God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Så spørg om råd herinde!

God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Indlægaf kosteskaft » ons 1. feb 2017 18:28

Jeg har været på 3 rigtig gode Tinder date med en sød pige som jeg mener, har kæreste potentiale og var lige min type på både psykisk og fysisk. Kemien var god og ikke et eneste tidspunkt med pinelig tavshed. Hun er også meget extrovert. Vi er begge 29.
SØNDAG:På 2. date forslog hun at 3. date skulle være hos hende så det aftalte vi og jeg kyssede hende farvel hurtigt for første gang (havde lavet lidt kino før det i løbet af daten). TIRSDAG: 3. date var hjemme hos hende hvor vi lavede mad og kyssede umiddelbart efter maden. Prøvede at eskalere, men hun fjernede mine hænder fra det helligste sted stille og roligt. Tænkte at jeg godt kunne vente for at vise at jeg ikke kun var ude efter dette og for at give hende plads. Vi så så en film hvor hun selv lagde op til at ligge i ske osv. og jeg fik lavet kino osv. og vi kyssede af 2 omgange til. I løbet af daten aftale vi mødes hos mig den kommende lørdag.
ONSDAG:Dagen efter skriver hun tak for i går og at daten var SÅ hyggelig, men at hun havde glemt en aftale til om lørdagen, men at vi bare skulle finde en dag i næste uge.
TORSDAG lige før sengetid: Dagen efter igen stiller hun et spm. over text til noget vi har snakket om, jeg svarer og følger op med et spm. til et event hun havde talt om at hun skulle til. Får ikke svar.
SØNDAG: Jeg skriver om hun har haft en god weekend. Hun ser den 1,5 time efter og svar med det samme med en undskyldning over det sene svar (ved ikke hvorfor jeg fik en undskyldning) hvor hun også fortæller at hun skal til en jobsamtale den kommende tirsdag og hun spørger om min weekend var god. Skriver at den var stille og rolig bla bla. Skriver så 45 min efter om hun er frisk på at mødes den kommende lørdag hjemme hos mig. Hun ser først den sidste besked om morgenen den kommende dag. For intet svar
ONSDAG (i dag): Uden at spørge til det manglende svar skriver jeg her 3 dage efter min invitation om hendes jobsamtale gik godt. Hun ser den med det samme men har ikke svaret i nu 8 timer efter.

Vil den bedste strategi være bare at prøve glemme hende i 1-2 uger også causual spørge om hun er frisk på en date igen eller hvad tænker I?
Senest rettet af kosteskaft tors 2. feb 2017 01:10, rettet i alt 1 gang.
kosteskaft
Fætter kanin

Re: God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Indlægaf Gnome » ons 1. feb 2017 19:04

Dit eget råd er også mit råd. Det kan skyldes mange ting: Du var for needy, hun har mødt en anden, månen stod forkert. Jeg har været i en lignende situation - datede en pige og følte jeg gjorde alting rigtigt men jeg knaldede hende aldrig. Efter jeg så friendzonede hende og lagde hende på is fik jeg en sms om, at hun gerne ville knalde ud af det blå (ja, mere eller mindre så direkte). Hun fortalte, at grunden til hun ikke knaldede mig den aften var fordi hun stadig så sin eks. Min pointe? Det kan være alt mellem himmel og jord - også ting der er ude for din sfære af kontrol. Så følg dit eget råd og læg hende på is i 2-3 uger. :)
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf kosteskaft » tors 2. feb 2017 00:55

Synes det er underligt at det er blevet så moderne nu om dage at ghoste ens date fuldstændigt istedet for at sende en enkelt besked med at man ikke er klar/mistet interesse what ever. Ved ikke om man kan fortolke det som om at de ikke er så sikre at de vil afvise en fuldstændigt, men samtidig ikke nok til at møde op til en endnu en date. Altså er lidt paralyseret -ved ikke at melde noget ud er det jo lettere at skifte mening. Første date var 4,5 times snak på en vinbar, 2.date var 6 timer lang med Glyptotek, udsigt og Mash restaurant+cocktail, 3. date var 4 timer hos hende. Derfor har vi jo tilbragt en del tid sammen og investeret i hinanden, så det var ikke bare en hurtig kaffe og en overfladisk snak.
Selvom hun ændrede lidt billederne på tinder imens mellem vores dates kunne jeg stadig føle interesse ved fx hun spurte om jeg havde haft en god dag etc.
Nu har hun så slettet den del af hendes profil tekst hvor hun tidligere skrev at hun søger en som "hun ikke kan undvære" ved ikke om man skal lægge noget i den ændring.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » tors 2. feb 2017 10:16

At du sidder og følger med i, hvordan hun ændrer sine billeder på tinder viser allerede, at du er for needy. Og så skal du lære at eskalere.

