Friendzoned, dårlig til at skabe attraction

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Friendzoned, dårlig til at skabe attraction

Indlægaf Clams » søn 11. dec 2016 17:48

Jeg har et kæmpe problem med at jeg altid bliver friendzoned. Jeg har aldrig haft problemer med at åbne, skabe rapport eller at holde samtalerne kørende, men jeg har altid haft svært ved at skabe attraction. Jeg er rimelig dårlig til at flirte og mangler egentlig nogen steder hvor jeg kan læse lidt mere om det for at få nogen metoder som jeg kan bruge infield. Nogen ideer?
Clams
Fætter kanin

Re: Friendzoned, dårlig til at skabe attraction

Indlægaf Fame » søn 11. dec 2016 19:16

Hovedtråden: "Dansk Pick-up Scoreguide". Scroll ned til "Attraction" (RTFM).
http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=21&t=961

Med bedst mulige respekt: Hvis det er for svært at yde indsats til at finde den viden, er der desværre nok ret langt til dit mål.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Clams » søn 11. dec 2016 19:44

Jeg har godt læst det der står der, men leder umiddelbart efter noget der går dybere i bunden med emnerne
Clams
Fætter kanin

Indlægaf Fame » søn 11. dec 2016 20:18

Hvis du kkke kan skabe attraction, får du næppe noget ud af at "læse dybere".

Forstå, i sin fantastiske enkelthed, hvad en SOI er, og øv det aktivt i en måned. Det giver dig 6000% mere læring og erfaring, end alverdens underfundige teoretiske begrebsafklaringer.

-keep it simple
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Desire » søn 11. dec 2016 23:10

Clams.. Du lærer heller ikke at cykle ved at læse dig til det. Det var op på cyklen med en holdestang bagpå.

Du bliver friendzoned fordi du ikke eskalerer og ikke viser sexual intent.
Det er ret svært at læse sig til og det er egentlig simple ting, der bare skal øves om og om igen.

Du kan gøre det så simpelt som at øve dig i at give komplimenter. Øv dig i at give SOI's. Øv dig i push/pull. Osv. Der er ikke nogen magisk guide, der leder dig direkte hen til kunsten at forføre kvinder.

Det vigtigste er at komme ud og tage action. Ikke at læse.

For mig har friendzone ikke eksisteret i snart 1-2 års tid. Primært fordi jeg næsten altid eskalerer, og fordi pigen fra første møde med mig kan mærke, at jeg udstråler seksuel energi en masse. Hun mærker på mig, at jeg vurderer hende, og hvis hun er hot nok kan hun mærke, at jeg er tiltrukket af hende. Hun er aldrig i tvivl om, at jeg er typen, der vil gå efter at få hende med hjem. I don't beat around the bush. Jeg gider ikke gå rundt med en skjult agenda. Kvinder synes at værdsætte, at de ved præcis, hvad du vil. Herfra er der bare et spørgsmål om begge havner på 'Go' og at omgivelserne tillader, at vi rykker videre.
Er jeg ikke tiltrukket eller hvis hun tydeligvis ikke er,, så videre til den næste.
Det betyder samtidig også, at jeg er blevet dårligere til at have venner af det andet køn. Fordi jeg typisk bevæger mig i enten at kneppe dem eller nexte (videre til næste).
En øvelse, for en der har svært ved at gøre det seksuelt, kunne være at prøve at mærke når du er tiltrukket af en pige. Prøv at omfavn følelsen og lad den fylde dig op. En stor del af tiltrækning er, at din stemme bliver dybere, dit blik mere intenst/flirtende, du udskiller feromoner osv. Det er sådan set rimelig naturligt. Du skal bare turde at føle dig tiltrukket og vise det. Diverse teknikker er gode værktøjer, men lidt som proteinpulver, er de et supplement.

Et andet key point jeg synes, der skal bringes på banen er at have det sjovt. Mit game er i høj grad baseret på, at jeg kan slappe af i sociale settings. Jeg er tilpas uanset om jeg er alene på en bar i et fremmed land. Det gør mig i stand til at lave alt muligt random gøgl jeg finder sjovt. Det gør også, at jeg driller pigerne og joker og griner med dem. Og jeg tror umiddelbart, at humor og det at grine og have det sjovt, er det mest tiltrækkende i verden.

Sidste råd: Mød eventuelt nogen fra forummet og gå ud med dem. Det er lærerigt.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 19. dec 2016 23:34

Du kan ikke blive friendzoned.

Du går selv.

Det virker måske som en plat pointe, men ingen andre end dig har magten her. Det er ikke noget, pigerne gør ved dig og som du ikke selv har styring med.
Kami

Tilbage til Sticking points