Dårligt ry som følge af succes med kvinder

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Dårligt ry som følge af succes med kvinder

Indlægaf Kami » søn 8. jan 2017 23:04

Ih, nu kommer diskussionsfascisten op i mig. Der er nogle emner, ikke alle, hvor det ER bedre at tie stille. Der findes engang imellem sandheder, der ikke handler om, at man har forskellige holdninger, men snarere at den ene er uoplyst og mener ting på ukvalificeret grundlag.
Hvor at uanset hvor meget man føler noget, så er det stadig forkert. :P

En af de ting, jeg pt. er særligt obs på, er når folk fortæller om oplevelser de har qua en position, jeg ikke har. Eksempelvis farvede menneskers oplevelse med racisme eller mænds oplevelse af diskrimination begået af kvinder.
Jeg har helt sikkert en holdning og en vinkel, men jeg venter til samtalen evt. af sig selv drejer ind på et mere generelt spor. Hvem er jeg, at kloge mig på en mands vilkår som fortalt af en mand selv, når jeg som kvinde har et helt andet perspektiv og måske endda også en dosis privilegieblindhed, fordi jeg umuligt kan sætte mig fuldt ud ind i, hvordan mænd oplever deres verden.

... og er det dårligt at trække sig ind i sig selv? Sådan læser jeg det sidste, men det er svært for mig at vurdere meningen på skrift.
Kami

Indlægaf jffffi » man 9. jan 2017 10:28

Min erfaring er at det ikke er det at du knalder mange piger, men resten af din personlighed som gør at folk agerer sådan.

I.e. du ville blive bagtalt uanset hvad af såkaldte 'venner', kollegaer etc., uagtet pigerne, men ligesåvel så meget andet.

Nu synes jeg personligt du virker som en god person Desire, men jeg kunne forestille mig det er den "cockyness" der følger med at have vådet tissemanden et par gange eller 8 som andre reagerer på.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Gnome » man 9. jan 2017 15:14

Kami skrev:Ih, nu kommer diskussionsfascisten op i mig. Der er nogle emner, ikke alle, hvor det ER bedre at tie stille. Der findes engang imellem sandheder, der ikke handler om, at man har forskellige holdninger, men snarere at den ene er uoplyst og mener ting på ukvalificeret grundlag.

Jeg quoter dig næste gang vi diskuterer om et eller andet og du trækker dit følelsestrumfkort bare for at være på tværs selvom du ved jeg har ret :lol:
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » man 9. jan 2017 20:08

Præcis, der kommer desværre en stor arrogance når man bliver god til pickup, den kan lugtes væk på flere km afstand. Det er et problem der er svært at komme rundt om, men der er en løsning og det kræver en masse arbejde via innergame.

Selv hvis du prøver at "fake" du ikke er arrogant, og er sød smilene og kun komplimentere folk kan de stadigvæk lugte det. Den eneste løsning er at miste et ben, miste sine boller eller blive blind, så vender du tilbage til dig selv igen. Men det skal nok ske livet er langt og man skal over vejen hver dag.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf Kami » ons 11. jan 2017 22:36

Gnome skrev:
Kami skrev:Ih, nu kommer diskussionsfascisten op i mig. Der er nogle emner, ikke alle, hvor det ER bedre at tie stille. Der findes engang imellem sandheder, der ikke handler om, at man har forskellige holdninger, men snarere at den ene er uoplyst og mener ting på ukvalificeret grundlag.

Jeg quoter dig næste gang vi diskuterer om et eller andet og du trækker dit følelsestrumfkort bare for at være på tværs selvom du ved jeg har ret :lol:

Jeg bruger følelser som argument i diskussioner om følelser.
Jeg er et væsen bygget af logik.... min egen.
Kami

Foregående

Tilbage til Innergame