Udfra hvad jeg læser, ser jeg følgende fejl:

Du har allerede sat hende langt op på en piedestal.

Når du møder en pige fra tinder kender du hende ikke (sjovt nok). Derfor skal du også behandle hende som sådan ellers er du for investeret. Vinbar - all good. Så længe du ikke betaler hele showet. Men allerede på anden date tilbringer du vildt meget tid med hende, og er på dyr restaurant. Ville du tage på restaurant med en gut du lige havde mødt?
Prøv at hold kortete dates og mindre fancy. Det handler om, at du skal lære hende at kende, ikke spendere en masse penge på fin mad.

Når hun inviterer dig hjem til hende, er det et tydeligt tegn på, at hun er blevet tryg ved dig og er klar til, at du eskalere. Men piger vil også føle, at de bliver ledt og gerne 'taget med storm'. Her nytter det ikke noget at være bange. Hun vil se, at du er en MAND. Forestil dig at tage godt fat om hendes hofter, trække hende ind til dig, lægge op til at kysse hende, men lade være og holde tension i noget tid, indtil du hvisker hende i øret: "Jeg synes du er så fræk! Men vi må lige holde lidt igen." Hvad tror du, der sker? Hun bliver drøn liderlig, hun begynder at tænke i seksuelle baner og er sindsyg efter at få mere. Og du har ikke engang kysset hende. Læser jeg rigtig skal du være mere selvsikker, mere direkte og ikke mindst mere playful.

I stedet læser jeg, at du prøver at kysse hende og røre hende. Det lyder som en hård opgave, og når du lykkes er det en sejr. Det er et helt forkert mindset at du er den heldige når du får lov.
Og lige en note: Gå aldrig efter hendes helligste tidligt. Berør hende alle andre steder og lad hende hige efter opmærksomhed dernede.

Efterfølgende er du uforstående overfor, hvorfor hun ikke svarer dig og tjekker, hvornår hun har læst dine beskeder m.v. igen investerer du alt for meget. Når du spørg om, hvordan hendes dag har været, viser du igen for meget interesse. Har du glemt dit text-game? Skriv med andre piger, brug tid på andet end at vente på hendes svar. Og skriv i øst og svar i vest. At spørge: "hvordan var din dag" er lige så kedeligt som at spørge, hvad hun laver nu. Vent med det til du er i et forhold.

Og lad være med at invitere hende til noget i hver besked. Det viser igen, at du har ophøjet hende til noget hun ikke er. Skriv om noget i lavede, vær cocky, skriv et spørgsmål eller et statement eller hype noget du lavede. Bare det er anderledes.

Så hvad skal du gøre? Mit råd er at bruge din tid andetsteds i nogle dage. Vær social. Sæt andre dates op. Og når du skriver til hende så gør alting anderledes. Skriv noget helt andet end hidtil og vent ikke på svar. Flip the script.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf kosteskaft » tors 2. feb 2017 12:25

Hej Desire, du har sikkert ret lagt hen a vejen, men ikke helt. Synes det ville være fedtet ikke at betale den første date -især når jeg er i relativt velbetalt job og hun er jobsøgende. Lidt en uskreven regel, især når fyren inviterer Dog kunne jeg godt savne "the check dance". Mht. dyr resturant ville jeg selv gerne derhen da jeg gerne ville opleve deres nye sky-resturant på toppen af Tivoli hotelet. Jeg lagde også op få en burger og så nævte jeg det sted da det heller ikke er så meget dyrer end en cafe (er godt klar over at det ville være needy at invitere på en goument resturant til flere 1000 kr). Hun foreslog at betale noget af regningen selv, men jeg forslog at hun kunne give en drink i baren i stedet. Anyway så gik det da godt siden hun selv foreslår at 3. date skulle være hos hende.
Du skriver at jeg skal holde datene kortere og fokusere på at lære peronen bedre at kende, men man lærer da mere ved at holde en lang date end en kort.

