Keeping my cool!?

Så spørg om råd herinde!

Keeping my cool!?

Indlægaf Gentleman » tors 29. dec 2016 05:26

Hey allesammen. Jeg er ny herinde og har lige en case jeg meget gerne vil have lidt hjælp med.
Jeg læste Fsharps tråd viewtopic.php?f=15&t=1657
To af punkterne på den liste passer på mig en til en! (Oneitis og Kvalificere sig selv)
Er der nogle gode tips til hvordan man forholder sig cool når hun "giver dig lillefingeren" så du ikke falder i med begge ben og tager hele armen?
Prøvede nemlig det sidstnævnte i sidste uge efter jeg havde været på en vellykket første date med en smuk pige, klar 10'er. Hun skrev efter daten at hun havde haft en rigtig dejlig aften og at hun ikke plejede at klikke med en så hurtigt. Men så blev jeg alt for entusiastisk og endte med at skræmme hende væk eksempelvis fordi jeg pludselig mente at jeg kunne kysse hende farvel offentligt (ved hendes bil på parkeringspladsen) bare fordi vi havde kysset på første date.... Det hele blev meget værre da vi mødtes i byen efter 2 date og hun tog med mig hjem og SOV. Ikke knalede, SOV....
Jeg havde hende i min hule hånd, og det var så fremmede for mig efter 3 år i et forhold (som sluttede for 3-4 måneder siden) at jeg endte med at smide det på gulvet... Med andre ord har jeg brug for tips til at forblive cool og måske vide noget om hvor hurtigt man bør svarer på beskeder, snapchats osv.

Det lange scenarie
Jeg havde mødt en pige igennem en god ven i byen som virkelig bare var alt for smuk og dejlig. Havde egentlig skrevet hende lidt fra fordi hun var en klar 10'er og lod til at eje dansegulvet, men min ven sagde at jeg helt sikkert skulle kører på det. Det endte med at vi dansede en del op af hinanden 2 byture i træk, egentlig ude at vi overhovedet kendte hinandens navne. Pludselig en dag kunne jeg se at hun var begyndt at følge mig på insta (score!), derefter fulgte jeg hende tilbage og tilføjede hende på facebook. Vi aftale at mødes og havde en mega hyggelig date på cafe og så hjem i sofaen til Netflix, her tog jeg hendes hånd og efter 5 - 10 minutter kyssede jeg hende eftersom jeg kunne mærke hun klemte min hånd tilbage når jeg gjorde. Vi kyssede lidt videre men hendes hun var nød til at kører hjem da klokken allerede var blevet 01 ish, og hendes forældre skulle bruge bilen (hun er 21). Jeg kyssede hende farvel gik i seng med et smil på læben.

Hun skrev dagen efter at hun havde haft en meget dejlig aften og at hun ikke havde haft en så god aften, med en hun lige havde mødt, før. Jeg svarede hurtigt tilbage at det var 100% gengældt. Vi blev enige om at mødes til en kop kaffe igen allerede dagen dagen efter første date. Denne date var også meget hyggelig og efter en kop kaffe og noget let frokost endte vi igen i min sofa og kyssede lidt mere. Dog skulle hun igen hjem da klokken hurtigt blev mange..... Jeg fulgte hende ned til hendes bil og her kyssede jeg hende så igen (stor fejl da det var for tidligt som hun også selv senere skrev).

Herefter panikker jeg lidt, har som tidligere nævnt været ude af "gamet" i ca 3 år og hende her var bare monster dejlig.. Det ender med at det er mig der snapper først og skriver sms'er først og virker som voldsomt desperat, Jeg tager også mig selv i at kigge ned i min telefon flere gange for at se om der skulle være kommet noget... Anyways

