Hvordan tager man initiativ?

FISSE samt fræk leg i numsen. Men hvordan?

Hvordan tager man initiativ?

Indlægaf Lars444 » man 17. okt 2016 18:27

Heey
Jeg har læst et par steder, at det som regel er manden, der skal tage initiativ til sex. Har I nogle gode råd til, hvordan man gør dette?
Jeg har lige fået en kæreste og vi har været sammen ca 2 måneder nu, men jeg kan mærke vores sexliv er ved at blive monotont.
Det foregår altid ved, at vi ligger og ser en serie sammen om aftenen og så begynder vi at kysse og derefter have sex. Hun har flere gange givet udtryk for at hun gerne vil prøve at gøre det andre steder end i soveværelset, men jeg har generelt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal tage initiativ til det, bl.a. fordi jeg har svært ved at aflæse på hende hvornår det er det rigtige tidspunkt at tage initiativet.
Og så har jeg generelt svært ved at få hende til at blive våd selvom jeg synes jeg prøver en masse forskellige tips og tricks som jeg læser herinde og andre steder på nettet, men det er som om det ikke rigtigt virker.
Jeg er 99% sikker på jeg heller ikke har givet hende en orgasme endnu (selvom hun ofte siger til mig, at jeg får hende til at komme, så VED jeg at hun faker det og siger det for at gøre mig glad). Det er et problem fordi det ofte er svært og gør ondt at trænge op i hende når hun ikke er våd.
Og så bliver min selvtillid mindre og mindre for hver dag og jeg har det mildt sagt ad helvede til med det...
Det skal siges at jeg godt kunne gøre mine tidligere sexpartnere våde inden sex og har også givet nogle af dem orgasme, hvor jeg kunne mærke at det var ægte.
Jeg siger selfølgelig bare til hende at jeg er glad for det osv, når hun påstår at jeg får hende til at komme og spørger heller aldrig ind til om hun får orgasme eller noget.
Ved godt det er en lang besked, håber bare inderligt der er nogle derude der har et godt råd eller to.
God aften
Lars444
Nyklækket

Re: Hvordan tager man initiativ?

Indlægaf Desire » tirs 18. okt 2016 01:02

Prøv noget nyt. Snak med hende. Det er det man gør med kærester. Deler tanker og følelser.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » lør 22. okt 2016 14:49

For 98% af mænd gælder, at de skal øve sig i at have sex uden pik.

En af årsagerne til, at jeg kan omvende heteroseksuelt piger til pigesex, er fordi det er befriende at have sex uden pik, sådan som 98% af alle fyre er fokuseret på deres egen pik.
Det er ironisk, at mange af pigerne siger, de troede at pikken ville mangle, men de tænkte slet ikke på det, da vi først var i gang.
Og at pigesex er så meget anderledes, fordi det tager længere tid oftest. Man rører mere, smager mere, kysser mere. Udforsker mere.

Problemet er din mentalitet. Hun skal blive våd, så du kan stikke pikken i hende.

Nej. Stop.

Leg med hendes krop. Rør ved hende, lyt til hendes vejrtrækning og hjerteslag. Mærk hendes bløde hud under dine fingerspidser. Leg med hendes fisse, lad være med at gå direkte derned, men vær en tease. Kig hende i øjnene og se, hvornår pupillerne udvider sig. Brug fingrene uden på først, og start blidt ud. Nærmest kilden. Og find ud af, hvordan hun vil røres på klitten. Nogen til have det direkte og hårdt, andre vil nærmest kun have lette strøg. Lyt til hendes vejrtrækning, mærk hvornår kroppen sitrer og hun får gåsehud.
Giv hende en klitorgasme først. Byg det op stille og roligt med den berøring hun reagerer bedst på, og så lidt hurtigere, lidt fastere indtil hun lukker øjnene og skyder hoften lidt op, så hun buer lidt i lænden. Når hun gør det, så holder du tempo og tryk, så kommer hun til sidst. Nogle tror, man skal blive ved med at eskalere, men du skal bare holde den der - ellers kan det blive for meget, og hun kommer ikke. Nerverne er nogle besværlige nogle, som ikke må overstimuleres lige i denne situation (i andre situationer eller hvis man leger rundt, er det fedt - men det må være en lektion til en anden dag).

