Hey allesammen. Jeg er ny herinde og har lige en case jeg meget gerne vil have lidt hjælp med.
Jeg læste Fsharps tråd viewtopic.php?f=15&t=1657
To af punkterne på den liste passer på mig en til en! (Oneitis og Kvalificere sig selv)
Er der nogle gode tips til hvordan man forholder sig cool når hun "giver dig lillefingeren" så du ikke falder i med begge ben og tager hele armen?
Prøvede nemlig det sidstnævnte i sidste uge efter jeg havde været på en vellykket første date med en smuk pige, klar 10'er. Hun skrev efter daten at hun havde haft en rigtig dejlig aften og at hun ikke plejede at klikke med en så hurtigt. Men så blev jeg alt for entusiastisk og endte med at skræmme hende væk eksempelvis fordi jeg pludselig mente at jeg kunne kysse hende farvel offentligt (ved hendes bil på parkeringspladsen) bare fordi vi havde kysset på første date.... Det hele blev meget værre da vi mødtes i byen efter 2 date og hun tog med mig hjem og SOV. Ikke knalede, SOV....
Jeg havde hende i min hule hånd, og det var så fremmede for mig efter 3 år i et forhold (som sluttede for 3-4 måneder siden) at jeg endte med at smide det på gulvet... Med andre ord har jeg brug for tips til at forblive cool og måske vide noget om hvor hurtigt man bør svarer på beskeder, snapchats osv.
Det lange scenarie
Jeg havde mødt en pige igennem en god ven i byen som virkelig bare var alt for smuk og dejlig. Havde egentlig skrevet hende lidt fra fordi hun var en klar 10'er og lod til at eje dansegulvet, men min ven sagde at jeg helt sikkert skulle kører på det. Det endte med at vi dansede en del op af hinanden 2 byture i træk, egentlig ude at vi overhovedet kendte hinandens navne. Pludselig en dag kunne jeg se at hun var begyndt at følge mig på insta (score!), derefter fulgte jeg hende tilbage og tilføjede hende på facebook. Vi aftale at mødes og havde en mega hyggelig date på cafe og så hjem i sofaen til Netflix, her tog jeg hendes hånd og efter 5 - 10 minutter kyssede jeg hende eftersom jeg kunne mærke hun klemte min hånd tilbage når jeg gjorde. Vi kyssede lidt videre men hendes hun var nød til at kører hjem da klokken allerede var blevet 01 ish, og hendes forældre skulle bruge bilen (hun er 21). Jeg kyssede hende farvel gik i seng med et smil på læben.
Hun skrev dagen efter at hun havde haft en meget dejlig aften og at hun ikke havde haft en så god aften, med en hun lige havde mødt, før. Jeg svarede hurtigt tilbage at det var 100% gengældt. Vi blev enige om at mødes til en kop kaffe igen allerede dagen dagen efter første date. Denne date var også meget hyggelig og efter en kop kaffe og noget let frokost endte vi igen i min sofa og kyssede lidt mere. Dog skulle hun igen hjem da klokken hurtigt blev mange..... Jeg fulgte hende ned til hendes bil og her kyssede jeg hende så igen (stor fejl da det var for tidligt som hun også selv senere skrev).
Herefter panikker jeg lidt, har som tidligere nævnt været ude af "gamet" i ca 3 år og hende her var bare monster dejlig.. Det ender med at det er mig der snapper først og skriver sms'er først og virker som voldsomt desperat, Jeg tager også mig selv i at kigge ned i min telefon flere gange for at se om der skulle være kommet noget... Anyways
Vi mødes 3 dage efter 2. date i byen hvor vi har været til hver vores forfest, og hendes veninder overfalder mig nærmest med spørgsmål og lader lidt til at hun har snakket meget om mig! hvilket jeg naturligvis ser som noget yderst positivt, den ene veninde prøver sågar give mig tips til hvordan jeg får hende med hjem. Efter en lidt sjov bytur hvor hun skifter mellem at ignorere mig og kigger mig i øjnene en gang imellem, ender det med at hun tager med med hjem. I det sekund vi kommer ind i min lejlighed går vi målrettet efter sengen, men hun falder hurtigt i søvn..... Det skal lige siges at jeg ikke har fået rebound sex endnu fordi mit game er skal bygges op helt fra scratch efter mit tidligere lange forhold.... Så der ligger jeg altså, med en halvnøgen pige og en vågen soldat (pardon my french), jeg lukker ikke et øje hele den nat. hele morgenen er akavet, og jeg kører hende, som aftalt dagen før, hjem til en veninde hvor hun skulle til noget familie fødselsdag. Senere får jeg en halvlang besked om at hun er nød til at overveje hvorvidt hun vil se mig igen når hun kommer hjem fra hendes ferie (2-3 uger med familien i spanien). Der giver jeg lidt op, så efter et døgns tid tænker jeg at hvis det er slut kan jeg sgu lige så godt prøve. Så jeg går ærlighedens vej og returnere også med en lang besked, hvori der står at jeg er kommet ud af et forhold for nogle måneder siden og at hun er den første der rigtig har haft min interesse siden dengang, og at jeg håber at hun vil give mig en chance til når hun kommer hjem.
efter nogle timer svarer hun at hun er meget glad for ærligheden og at hun vil tænke over det til hun kommer hjem...
Det er min lange case.
Har gjort 1000 ting forkert, i know! Men skal som sagt ind i gamet igen, og har siden genlæst "The Game" og mange af jeres indlæg + youtube film.
Er det helt umuligt med hende? (Det skal lige siges at hun er voldsomt dejlig og klog)
Hvordan holder man sig cool og ikke ender med at være den der skriver alle beskederne først?
Er der "regler" for hvor tit man må skrive som den første?
Hvad er "reglerne" i øvrigt for at kysse offentligt efter de første dates?
kom meget gerne med andre kommentarer også!