Vi mødes 3 dage efter 2. date i byen hvor vi har været til hver vores forfest, og hendes veninder overfalder mig nærmest med spørgsmål og lader lidt til at hun har snakket meget om mig! hvilket jeg naturligvis ser som noget yderst positivt, den ene veninde prøver sågar give mig tips til hvordan jeg får hende med hjem. Efter en lidt sjov bytur hvor hun skifter mellem at ignorere mig og kigger mig i øjnene en gang imellem, ender det med at hun tager med med hjem. I det sekund vi kommer ind i min lejlighed går vi målrettet efter sengen, men hun falder hurtigt i søvn..... Det skal lige siges at jeg ikke har fået rebound sex endnu fordi mit game er skal bygges op helt fra scratch efter mit tidligere lange forhold.... Så der ligger jeg altså, med en halvnøgen pige og en vågen soldat (pardon my french), jeg lukker ikke et øje hele den nat. hele morgenen er akavet, og jeg kører hende, som aftalt dagen før, hjem til en veninde hvor hun skulle til noget familie fødselsdag. Senere får jeg en halvlang besked om at hun er nød til at overveje hvorvidt hun vil se mig igen når hun kommer hjem fra hendes ferie (2-3 uger med familien i spanien). Der giver jeg lidt op, så efter et døgns tid tænker jeg at hvis det er slut kan jeg sgu lige så godt prøve. Så jeg går ærlighedens vej og returnere også med en lang besked, hvori der står at jeg er kommet ud af et forhold for nogle måneder siden og at hun er den første der rigtig har haft min interesse siden dengang, og at jeg håber at hun vil give mig en chance til når hun kommer hjem.
efter nogle timer svarer hun at hun er meget glad for ærligheden og at hun vil tænke over det til hun kommer hjem...

Det er min lange case.
Har gjort 1000 ting forkert, i know! Men skal som sagt ind i gamet igen, og har siden genlæst "The Game" og mange af jeres indlæg + youtube film.
Er det helt umuligt med hende? (Det skal lige siges at hun er voldsomt dejlig og klog)
Hvordan holder man sig cool og ikke ender med at være den der skriver alle beskederne først?
Er der "regler" for hvor tit man må skrive som den første?
Hvad er "reglerne" i øvrigt for at kysse offentligt efter de første dates?
kom meget gerne med andre kommentarer også!
Gentleman
Gummi Tarzan

Re: Keeping my cool!?

Indlægaf Kaizer » tors 29. dec 2016 06:30

Læste ikke det lange stykke. Men det virker ikke som om, at du er komfortabel med kvinder som hende. Hvis du arbejdede på at blive dette, ville du ikke have problemet i så høj grad. Det ret let.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » tors 29. dec 2016 10:48

Problemet er lidt, at du er så bange for at fucke up, at du nærmest er hypersensitiv over for alt hun gør.

Da jeg læste det med kysset ved bilen, grinede jeg. Det er da pisse ligegyldigt. Du snavede hende ikke i gulvet foran alle jeres venner, Come on. Hun skal tage en chill pill. Det skal du i øvrigt også.

Du lægger alt over på hende. Men den cool du mangler, er faktisk at mærke efter, hvad du selv har lyst til. Du skal selvfølgelig være kalibreret efter hende og ikke krænke hende. Men hvis du vil have sex, så eskaler kino til sex. Stop, hvis du kan mærke at hun ikke involverer sig eller hvis hun siger fra verbalt eller nonverbalt. Men lad være med at vente på hendes initiativ - de fleste piger i dag foretrækker fyren er initiativtageren og som regel (ikke altid) er det først når pigen er ældre, at man som fyr begynder at opleve, at hun eskalerer, tager initiativ osv.

Det bedste du kan gøre nu, er at give hende space. Selv når hun kommer hjem fra ferie. Måske kontakter hun dig slet ikke, men bolden er på hendes banehalvdel og det er op til hende nu.

Date andre piger. Sørg for at have andre muligheder, o gør frigør dig selv lidt fra dit eget fokus på hende.
Møder du hende i byen så vær åben og venlig. Sig hej, spørg om ferien var god - gå så hen til dine venner eller dans med den søde pige, du var i gang med at danse med før.
Du er ikke ligeglad med hende - men hun er eller bør ikke være hele din verden.
Giv hende mulighed for at trække vejret og se, at du er en nice fyr med andre muligheder, så den der bliver snydt, er hende selv.

