skal ikke føle sig presset af andre!

Hvis politiet ikke gider at komme ud fordi en mand er ved at røve et hus, burde jeg så ikke forsøge at skræmme ham væk?

For mig har det aldrig handlet om hvad du producere for forumet, men hvad du gør for dig selv. Dette forum for mig handler ikke om keyboard warriors men for folk der virkelig brænder for sagen, problemet fundamentalt er folk vil hellere ha et godt image herinde også sucks in real life.

Problemet er vi har mistet fokus, og hvad vi står for. Derved skal vi holde sammen fordi hvis din wing sucks bliver din scoring nogle gange en hel del sværre.

Det skal lige siges, at jeg ikke mener stedet kun er for puas/players det jeg derimod mener er at vi skal indse at selv en baby kan score fisse.. så hvad fuck betyder dine teknikker og råd? (PS er den sætning er ikke henvist til dig :P )
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » søn 27. nov 2016 17:57

Årets post er skrevet lige her, du har sku nok lige skrevet årets post og ramt hovedet på sømmet her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er helt det samme billede jeg ser med inner-game her på forrummet og de problemer der manifestere igen og igen i konkrete problemer!!!

Folk brænder for at udvikle sig, men har glemt hvad det vil sige at udvikle sig.
Og i guruernes frustration, opgiver de og kun hjælper dem, de mener kan hjælpes eller mod betaling!
For betaling ender med, at fungere som frustrations medium for både elver, coaches og wings.
Hvor wings bare bliver betalt i frustration og dermed til sidst giver op! De gode løber fra forummet og potentielle gode løber og vi gode kun gør det minimum vi kan håndtere i hjælp mod frustration som betaling. Og grunden til vi giver op, er simpelthen ikke fordi at vi ikke gider!
Men fordi vi bliver træt af folk der søger quick fixes, fordi de mentalt har glemt deres inner-game og værdierne af game og kulturen i selv-hjælp og at der er mere i det her, end fisse, pua og horn-musik! Hvis de bare løste de andre livsstils problemer, så havde de måske ikke så meget brug for game eller overhovedet brug for game!

Dermed resultere det i, at vi gode ikke kan se at folk flytter sig og vi giver op, bliver frustreret og gemmer os.
Selvom vi brænder for at hjælpe folk og frustrationen nogle gange får det bedste af os!

Jeg har aldrig været mere enig i en post herinde og jeg ved vi alle deler den samme holdning! Happy gør, Dreamz gør, Martin gør, James gør, Nordic Seduction gør, Face2face, En Rigtig Mand gør og Neil gør selvom han har været lidt på afveje og måske stadig er det lidt!

Nu er spørgsmålet?:
- Der er ingen tvivl om, at vi ønsker flere bruger på siden af alle mangfoldigheden og ikke kun fisse/pua og hornmusik. Og selv-udvikling som overordnet tema eller paraply for den samlet selv-udvikling med sit udspring i game og det at blive den bedste udgave af sig selv?
- Flere tilbud til alle!
- Folk der udbyder kurser, kan få flere kunder, mod en bedre kvalitet!
- Nedbrudt monopolet, en bedre evaluering af eliten, måske lidt udskiftning ind i mellem for the greater good, nye kræfter hvor de gamle ikke kan længere eller bare generelt til en bedre forandring selvom eliten ikke altid er enig, nye ideer så vi ikke sidder alt for meget fast i gamle og uddøde traditioner som er out-dated og større transparens i hele kulturen 365 grader!
- En bedre kultur og en breder kultur!
- Og mindst af alt, en kultur med høj focus på inner-game! så folk får en bedre hjælp, de gode bliver knap så frustreret og alle faktisk får et bedre tilbud ud af forummet!

Nu er det større spørgsmål, hvordan får vi realiseret dette og gjort dette til virkelighed!

