Steroider?

Styrketræning, løb, dans, yoga, kampsport, bodybuilding. Og mad uhmmm! Bacooooon!

Redaktør: Glow

Steroider?

Indlægaf chrisjv » ons 11. jan 2017 14:51

Nogle der er på steroider? Hvilken downsides er der på det?
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Re: Steroider?

Indlægaf Gnome » ons 11. jan 2017 21:41

I min verden så er folk på steroider vatpikke, der ikke har disciplin nok til at opnå deres mål på naturlig vis. Downsides er dårlig viljestyrke, små boller, impotens, tiltrækning af klamme betinatøser... har hørt om et nyt sted der hedder google, det skulle have alle svar ;)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf James Collin » tors 12. jan 2017 08:41

Der er rigeligt med dokumentar omkring det, på Youtube! :)

Gnome, du behøver ikke være et køleskab for at tiltrække betinatøser, bare have styr på livet, så finder de dig:
- Så er de som fluger om en lort, med alle de supressed daddy issues...
- Succes tiltrækker ikke altid kun de damer man vil have, så det meste af tiden!
Bruger man på at komme af med dem, betinatøser eller sortere dem fra, for at nøjes med de gode damer!

Fra mine venner der har taget steroider, kan jeg bestemt ikke anbefale det!
Så har jeg altid, slået dem med min solide træning og hvis man tænker steroider i forhold til træning!
Så gad man ikke træning i sidste ende alligevel, medmindre det er elite niveau osv... og der kan det stadig ikke anbefales!
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Indlægaf Gnome » tors 12. jan 2017 16:54

^ Det var sagt som en joke. Chris spurgte om downsides ved steroider, og jeg nævnte i den forbindelse betinatøser (fordi puha) ;)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Clams » man 30. jan 2017 00:51

Jeg ved ikke helt præcist hvorfor du vil begynde at tage steroider, men det boost du forventer at få på dit inner game bliver smadret af alle de bivirkninger det medfølger. Jeg har selv været i eliteidrætsmiljøet længe og har kendt flere som har brugt steroider. Tro mig, det er bestemt ikke det værd.
Clams
Fætter kanin

Tilbage til Træning og kost!