Når hun har fået den første orgasme, så kører lette strøg henover hendes krop, lige over hofterne og henover brysterne især. Også gerne lette kys og nip på halsen, det forlænger nemlig følelsen fra orgasmen og kan ligesom trække den lidt op i kroppen.

Når hun ikke længere sitrer eller trækker vejret hurtigt, så kan du eskalere lidt. De fleste piger kan godt lide det lidt hårdere her. Tag begge hendes hænder over hendes hoved og hold dem fast med den ene hånd, mens den anden bevæger sig nedad igen. Rør hende udvendigt på skamlæberne, lidt på klitten, og først nu bevæger du dig så nedad mod hendes åbning og kører en finger eller to henover. Hun skulle gerne være lidt våd nu, men du skal fortsætte med at tease hende med bare en smule finger til at starte med. Hun vil måske begynde at vride sig og presse sin hofte mod din hånd.. det skal du bare ignorere og holde hende fast.
Når hun så er lidt videre, kan du bruge din ring og langefinger, og presse dem op i hende mens din håndflade er opad. Tænk Spiderman.
Start med stille og roligt at køre fingrene ind og ud af hende på denne måde. Når din hånd er godt våd, kan du bruge tommelfingeren på samme hånd til at massere klitten let. Let!!! Nerverne fra fissen er forbundet til klitten, så ikke gå helt amok. Når du så langsomt sætter tempoet op, kan du presse let opad mod hendes mave med fingrene, du knepper hende med. Så rammer du gerne g-punktet, som føles som overfladen af en valnød. Bare stryg henover punktet, der skal ikke presses direkte på det, for det gør ondt.
Hvis du vil have lidt mere gang i den, kan du krydse ringfingeren henover langefingeren oppe i hende - det skaber et mere fokuseret, centralt tryk hvor du virkelig kan få ramt noget godt.
Dog obs på, at hun på denne måde er i risiko for at sprøjte - hvilket er normalt og helt okay, og det kan du godt tackle som den mand, du er.
Igen, som med klitorgasmen, eskalerer du stille og roligt ift hastighed og tryk, indtil du finder det magiske punkt som du fastholder indtil hun kommer. Også selvom hun beder om mere, hurtigere, hårdere.

Du burde i denne stilling ligge halvt oven på hende, så du kan nippe, slikke og kysse hendes læber, hals og bryster.
Hos kvinder især, er smerte og nydelsescentrene i hjernen naboer, så hvis hun er til det, kan du med fordel eskalere fra kys til nip til at bide hende let i brystvorterne, da det kun vil forbedre hendes oplevelse. Men snak lige med hende først, om hun er til den slags.

Jeg vil mene, at sådan en tur kan og bør stå alene fra tid til anden. Det er i hvert fald sådan, man får them bitches til at komme efter milkshake igen og igen.

Men ellers er det her, jeg mener, at pikken kan introduceres - er du til vanille kan du efter hun er kommet med fingrene vende hende om og kneppe hende hårdt i hendes våde fisse, er du mere avanceret kan du sætte dig på knæ og hive hende op i en siddende position, og kneppe hende i face. Også noget, der skal cleares inden man gør det.

Og er du en sand helt, så kommer du enten ud over hendes røv (hvis doggy) eller ned i hendes hals (hvis face). Og så presser du hende ned i madrassen og slikker hendes fisse indtil hun skriger når hun kommer.
Den slags bør man få en medalje for. Den afslutning er som nævnt kun for sande helte, så det er helt ok hvis du ikke kan leve op til den. ;)
Kami

Indlægaf Kami » lør 22. okt 2016 14:59

Ift initiativ. Står I i køkkenet og du bliver liderlig, så stil dig bag hende og hold om hende. Kys hende i nakken, på halsen, kravebenet og pres dig stille og roligt mod hendes røv, mens dine hænder rører hende på hoften. Når hun begynder at respondere på det - stop.
Lad som ingenting og fortsæt hvad I havde gang i. Gentag et par gange. Til sidst burde hun gerne blive ret liderlig, og så kan du vende hende om og gå på knæ, og løfte hendes ene ben op på din skulder så du bedre kan slikke hendes fisse (hiv bukser af hende på vej derned, hvis hun ikke har kjole på).
I denne stilling kan du også ret nemt bruge dine fingre, så det gør du selvfølgelig. Og når hendes knæ og ben får svært ved at holde hende, kan du bukke hende ind over bordet og kneppe hende.
Nogle køkkenborde har en skod højde, så du kan også hive hende hen til spisebordet eller slet og ret ned på gulvet.

