Komme videre

Få hjælp til at overkomme dine sticking points

Komme videre

Indlægaf Danele » man 12. dec 2016 14:48

Befinder mig lidt i en rimelig deprimmerende situation for tiden. Jeg har igennem de seneste små 2 år haft noget kørende med en pige, hvor jeg ikke rigtigt har turde tage skridtet videre pga. jeg er en pussy. For ca. 0,5 år siden fik hun en kæreste og er derfor blevet optaget. Jeg har svært ved at komme mig over hende, har forsøgt at date andre kvinder, men de interessere mig ikke rigtigt, da det kommer til at minde mig om hende. Hun er min bedste veninde, så jeg ser hende hver eneste dag, derfor er det svært for mig at komme videre og ved egentlig ikke hvordan jeg bedst muligt skal gøre det. Hvad kan jeg gøre for at komme videre?
Danele
Nyklækket

Re: Komme videre

Indlægaf Fame » man 12. dec 2016 16:35

Sig til hende, at du har haft et crush på hende, og at du derfor bliver for ked af det, til at være i nærheden af hende.
Uanset hvad hun siger = cut al kontakt til hende.

Brug din fritid på noget du elsker at lave (som ikke har med hende at gøre). Giv det tid.

Move on.
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Maggiez » lør 17. dec 2016 23:43

Hey champ.. well jeg går meget ud for tiden så er frisk på at gå ud med dig, ved selvfølgelig ikke hvor du bor i landet.. men er klar på at give dig et skub i gang, hvis det kunne være noget!! ;)
#Together to the top!
-Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Hebi » man 19. dec 2016 17:20

Du har truffet et rimeligt konsekvent valg i ikke at "gøre noget" ved hvad du egentlig ville. Vi fortryder sjældent ting vi gør, men derimod ofte ting vi ikke gør. Det faktum at du har været into pigen i så lang tid, uden at gøre noget som helst ved det, lyder for mig som en slem omfang one-itis.

Tag og se videoen her af RSDJulian, den har hjulpet mig (og andre) en del: https://www.youtube.com/watch?v=GdnYedTpToA

Derudover: cut hende helt af i en periode. Bloker hende på facebook, bloker hendes nummer, undgå om nødvendigt steder hvor du støder ind i hende.

Gør IKKE følgende:
- Lad være med at stalke hendes facebook profil, instagram, twitter, whatever, bare drop det.
- Lad være med at skrive til hende, whatsoever.

Lær game, arbejd på dit udseende (tøj, hår, fedt %, muskelmasse), gå ud og mød nye piger. Med 90 % sandsynlighed, har du glemt alt om pigen om en 6 måneders tid, hvis ikke før. Derefter kan du være venner med hende igen. Når hun ser din kæmpe forvandling, og det faktum at du er kommet over hende, vil det ironisk nok, formentlig være det der måske gør at hun PLUDSELIG bliver interesseret i dig. Lad dog være med at håbe på det, in any way. pt. er hun død for dig.
Hebi
Seargeant O'Hara

Tilbage til Sticking points