Lad hende komme til dig, og find ro med at det måske aldrig sker. Fordi hvis du har den indstilling, går du ikke og obsesser, men får gang i nogle andre piger og giver slip.

Det er en slags udvidet push/pull. Og lur mig, om hun ikke efter noget tid henvender sig igen. Gør hun det, er power position skiftet - hun jager dig. Og så skriv herinde igen --- og for alt i verden, vær ikke en douchebag der er arrogant i et powertrip fordi hun kommer til dig.
Der er mange spæde puas der pisser i modvind på den måde. Vær åben og venlig over for hende. Bare husk, du har andre muligheder og har lov til at overveje, hvad du selv vil.
Kami

Indlægaf Kami » tors 29. dec 2016 10:54

I øvrigt findes de sociale regler ikke for folk som os. Jeg bryder dem helst konsekvent. Det er messy og nogle gange dumt. Men der er en stor frihed i at tænke hvad man selv har lyst til, fremfor hvad man må osv.
Særligt fordi folk har forskellige grænser. Jeg fletter gerne fingre offentligt på første date - not a fuck is given. Hende her bliver hys over et kys ved en bil. Det er fint hun siger fra, men det er også no big deal. Og det skal du holde fast i, så hun ikke får trumfet igennem at verden er af lave, fordi du kyssede hende et sted, hvor det er dybt usandsynligt at jeres samlede gruppe af venner skulle komme forbi i samme sekund (og hvad betyder det egentlig, når hun alligevel fortæller dem alt hvad I laver).
Kami

Indlægaf Hebi » fre 30. dec 2016 07:24

At læse din historie, gør ærlig talt en smule ondt. Din tydelige store interesse i hende, er indirekte hvad der fucker dine chancer op med hende. Du ser det, men fortsætter alligevel. Keep cool!

Som jeg ser det trækker hun sig af 2 grunde:
1) du begynder at opføre dig needy og clingy
2) du eskalerer ikke den fysiske kontakt, aka du prøver ikke at gå efter sex med pigen, selvom du har så latterligt mange chancer. Læs op på "the escalation ladder", prøv at eskalere til sex. Du mister intet i at prøve.

Fix begge problemer asap
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf Gnome » fre 30. dec 2016 11:56

Du skriver du gør 1000 ting forkert, men du gør også en del rigtigt. Ellers ville hun ikke være i din seng halvnøgen.

Jeg tænker, lidt modsat de andre, at det bare var hendes ASD (Anti-slut defense) det fik hende til at "falde hurtigt i søvn". Du virker sikkert også needy, hvilket også har en effekt som de andre påpeger.

Ting du kan arbejde med: 1) Hvis hun ligger sig til at sove, så gør du pænt det samme, kysser hende på panden og siger hun er sød (comfort) og vender dig om og sover. Få hende til at jagte dig, ikke omvendt. Hvis du ligger ved siden af hende og VENTER på sex, så er du needy (Du vil ha' noget, you need something) - det kan hun lugte og det tænder hende af. Det blev akavet om morgen fordi du gjorde det akavet, hvis du bare havde været cool og ikke havde taget dig af i ikke knaldet så havde i sikkert haft en hyggelig morgen, måske endda med sex.. Måske hun overvejer om hun vil se dig fordi du forventede sex for hurtigt? Måske er hun træt af fyre der bare vil knalde hende? Nogle piger er altså lidt mere konservative (thank God for that), især hvis de er mega lækre og kloge samtidig.
2) Prøv at vær non-reactive. Du reagerer på i ikke har sex. Du reagerer på, at hun skriver hun ikke vil ses. Det skal helst være omvendt, pigen skal reagere på det DU gør..

Bonustip: Hvis hun er yngre end dig, så prøv at sige til dig selv hvis du bliver nervøs: "Seriøst, der sidder en lille pige overfor dig, hvorfor er du nervøs? tag dig sammen!". Det har hjulpet mig en del, hvis jeg har siddet med en lækker 20ish årig tøs (er selv en del ældre)..
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » lør 31. dec 2016 19:37

Gnome skrev:
Jeg tænker, lidt modsat de andre, at det bare var hendes ASD (Anti-slut defense) det fik hende til at "falde hurtigt i søvn".

