Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kursus?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kur

Indlægaf chrisjv » søn 27. nov 2016 22:12

Det eneste produkt jeg har og tilbyde pt

We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kaizer » man 28. nov 2016 23:07

Vidste faktisk ikke, at der var nogen herinde, som brugte så mange penge på pickup. Virker lidt som overkill. Det meste materiale du kan få brug for, ligger allerede på Youtube, og resten kan man torrent’e gratis. Ups! I said it! :D
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf ThiagoSilva » tirs 29. nov 2016 00:31

Jeg fornemmer at denne tråd er kørt lidt at sporet. Så vidt jeg kan læse mig frem til, handler denne tråd om meditation eller mindfulness om man vil. Endvidere ses det tydeligt, at ikke alle er lige begejstrede for emnet.

Til de som er, hvilke bøger på dansk kan i anbefale ?
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:09

Thiagosilva hvad siger du, vi er på et forum omkr innergame, hvad du mener meditation og reflektion er og hvad bondemanden mener det er har intet tilfælles. Den ægte meditation sker når du indser din egen idioti.

Se hvor absurd det er, du vil ha børn til at lære og sidde ned og luk dine øjne.. come on kiddo.. :lol:
Senest rettet af chrisjv ons 30. nov 2016 01:17, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf chrisjv » ons 30. nov 2016 01:11

Kaizer skrev:Vidste faktisk ikke, at der var nogen herinde, som brugte så mange penge på pickup. Virker lidt som overkill. Det meste materiale du kan få brug for, ligger allerede på Youtube, og resten kan man torrent’e gratis. Ups! I said it! :D

De betaler for "coaching" kender et par stykker der har smidt 100-500k på pick-up coaching, taget lån og hele lortet.. Ta til thailand knep 300 ludere for 100k istedet for et 6 mdr pua kursus for 100k.. Men nu er vi alle forskellige.

Som sagt nogle betaler 400 kr i timen for at sidde ned.. Jeg dømmer ikke, udpeger blot hvad jeg kom frem til i min egen meditation.

The fool who persists in his folly will become wise - William Blake
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf ThiagoSilva » ons 30. nov 2016 16:13

chrisjv skrev:hvad du mener meditation og reflektion er og hvad bondemanden mener det er har intet tilfælles. Den ægte meditation sker når du indser din egen idioti.

Se hvor absurd det er, du vil ha børn til at lære og sidde ned og luk dine øjne.. come on kiddo.. :lol:

Jeg er ikke sikker på, jeg forstår din pointe, men fred være med det.

Jeg kan blot konstatere, at tråden har udviklet sig fra mindfulness til PUA-coaching. Dog anbefaler du, at man skal holde sig fra meditation uden at have det store kendskab til hvor vidtgående et begreb, der egentlig er tale om. Men her bliver vi nok ikke enige, min pointe er blot, at du har fået dit budskab igennem på denne tråd og derfor burde du genovervejede din deltagelse herved.
ThiagoSilva
Fætter kanin

Indlægaf Dreamz » ons 30. nov 2016 18:49

ska vi nu til det igen..?

påstand: det [vi] gør er [ulovligt].
[vi] bør her isoleres til [happytalk], da jeg for længst er trådt ud af score-coach... og kun bidrager som ekstern gæste-coach, oftest til småpenge, fordi jeg ved at min padawan har et godt ærinde.
[ulovligt] er en ret vild påstand.

jeg har en marketing uddannelse som teoretisk ballast bag den oprindelige marketing platform i score-coach, og har været COO i et firma, der arbejder med email marketing. tro mig, jeg kender markedsføringsloven, og jeg har aldrig brudt den. men jeg har faktisk en gang rådgivet Happytalk til at ændre tekster, som var på kant med loven, da de var usaglige / udokumenterede. det er nogle år siden. websitet har jeg ikke blandet mig i ... i ... meget lang tid. om der nu er formuleringer, der ikke er ok, aner jeg ikke - det er Happytalk's hjemmeside, Happtytalk's firma, Happytalk's kunder, Happytalk's penge, Happytalk's ansvar. jeg tar ansvaret for min egen leverance, ... ja og, okay, når jeg synes det blir for meget 'Happytalk i Happy mode' så agerer jeg mentor for Happytalk. men du har værsgo at undlade at inkludere mig i det der i modsat fald bliver til injuriende påstand. og så er det DIG, der gør noget ulovligt.

men altså, det ved jeg godt, du ikke vil. du vil bare gerne trolle.

hvad er der usympatisk i at markedsføre sig selv gennem indhold? (andet end, hvis man fordrejer indholdet for at markedsføre noget, man reelt ikke kan levere? hvad jeg ikke gør)???

jeg er godt belæst og særdeles erfaren udi kunsten at eksekvere content-drevet markedsføring, hvor hele pointen er at dele viden, som andre finder ekstremt brugbart - og derefter foretager en reel købsbeslutning om at købe dine services, der tager udgangspunkt i samme viden.

