Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kursus?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Er der nogen der kan anbefale et seriøst mindfulness-kur

Indlægaf Kaizer » ons 7. dec 2016 22:41

Haha, er sgu glad for, at min log er i Innercirklen. Så er det kun et begrænset antal nøje udvalgte personer, som kan synes, at jeg er en idiot :lol:
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Happytalk » ons 7. dec 2016 22:52

I er bare så dejlige drenge! Glædelig jul ;)

Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Dreamz » fre 9. dec 2016 18:48

mnxx skrev:Både Dreamz og happytalk er 2 personer, som har haft sociale problemer, og nu efter de har fået noget fisse, tror de er det cool guys. Dreamz en mand over de fyrre som stadig tror han er 22 år. Man skal ikke læse længe på hans log for at se at manden lider af mindreværkskomolekser, prøver på at imponere små børn og tror han er sej. Har ikke læst happytalks log, men ...

Hahahaaaaaaa okay, for det første er jeg ikke over 40. for det andet tror jeg ikke, at jeg er en cool guy. for det tredje illustrerer du perfekt hvad sætningen 'mod tåber kæmper selv guderne forgæves' ved din kommentar om Happytalk.

men jeg respekterer da din mening, det gør jeg da. jeg respekterer alle, der udtaler sig om noget og samtidig smider disclaimeren 'altså, jeg aner jo ikke hvem de her mennesker er, men en anden smider om sig med trolling, så... what he said.'

er I roommates dig og chris? kom nu, indrøm det nu bare. I bor begge to i det samme hoved, ikk?

*fnis*
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf chrisjv » lør 10. dec 2016 06:13

James Collin skrev:Chrisjv:
Når man fjerner, hvor stor er min pik retorikken i det du skriver:
- Så har du meget godt shit og gode pointer!
- Men du er sku bedre end det, så videre fra dine daddy issues og at du har brug for at måle din pik!

Og til jer begge. Vi har set hvor store jeres pikke er!
- Dreamz behøver slet ikke forsvar sig selv og sin pik!
- Chrisjv stop nu med at angribe Dreamz pik ellers virker det som om, at du mener din pik er for lille og skal forsvars overfor Dreamz eller resten af verden!

Det er ikke størrelsen, men gørelsen!
- Og vi har vist alle brug for at komme videre fra store pikke og pik talk, til mere indhold og substans. Ellers så bliver det bare så fandens kedeligt at skifte lineal hele tiden!

Nah de har bare nakket en 20-50k fra en af mine gode venner, du taler vel heller ikke pænt til folk der har solgt sand til dine venner?
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » lør 10. dec 2016 06:18

Dreamz skrev:
mnxx skrev:Både Dreamz og happytalk er 2 personer, som har haft sociale problemer, og nu efter de har fået noget fisse, tror de er det cool guys. Dreamz en mand over de fyrre som stadig tror han er 22 år. Man skal ikke læse længe på hans log for at se at manden lider af mindreværkskomolekser, prøver på at imponere små børn og tror han er sej. Har ikke læst happytalks log, men ...

Hahahaaaaaaa okay, for det første er jeg ikke over 40. for det andet tror jeg ikke, at jeg er en cool guy. for det tredje illustrerer du perfekt hvad sætningen 'mod tåber kæmper selv guderne forgæves' ved din kommentar om Happytalk.

men jeg respekterer da din mening, det gør jeg da. jeg respekterer alle, der udtaler sig om noget og samtidig smider disclaimeren 'altså, jeg aner jo ikke hvem de her mennesker er, men en anden smider om sig med trolling, så... what he said.'

er I roommates dig og chris? kom nu, indrøm det nu bare. I bor begge to i det samme hoved, ikk?

*fnis*

Sådan er det når du får klager dreamz så skal det hele spores tilbage til mig.. anyways ta det som kritik.. Har heller aldrig hørt gode ting om dit kursus irl. Men man kan ikke gøre alle tilfredse og der er 100% nogle der har været super glade for dit kursus.

At du får kritik er ikke dårligt, fordi de betyder der stadigvæk er tid til forbedring. Jeg forstår ikke du tager det så personligt hvergang en person kommer med lidt kritik, man kan aldrig gøre alle tilfreds, hvis folk klager tilbyd dem pengene tilbage hvor svært kan det være? Så bliver de glade igen.

Men respekt til mnxx han er en mand der tænker selvstændig og har forstået pointen. Der er altid folk der er klar til at skabe et problem for dig og bagefter sælge løsningen. Det er selve pointen med innergame

"Anybody who tells you that he has some way of leading you to spiritual enlightenment is like somebody who picks your pocket and sells you your own watch."