Det er ikke mig som har spurgt efter hvordan dagen var, det var hende. Har så spurgt det samme igen, men de få gange jeg har skrevet til hende har det fx været om hun skulle opleve en specifik ting, da hun var i Århus fx.
Er der noget galt i at være lidt needy så længe men ikke viser det? Altså at se om hun ændre billeder på Tinder giver en indikation af hvor interesseret hun selv er.
Jeg har læst ham der hed BoyToy, han mente at man skulle escalere hurtigt mod det "hellige sted", men du mener så det modsatte. Hun tog fint i mod kyssende så intet problem der.
Jeg kunne måske godt have forsøgt en gang til efter vi havde ligget i ske og jeg havde haft mine hænder på hendes baller osv. Men eftersom hun gabte et par gange tænkte jeg også at kun var meget træt, så ville udskyde det til næste date som var aftalt efter første kys.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Kaizer » tors 2. feb 2017 15:40

BoyToy har først og fremmest investeret i sig selv og sine skills frem for i en specifik pige, hvis overhovedet?. Han har lært game og kultiveret en abundance. Jeg er uenig med ham på mange punkter, men vil altid respektere, at han er en af de få som rent faktisk gik ud og lagde arbejdet for dagen, lærte tingene fra bunden, frem for at sidde og være trist på bagkant eller fortabe sig i fantasi/teori. Han er en praktiker. Det er netop i kraft af, at han har gjort som han har, at han nu kan hurtigere skabe attraktion og eskalere seksuelt, når han så møder pigerne. Fordi det er naturligt for ham nu. Men det er noget, han har gjort sig fortjent til.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » fre 3. feb 2017 11:30

Jeg kender BoyToy irl og som Kaizer siger, så har han fokuseret vold meget på sig selv. BT var en af de største fortalere for numbers game: Hvis du vil have sex med 2 piger om ugen, skal du få mindst have 10-20 numre om måneden. Derudover er han en ret speciel person, som er all-in på alt hvad han foretager sig. Han havde altid MANGE piger kørende på samme tid, og han gik hjernedødt hårdt til dem.
Samtidig er han alfahan helt ind til inderknoglerne, og derfor kan han agere som han har gjort.

Nu ved jeg ikke, hvor mange piger, du har været sammen med. Men når man har været sammen med en vis mængde af piger, begynder man at kunne spotte de samme tegn igen og igen. Jeg ved typisk også, hvornår jeg med en pige kan eskalere til 3. base efter 20 min, og hvornår jeg med andre må gå langsomt til værks.

Ligesom Kaizer, er jeg også uenig med mange ting som BT gjorde og mente. Generelt vil jeg mene, at det er en misforståelse, at man skal gå efter fissen så hurtigt som muligt. Kvinder tænder langt mere på ord, følelser, cat-string osv.
BT ville også bare kneppe så mange piger som muligt. Han holder nok stadig Danmarksrekorden. Men samtidig var han også pisseligeglad, hvis pigen fik for meget og skræd. Han ville bare gå ud og finde en ny. Hvis du har oprigtig interesse i pigen, og tager på en masse dates med hende inden, ville jeg ikke skride til værks med samme aggressive stil.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf kosteskaft » fre 3. feb 2017 11:56

Har kun set BoyToy irl i Bauhause tilfældigvis for nogle år siden, ellers dukker han nogle gange op i mit TV som i Løvens Hule;) Men han er vild den mand. Fx mente han at man ikke burde se nyheder, bruge shampoo og tage kolde bade om morgnen. Og prøver at forlænge sin kæp med at extender.

Desire, når du skriver at jeg skal fokusere på noget andet i nogle dage, mener du så at jeg IKKE skal ligge hende på is i 2-3 uger?

Tænker at skrive noget alla dette om et par uger:

Hej XXX
Er du stadig fanget i et svensker-hul eller er du frisk på at gå ud og få en drink? Synes jo vi havde en meget god kemi ;)
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » fre 3. feb 2017 15:33