Når jeg er sammen med piger, starter jeg gerne the teasing game fra de kommer ind ad døren og fortsætter med at tease lidt henover nogle timer. Så bliver de gerne så liderlig, at når jeg føler for at knalde dem, så kan jeg bare gøre det, uanset hvor, hvornår eller hvordan. Fordi forspillet er allerede sket henover lang tid, så det giver en del frihed.
Kami

Indlægaf Musars » lør 22. okt 2016 21:08

Kami skrev:For 98% af mænd gælder, at de skal øve sig i at have sex uden pik.

En af årsagerne til, at jeg kan omvende heteroseksuelt piger til pigesex, er fordi det er befriende at have sex uden pik, sådan som 98% af alle fyre er fokuseret på deres egen pik.
Det er ironisk, at mange af pigerne siger, de troede at pikken ville mangle, men de tænkte slet ikke på det, da vi først var i gang.
Og at pigesex er så meget anderledes, fordi det tager længere tid oftest. Man rører mere, smager mere, kysser mere. Udforsker mere.

Problemet er din mentalitet. Hun skal blive våd, så du kan stikke pikken i hende.

Nej. Stop.

Leg med hendes krop. Rør ved hende, lyt til hendes vejrtrækning og hjerteslag. Mærk hendes bløde hud under dine fingerspidser. Leg med hendes fisse, lad være med at gå direkte derned, men vær en tease. Kig hende i øjnene og se, hvornår pupillerne udvider sig. Brug fingrene uden på først, og start blidt ud. Nærmest kilden. Og find ud af, hvordan hun vil røres på klitten. Nogen til have det direkte og hårdt, andre vil nærmest kun have lette strøg. Lyt til hendes vejrtrækning, mærk hvornår kroppen sitrer og hun får gåsehud.
Giv hende en klitorgasme først. Byg det op stille og roligt med den berøring hun reagerer bedst på, og så lidt hurtigere, lidt fastere indtil hun lukker øjnene og skyder hoften lidt op, så hun buer lidt i lænden. Når hun gør det, så holder du tempo og tryk, så kommer hun til sidst. Nogle tror, man skal blive ved med at eskalere, men du skal bare holde den der - ellers kan det blive for meget, og hun kommer ikke. Nerverne er nogle besværlige nogle, som ikke må overstimuleres lige i denne situation (i andre situationer eller hvis man leger rundt, er det fedt - men det må være en lektion til en anden dag).

Når hun har fået den første orgasme, så kører lette strøg henover hendes krop, lige over hofterne og henover brysterne især. Også gerne lette kys og nip på halsen, det forlænger nemlig følelsen fra orgasmen og kan ligesom trække den lidt op i kroppen.

Når hun ikke længere sitrer eller trækker vejret hurtigt, så kan du eskalere lidt. De fleste piger kan godt lide det lidt hårdere her. Tag begge hendes hænder over hendes hoved og hold dem fast med den ene hånd, mens den anden bevæger sig nedad igen. Rør hende udvendigt på skamlæberne, lidt på klitten, og først nu bevæger du dig så nedad mod hendes åbning og kører en finger eller to henover. Hun skulle gerne være lidt våd nu, men du skal fortsætte med at tease hende med bare en smule finger til at starte med. Hun vil måske begynde at vride sig og presse sin hofte mod din hånd.. det skal du bare ignorere og holde hende fast.
Når hun så er lidt videre, kan du bruge din ring og langefinger, og presse dem op i hende mens din håndflade er opad. Tænk Spiderman.
Start med stille og roligt at køre fingrene ind og ud af hende på denne måde. Når din hånd er godt våd, kan du bruge tommelfingeren på samme hånd til at massere klitten let. Let!!! Nerverne fra fissen er forbundet til klitten, så ikke gå helt amok. Når du så langsomt sætter tempoet op, kan du presse let opad mod hendes mave med fingrene, du knepper hende med. Så rammer du gerne g-punktet, som føles som overfladen af en valnød. Bare stryg henover punktet, der skal ikke presses direkte på det, for det gør ondt.
Hvis du vil have lidt mere gang i den, kan du krydse ringfingeren henover langefingeren oppe i hende - det skaber et mere fokuseret, centralt tryk hvor du virkelig kan få ramt noget godt.
Dog obs på, at hun på denne måde er i risiko for at sprøjte - hvilket er normalt og helt okay, og det kan du godt tackle som den mand, du er.
Igen, som med klitorgasmen, eskalerer du stille og roligt ift hastighed og tryk, indtil du finder det magiske punkt som du fastholder indtil hun kommer. Også selvom hun beder om mere, hurtigere, hårdere.