Som jeg engang sagde jeg havde ikke AA før jeg læste det her forum :roll:
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf Happytalk » lør 10. dec 2016 07:27

Holy shit. Der er sku sket noget af en misforståelse her! Hverken dreamz eller jeg, ha nogensinde solgt score kurser til 20-50k per person.

Tror du forveksler os med Neil og Aiden, som netop solgte for 20k-100k.

Aiden har forresten næsten samme navn som mig i virkeligheden, derfor nemt at forveksle.

Tror det dyreste jeg har solgt var et tre måneders forløb, til en der insisterede på at få det udvidede. Det var 15k. Så jeg forstår virkelig ikke hvor du får de tal fra?

Jeg ved ikke hvem du refererer til med de beløb, men det er i hvert fald ikke mig.

Kan slet ikke få det faktuelt til at hænge sammen.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Dreamz » tors 15. dec 2016 11:22

Det er fordi det jo netop ikke er faktuelt, det har vi jo for længst fastslået...

Og dermed en bro til chrisjv *lol*

chrisjv - de eneste der ikke har fået hva de kom efter, var en gut der meget tidligt i forløbet besluttede sig for at stå af, og nogle gutter der fik weekenden betalt af deres tv produktions selskab.

Den utilfredse fyr og jeg skiltes i mindelighed - jeg har altid opereret med fuld tilfredshed eller pengene tilbage, hver en krone.

De andre gutter, well... jeg lærte af det, at folk der ikke investerer tid OG penge, har meget nemmere ved at opstille undskyldninger for ikke at handle på de ting der gør lidt naller.
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Indlægaf Maggiez » lør 17. dec 2016 23:48

Jeg tog på et tidspunkt en n'lp' og mindfullness practioner i en periode, hvor jeg ikke var på toppen.. den var med til at trække mig med op og har siden hen givet mig en dyber indsigt end jeg tidligere havde i mig selv og andre.
Tog det hos N'LP Aalborg.. synes det var ret dyrt men også et forløb på et års tid.. men om ikke andet worth.
Fik alt den viden jeg havde brug for men fik aldrig mit kursusbevis, da jeg ramte et personligt crash undervejs, men kan fint genoptage det igen uden det koster mig ekstra.. de er super fine og manden bag har styr på sit stof..
Tjek det ud.. bare et eksempel på hvad jeg har prøvet, der er sikkert mange andre der er gode derude!! ;)
- Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf chrisjv » tirs 27. dec 2016 01:42

Jeg kender folk der er kommet ud af store depressioner (20-30 år+) af voodoo-boodoo-hoodoo crap, personligt kom jeg over min hunde allergi pga voodoo-boodoo-hoodoo crap. Det skal lige siges jeg betalte en professionel uddannet psykolog/voodoo-boodoo-hoodoo crap/+ det løse 1600 kr for at gøre det, førhen kunne jeg ikke sidde et i rum hvor en hund havde været uden mine øjn lukkede og alt kløede.. Nu kan jeg lægge og sove men hunde uden problemer. Dog lidt kløe stadig men intet i forhold til hvad det har været. Men stadigvæk er jeg kritisk..

voodoo-boodoo-hoodoo crap virker på nogle og i nogle omgivelser så alt med måde. Virker det ikke skal man ikke blive ved med at bruge penge på det.

Det skal dog siges da jeg gik til denne NL'P var jeg 9 år, så jeg har nok været mere modtagelig end en skeptiker. Dem på TGO / div er ingenting og kan intet gøre jeg snakker om en der gør det på 5-10 mennesker hverdag de sidste 30 år. Ikke en der er hobby NL'Per.
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Indlægaf buen » tors 23. mar 2017 21:32

James Collin skrev:Chrisjv:
Når man fjerner, hvor stor er min pik retorikken i det du skriver:
- Så har du meget godt shit og gode pointer!
- Men du er sku bedre end det, så videre fra dine daddy issues og at du har brug for at måle din pik!

Og til jer begge. Vi har set hvor store jeres pikke er!
- Dreamz behøver slet ikke forsvar sig selv og sin pik!
- Chrisjv stop nu med at angribe Dreamz pik ellers virker det som om, at du mener din pik er for lille og skal forsvars overfor Dreamz eller resten af verden!

Det er ikke størrelsen, men gørelsen!
- Og vi har vist alle brug for at komme videre fra store pikke og pik talk, til mere indhold og substans. Ellers så bliver det bare så fandens kedeligt at skifte lineal hele tiden!

I min verden vil Dreamz altid være en svans. Selvom han har en stor pik. Har set mange høje store mænd som er de største svanser når alt kommer til alt.
buen
Fætter kanin

ForegåendeNæste

Tilbage til Innergame