For det er fanme nogle gode propusals og ja, måske har vi gamle haft hovedet lidt for længe op i vores røv og måske burde embrace change.
For vi bliver ikke yngre og forummet bliver ikke bedre, medmindre vi gør det bedre.
Tror alle har et ønske om at gøre det bedre og udbrede det vi elsker at lave mere i Danmark og til verden!
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf chrisjv » søn 27. nov 2016 21:30

Jeg kan huske engang hvor mig og min wing jeg boede med valgte at holde TGO-Meetup vi inviterede alle der havde lyst fra forummet, folk var mega positive og der kom en masse fede mennesker, men self kom der også nogle "nørder" vil ikke bruge det ord men så forstår vi hinanden, de blev utrolig bange og det endte med folk begyndte at græde og gå. Det vi skal forstå er at folk er på fuldstændige forskellige niveauer herinde og det skal vi respektere.

- Folk har socialforbi, måske fordi de er blevet mobbet, blevet banket af deres forældre eller blevet seksuelt misbrugt som lille.

- Da PUA blevet introduceret til online markedsføring gik det galt, vi kan takke en mand kaldet Frank Kern for det da han stod for hele neil strauss markedsføring og har lavet millioner på at producere kurser og opfundet gamle niches med et nyt navn, ligesom mindfullness bare er meditation repacked.
- Han er også manden der stod bagved Anthony Robbins markedsføring, derfor neil strauss og anthony robbins reklamerede for hinanden og har mange ligheder. På magiskvis mener vi hey vil du lære pickup læs the game og bagefter læs anthony robbins, men det er blot en del af samme virksomhed.
- Selv neil natura og mateo var klar over det her og brugte frank kern's tips til at markedsføre deres seminar og produkter. Jeg ved ikke om dreamz og happytalk har brugt hans modeller men det kan de jo selv fortælle.
- F.eks at skrive logs, en ting anthony robbins reklamere (du kan enda købe en speciel bog han har produceret), noget neil strauss sagde vi skulle, noget neil natura sagde vi skulle, og nu gør vi det. De siger det ikke fordi det er en god teknik, men fordi de sælger SAMME produkt.
- Komme ud af ens comfort zone, noget anthony robbins praiser til skyerne, neil strauss gjorde det samme og opfundet af deres sande geni frank kern som de begge to sammearbejdede med.

Så vi har faktisk bare fået samme bullshit afvide under forskellige alias. Så ingen af dem er kommet op med nye "teknikker" eller andet, selv deres markedsføring brugte samme modeller.

Vi alle er blevet scammet og 99% af de teknikker vi har brugt har aldrig virket og vi har løjet til os selv hvis vi siger andet. Vi skal forstå at alle vores "guruer" er en del af samme virksomhed og bliver guidet af præcis samme mand, så vi tror det virker fordi "alle de kloge siger det" men det virker ikke og de sælger blot præcis det samme bullshit under forskellige titler.

$1.4 Million Launch from Neil Strauss (Frank Kern/Harlan Kilstein)
http://swiped.co/file/annihilationlaunch-kern/

Det værste er nu har vi denne informationer fordi jeg har lige delt den, men om nogle uger vil folk stadigvæk snakke om at komme ud af deres comfort zone. (inkl mig selv)

Vi er alle tabere, ikke fordi vi hoppede på det, men fordi vi bliver ved med at snakke i terms som er en del af selve scammen.

Mystery, style, Eban peagan(David deangelo) er alle en del af frank kerns sælgere.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » søn 27. nov 2016 22:03

Før vi hopper på salgs-vognen!

En backlog til at tracke ens succes, kan umuligt være nogen dårlig ide (Hvis du ikke ved hvor du er, hvordan skal du så finde vej)!

Kom ud af din Comfort zone eller dine daglige vaner, kan jeg heller ikke se noget dårligt i (ellers hvor skulle forandringen komme fra)!

At vi følger nogle, der er socialt bedre end os, kan jeg heller ikke se nogen dårlig ide i (Vi er flok dyr, selvfølgelig følger vi dem der er bedre end os eller autoriteter. Men ikke forbeholdt, at vi ikke må tænkte selv)!

Når det er sagt!

Hold det til det positive budskab og kom med løsninger, i stedet for problemer!

For problemer er der nok af, uanset hvor du kigger hen...

Men jeg er fuldstændig enig i, med dig i: At der er plads til forbedringer! :D
Senest rettet af James Collin søn 27. nov 2016 22:20, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

ForegåendeNæste

Tilbage til Innergame