Appropos afsnittet i Løvens Hule. Det virkede så iscenesat, f.eks. da der blev zoomet ind på ham og sveden nærmest dryppede af ham.
Mht. de eksempler du nævner, så giver jeg ham helt ret.
Nyheder - At fylde dit hoved op med terror, flystyr, flygtninge osv. er meget ofte spild. Og det er, hvad nyheder beretter om oftest. Når du vil være iværksætter gælder det om at have hovedet med, hvor du skal bruge det. Se på Mark Zuckerburg, der kun har ét sæt tøj han går i HVER dag. Samme tankegang.
Shampoo - Jeg gør det samme. Bruger kun Shampoo hver 3 dag typisk. Vand er rigeligt til at skylle kroppen når du ikke er møg klam, og huden har fra naturens side aldrig haft godt af sæbe. Det dræber vigtige bakterier på din hudoverflade, som er med til at beskytte dig.
Kolde bade - Det har han fra Victor Pride's - 30 days of discipline. Og igen. Jeg har gjort det samme, og gør det altid i sommerhalvåret. Disciplin, hvad angår søvn, mad, bade, træning osv. er virkelig en fordel at arbejde med, da du bliver langt mere produktiv, gladere (imo) og har mere energi i dagligdagen. Kolde bade er en super god energibooster. Steady sleep schedule (samme bog) er ligeså effektivt.

For det første bryder jeg mig ikke om termen; at lægge på is. Det refererer til, at du bare gør det her som skuespil. Vi kan ikke komme uden om, at game til tider er lige netop dette, men jeg vil nu hellere tale for at bruge sin tid på andre ting. Hvis en pige ikke viser dig nok interesse, gider du ikke at spilde tid på hende. Ergo bruger du din tid på noget andet. Efter noget tid, kan du så give hende chancen for at have det sjovt med dig igen. Men hvis du bare lægger hende på is, og ikke reelt bruger din tid på noget fornuftigt og andet, men bare går og venter på, at du kan skrive til hende igen, så forsvinder en stor del af effekten. Jo mere du har at tage dig til, og jo flere piger du har i din periferi, desto bedre fungerer alt for dig. Jeg finder det svært at forklare, præcis hvad det er, som gør, at det forholder sig sådan. Men alt fra det du siger til dit blik i øjnene ændrer sig bare. Synes man kan sammenligne det med kæresteeffekten.

Hvor lang tid du skal lægge hende på is, synes jeg derfor, er en dårlig fremgangsmåde. Brug din tid andet steds, og når du føler for det, så skriv til hende igen. Tror ikke der er noget magisk vindue. Det handler langt mere om dig og din væremåde end om hende og antal dage.

Hvorvidt din sms er god eller ej, har jeg lidt svært ved at forholde mig til. Jeg ville vente og se, hvad du føler for til den tid. Til gengæld ville jeg ikke invitere hende ud i første besked. Det viser igen, at du er for interesseret. Jeg ville nok selv lave en reference til noget i havde sammen, skrive noget sjovt du opdagede eller fik dig til at tænke på hende eller spørge hende om noget helt random.

Læs fx. Jfffi's text-game guide. Open -> Fluff -> Intention -> Disconnect
Senest rettet af Desire lør 4. feb 2017 13:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Kaizer » fre 3. feb 2017 16:23

Never chase what you want. Elevate your game until what you want chases you.

This is a massive principle I've seen people fail to recognize for many years.

It's easy to get caught up in getting someone's approval, or getting them to "see" you as the person you really are.

The result is fixating on that person or outcome, but at the cost of burning up your mental and emotional capital that could be used to elevate your game until you've hit a level where you'd no longer care because you're attracting new leagues of people into your life.

For every minute you spend thinking "Why doesn't he/she see the value I offer? Why don't they see me for who I am?" you could be spending that hitting a new level.

This is sometimes hard due to sentimentality and being emotionally vulnerable to someone. A beautiful part of yourself sees a beautiful outcome with you coming together, but they may not be able to see that vision the way you do.

Some people need you to be exclusive, hard to get, an asshole, or even dramatic or emotionally abusive to make yourself relevant in their reality.

I don't recommend any of this and think it's horrible, but it's also important to understand why sometimes when you're a good person people may not be responsive to it... look at their previous relationships, not what they 'say' they want, to determine what they objectively respond to.

That being the case, why PERSONALIZE it when someone isn't seeing the vision? It burns your time, weirds them out, and everybody loses.

Instead, put work into YOURSELF and let them figure out what they weren't able to see down the line as you move up the totem pole.

Of course ironically, but then you'll no longer care because you have better things to do and have attracted higher quality people.

You'll probably still hold a place in your heart for the person's approval that you once coveted, but the roles will have been reversed and you will wish them the best.

Any time I've followed this rule my life has improved, any time I've failed to recognize it and became "myopic" I've suffered.

There is SO MUCH opportunity in life.

So many GREAT people.

Keep growing and become the person you're capable of becoming, and you'll eventually attract the right tribe and build your best life.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?