Du burde i denne stilling ligge halvt oven på hende, så du kan nippe, slikke og kysse hendes læber, hals og bryster.
Hos kvinder især, er smerte og nydelsescentrene i hjernen naboer, så hvis hun er til det, kan du med fordel eskalere fra kys til nip til at bide hende let i brystvorterne, da det kun vil forbedre hendes oplevelse. Men snak lige med hende først, om hun er til den slags.

Jeg vil mene, at sådan en tur kan og bør stå alene fra tid til anden. Det er i hvert fald sådan, man får them bitches til at komme efter milkshake igen og igen.

Men ellers er det her, jeg mener, at pikken kan introduceres - er du til vanille kan du efter hun er kommet med fingrene vende hende om og kneppe hende hårdt i hendes våde fisse, er du mere avanceret kan du sætte dig på knæ og hive hende op i en siddende position, og kneppe hende i face. Også noget, der skal cleares inden man gør det.

Og er du en sand helt, så kommer du enten ud over hendes røv (hvis doggy) eller ned i hendes hals (hvis face). Og så presser du hende ned i madrassen og slikker hendes fisse indtil hun skriger når hun kommer.
Den slags bør man få en medalje for. Den afslutning er som nævnt kun for sande helte, så det er helt ok hvis du ikke kan leve op til den. ;)

Det lyder som flydende guld det der! ;)
Musars
MacDaddy

Indlægaf Maggiez » lør 17. dec 2016 23:59

Kami du er for nice.. skriver du sexnoveller? blev helt liderlig af at læse din post haha!!
Fuck du acer den.. synes jeg ved meget om sex.. men det der er ren guld! ;)
Men du er jo også pige!!
Du har ret vi fyre tror vi ved så meget men i realiteten ved vi så lidt!! ;)
Vi kan få en orgasme piger kan få like 4 forskllige?? Meget mere komplekst!!
Om et halv år har jeg drømme kroppen igen.. må jeg prøve at game dig der !! haha just kidding og så alligevel ikke ;)
Alt det bedste // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Gnome » søn 18. dec 2016 15:34

Kami skriver sexnoveller, men de udkommer først i 2045 fordi der har været problemer med forlaget. :D
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » man 19. dec 2016 16:13

Gnome skrev:Kami skriver sexnoveller, men de udkommer først i 2045 fordi der har været problemer med forlaget. :D

Med forlaget mener han at jeg er gået i kloster.
Kami

Indlægaf Kami » man 19. dec 2016 16:15

Maggiez skrev:Kami du er for nice.. skriver du sexnoveller? blev helt liderlig af at læse din post haha!!
Fuck du acer den.. synes jeg ved meget om sex.. men det der er ren guld! ;)
Men du er jo også pige!!
Du har ret vi fyre tror vi ved så meget men i realiteten ved vi så lidt!! ;)
Vi kan få en orgasme piger kan få like 4 forskllige?? Meget mere komplekst!!
Om et halv år har jeg drømme kroppen igen.. må jeg prøve at game dig der !! haha just kidding og så alligevel ikke ;)
Alt det bedste // Maggiez

Jeg vil ikke mødes med dig, før du tager lithium carbonat eller lamictal.

Jeg har heller ikke lyst til at knalde.

God jul.
Kami

Indlægaf Maggiez » man 19. dec 2016 17:28

haha god jul :)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Næste

Tilbage til Sex