Keeping my cool!?

Så spørg om råd herinde!

Re: Keeping my cool!?

Indlægaf Kaizer » tirs 10. jan 2017 19:48

jffffi skrev:Jeg ville linke til en post om one-itis og hvordan man kommer over det, men kan det passe der ikke findes en god post om det herinde?!

Må finde tid til at skrive en så.

Man kan altid lave en search på 'oneitis'.

Jeg kunne fx godt lide svarene i den her tråd:

viewtopic.php?f=15&t=3533&hilit=oneitis#p28879

Plus at Chrisjv et sted undervejs får nævnt hvordan han slikkede fisse allerede som 4 årig, kritiseret Speeduplife/Dreamz/Happytalk samt linked til U.G. Krishnamurti på youtube.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf jffffi » ons 11. jan 2017 12:22

Kaizer skrev:
jffffi skrev:Jeg ville linke til en post om one-itis og hvordan man kommer over det, men kan det passe der ikke findes en god post om det herinde?!

http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php ... tis#p28879

Plus at Chrisjv et sted undervejs får nævnt hvordan han slikkede fisse allerede som 4 årig, kritiseret Speeduplife/Dreamz/Happytalk samt linked til U.G. Krishnamurti på youtube.

Den er også rigtig fin, synes bare personligt at skulle grave en tråd igennem med memes og trolling ikke er den optimale måde at indsamle viden på :).
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf chrisjv » ons 11. jan 2017 14:39

Kaizer skrev:

viewtopic.php?f=15&t=3533&hilit=oneitis#p28879

Hun havde one-its på mig indtil hun var 13-14 år, ellers en smuk pige. Fik jeg sagt at det var tvillinger ? Men de måtte ikke lege med mig mere efter nogle gange, deres mor var sur over de altid kom hjem med opknappede bukser fordi vi var for små til at kunne knappe bukser.. gode tider

Sådan er det med jer chodes i får det til at lyde som om jeg opfandt ilden som 4 årig

Billede
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf James Collin » tors 12. jan 2017 08:56

Et problem ad gangen....

Dette er hele pick-up kurset i en nødeskal: (Oneitis og Kvalificere sig selv), for hvis man kan disse ting. Så er man good to go! :)

Oneitis:
- Er ikke et problem, hvis du får de damer, du gerne vil have og de får dig!

Kvalificere sig selv:
- Kun et problem, hvis du ikke kan finde ud at give dig selv konstruktiv kritik og handle på det!

Der er langt større udfordringer på spil her, grunden til kvinderne ikke respektere dig og ordner dig og det er omvendt.
Det er fordi, at du ikke respektere dig selv. Og hvorfor skal en pige respekter dig, når du ikke en gang respekter dig selv! Og alle kvinder vil have en fyr - der kan tage fat, handle eller i det mindste respektere sig selv.

Derefter løser resten sig selv! :)
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?