det er ikke ulovligt. det er ikke uetisk. det er markedsføring anno 20xx, fordi vores købsstrategier ændredes i takt med udvidelse af båndbredde og tilgængelig information. hvorfor betale for noget du kan få gratis? det vil du ikke. men du vil gerne betale for noget, der er unikt. unik viden, unikke kompetencer, er penge værd. log-føring, blogging, aktiv social media strategi, er effektiv formidling af unik viden. gratis coaching til dig: google lidt op på emnet. spoiler alert - jeg fik flere kunder, da jeg fjernede mine tilmeldingssider fra mine websites, holdt mig til artikler, og opfordrede besøgende til at sende en mail, hvis de gerne ville høre om mine services.

ingen pres,
ingen 'in your face,'
kun viden.

videre.

jeg elsker den der med de 10.000 kr så fixer dreamz det hele. den har du haft fremme før, og den har jeg skudt ned før. jeg gider faktisk ikke gøre det igen. faktum er, at jeg tar peanuts for at coache, efter jeg 'officielt' har trukket mig tilbage. men jeg tar ALTID penge for at coache i det her felt, af princip.

hvis jeg tjener penge på at coache 'i eget navn,' er det fordi en person, som jeg kan se formålet i at coache (jeg vurderer, han kan bruge mine spørgsmål og anskuelser til noget, der gør verden til et godt sted for andre end ham selv), kommer til mig og beder mig om at coache ham. men dét i sig selv er ikke nok, der foregår en rimelig lang proces derfra, hvor det primære formål for mig er at vurdere, om jeg kan stå inde for at det bliver en god proces, hvor vi kan bidrage til hinanden.

og så - tilbage til tråd-emnet.

hvis der er nogen, der kan anbefale et seriøst mindfulness-kursus, svarer jeg til kaldenavnet Ib i en uge.

mindfulness og seriøsitet i samme sætning... come on folks... det er lige som at sige, at man er på det her forum for at blive bedre til at score damer, i stedet for at være her for at accelerere sin personlige udvikling. fy.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf chrisjv » tors 1. dec 2016 02:45

Jeg tager aldrig penge for at coache fordi den studerende lære jeg ligeså meget af som han lære mig.

Men jeg undskylder for at sætte jer i samme båd. Men vi er ikke i usa hvor vi kan sælge et produkt hvor "Vil du gerne blive millionær, køb min bog". Derefter du siger du har unik viden, come on boy ik snyd mig, ingen har unik viden. Derefter har jeg taget en uddannelse markedsføringsret der tog mig 5, så lad os ikke spille hellige. Jeg ved at loven er så stram at de ting i lover umuligt kan være lovelige.

Bare det hjemmesiden ikke har de rigtige kontakt oplysninger er ulovligt
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vej ... -indrettes

Så ikke kom at spil hellig med at overholde markedsføringsloven

Derefter kender jeg folk der har følt sig meget presset på dine kurser og gået ned og faktisk grædt bagefter hvor de bagefter kom til de og forklarede det hvor du sagde "videre" så endten lyver du ikke ikke lytter godt nok efter. Måske lidt stof til eftertanke ens coaching kan vel altid forbedres.

Ps jeg er ikke troll jeg kan bare ikke li jer og synes i er scam.

Elsker du tror selvudvikling og at score-damer er det samme hahahahahahahahha som jeg sagde en baby kan score fisse, hvor er den selvudvikling du snakker om der?

Hvor gammel var du da du mistede din møgdom lyder til du var rimelig gammel nu du tror "selvudvikling" har noget med fisse at gøre. Hvis du vil snakke om selvudvikling er du på det forkerte forum bro, der meget bedre forummer dedikeret til det.

Selvudvikling er blot en vej ud af 100 men nok den længeste vej. Jeg lavede 3-kanter da jeg var 5 år og 14 år. Jeg var ikke særlig selvudviklede i den alder, der er kun en form for selvudvikling og det er at vide HVEM DU ER, alt andet er bullshit og blot ting du pålægger. Da jeg "opdagede" hvem jeg var læste jeg denne bog https://www.goodreads.com/book/show/605 ... ho_You_Are kan klart anbefale den.

Casanova tænkte ALDRIG på selvudvikling han kneppede konglige og kendte fordi hans motivation var at blive benæet så han kunne vende tilbage til venedig, så er din motivation for at få fisse selvudvikling går du baglæns, den eneste sande motivation for fisse er reproduktion.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf James Collin » tors 1. dec 2016 08:20

Chrisjv:
Når man fjerner, hvor stor er min pik retorikken i det du skriver:
- Så har du meget godt shit og gode pointer!
- Men du er sku bedre end det, så videre fra dine daddy issues og at du har brug for at måle din pik!

Og til jer begge. Vi har set hvor store jeres pikke er!
- Dreamz behøver slet ikke forsvar sig selv og sin pik!
- Chrisjv stop nu med at angribe Dreamz pik ellers virker det som om, at du mener din pik er for lille og skal forsvars overfor Dreamz eller resten af verden!

Det er ikke størrelsen, men gørelsen!
- Og vi har vist alle brug for at komme videre fra store pikke og pik talk, til mere indhold og substans. Ellers så bliver det bare så fandens kedeligt at skifte lineal hele tiden!
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Dreamz » fre 2. dec 2016 21:06

*fnis* I er så søde. gå nu ud og spørg nogle piger om de kan li' appelsiner, eller noget.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

ForegåendeNæste

Tilbage til Innergame