Du har 100% ret der.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Motivation » ons 4. jan 2017 21:43

Er det helt umuligt med hende? (Det skal lige siges at hun er voldsomt dejlig og klog)

"Tænke over det" = 99 % risiko for at hun ikke har lyst til at ses igen efter min vurdering. Når nogen vil tænke over det, er det stort set udelukkende et udtryk for at de har det dårligt med at sige klart nej. I samme kategori er 'jeg er ikke klar', f.eks. hvis en pige lige er kommet ud af et forhold. Det er alene et udtryk for, at pigen har svært ved at give udtryk for et klart nej, ikke at hun ikke er klar.

Hvordan holder man sig cool og ikke ender med at være den der skriver alle beskederne først?

Tving dig selv til at tænke over hvilken effekt det har, at du er needy. Tænk over hvad Leonardo DiCaprio ville gøre i samme situation, og så implementer efter bedste evne en mere non-needy tankegang.

Er der "regler" for hvor tit man må skrive som den første?

Udgangspunktet er én besked indtil man har fået svar (medmindre man fyrer 2-3 beskeder af lige efter hinanden træk, hvor det giver mening at man gør det.). Det er sådan en uskreven regel på Tinder og generelt, indtil man har fået etableret relationen i et fornødent omfang, imo.

Hvad er "reglerne" i øvrigt for at kysse offentligt efter de første dates?

Ingen. Afhænger af pigen (og dig). Kalibrer.

Kom meget gerne med andre kommentarer også!

Spil på så mange heste som muligt. Ha' så mange piger i pipeline som muligt. Det gør at du automatisk får mere abundance, og bliver mindre needy.

I den konkrete situation du beskriver er jeg delvist enig med Gnome. Jeg mener dog du generelt skulle have eskaleret mere ved alle jeres møder. Altid gå efter sex, så længe du gør det kalibreret. Eskaler, eskaler, eskaler. Som en klog mand engang sagde: The key to her pussy is her pussy. DO YOU UNDERSTAND?

Hvad havde det potentielt ændret hvis du havde eskaleret? Det skulle i den her situation jo ikke alene være fordi du gerne ville have sex med hende, at du skulle eskalere, men fordi i måske kunne etablere et mere seriøst forhold. Hun ville måske blive mere følesesmæssigt investeret, være fuldstændig bevidst om din 'romantiske' intention, have gjort det mindre akavet, du havde nok også fremstået mere initiativrig, handlekraftig og beslutsom (det vil sige maskuline værdier).

Hun ligger ikke i din seng halvnøgen efter en bytur forsjov, især ikke når det er tredje gang i ser hinanden.

Men det er selvfølgelig svært at vurdere situationen udelukkende ud fra tekst. Det kan være det var blevet ødelagt tidligere, hvis du havde eskaleret mere uden at kalibrere (hvilket det kan være svært med nogen piger at gøre, hvis ikke man læser signaler korrekt). Jeg baserer bare mine tanker på den idé jeg har fået ud fra hvad du har skrevet.

Next.
Determine what you want. Pursue it relentlessly. Do whatever you have to. Destroy your doubts and fear, and let nothing stop you. Do the work. There are no excuses, no variables. It comes down to you. If you truly want it, you will have it. Never give up.
Brugeravatar
Motivation
Konge af Burma

Geografisk sted: København

Indlægaf Kami » tirs 10. jan 2017 01:05

Jeg var sammen med en fyr i 4-5 år, jeg først havde afvist med, at jeg ikke var klar.

Så blev jeg det.

Man skal bare tage det på face value. Hun er ikke klar = hun er ikke klar. Lad hende være. Hendes liv handlet om hende, ikke dig.
Kami

Indlægaf jffffi » tirs 10. jan 2017 18:04

Jeg ville linke til en post om one-itis og hvordan man kommer over det, men kan det passe der ikke findes en god post om det herinde?!

Må finde tid til at skrive en så.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?