God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Så spørg om råd herinde!

Re: God kemi men pludselig ingen svar på beskeder

Indlægaf kosteskaft » lør 4. feb 2017 00:13

Underligt! nu svarer hun pludselig med et undskyld hun ikke har svaret pga. travlhed, håber jeg får en god weekend. Dog uden at svare på mit spm. til hvordan fx jobsamtalen har gået. Hun har ellers haft tid til at lave massere mindre seriøse Facebook opslag. Vildt nok.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Gregersen » søn 5. feb 2017 16:22

Kaizer skrev:
Never chase what you want. Elevate your game until what you want chases you.

This is a massive principle I've seen people fail to recognize for many years.

It's easy to get caught up in getting someone's approval, or getting them to "see" you as the person you really are.

The result is fixating on that person or outcome, but at the cost of burning up your mental and emotional capital that could be used to elevate your game until you've hit a level where you'd no longer care because you're attracting new leagues of people into your life.

For every minute you spend thinking "Why doesn't he/she see the value I offer? Why don't they see me for who I am?" you could be spending that hitting a new level.

This is sometimes hard due to sentimentality and being emotionally vulnerable to someone. A beautiful part of yourself sees a beautiful outcome with you coming together, but they may not be able to see that vision the way you do.

Some people need you to be exclusive, hard to get, an asshole, or even dramatic or emotionally abusive to make yourself relevant in their reality.

I don't recommend any of this and think it's horrible, but it's also important to understand why sometimes when you're a good person people may not be responsive to it... look at their previous relationships, not what they 'say' they want, to determine what they objectively respond to.

That being the case, why PERSONALIZE it when someone isn't seeing the vision? It burns your time, weirds them out, and everybody loses.

Instead, put work into YOURSELF and let them figure out what they weren't able to see down the line as you move up the totem pole.

Of course ironically, but then you'll no longer care because you have better things to do and have attracted higher quality people.

You'll probably still hold a place in your heart for the person's approval that you once coveted, but the roles will have been reversed and you will wish them the best.

Any time I've followed this rule my life has improved, any time I've failed to recognize it and became "myopic" I've suffered.

There is SO MUCH opportunity in life.

So many GREAT people.

Keep growing and become the person you're capable of becoming, and you'll eventually attract the right tribe and build your best life.

For de langsomme af os, plus jeg generelt er nysgerrig efter andre menneskers holdninger, vil du så ikke uddybe hvordan du fortolker dette?
Gregersen
Konge af Burma

Indlægaf Thebond » søn 5. feb 2017 21:13

"Never chase what you want. Elevate your game until what you want chases you"

100 % Bullshit. Man opnår ikke end skid ved at være passiv.

Law of success er: Think what you want to achieve and take action" Action is the key!

Så man skal chase efter hvad man vil have.
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

Indlægaf Hebi » man 6. feb 2017 09:10

kosteskaft skrev:Jeg har været på 3 rigtig gode Tinder date med en sød pige som jeg mener, har kæreste potentiale og var lige min type på både psykisk og fysisk. Kemien var god og ikke et eneste tidspunkt med pinelig tavshed. Hun er også meget extrovert. Vi er begge 29.
SØNDAG:På 2. date forslog hun at 3. date skulle være hos hende så det aftalte vi og jeg kyssede hende farvel hurtigt for første gang (havde lavet lidt kino før det i løbet af daten). TIRSDAG: 3. date var hjemme hos hende hvor vi lavede mad og kyssede umiddelbart efter maden. Prøvede at eskalere, men hun fjernede mine hænder fra det helligste sted stille og roligt. Tænkte at jeg godt kunne vente for at vise at jeg ikke kun var ude efter dette og for at give hende plads. Vi så så en film hvor hun selv lagde op til at ligge i ske osv. og jeg fik lavet kino osv. og vi kyssede af 2 omgange til. I løbet af daten aftale vi mødes hos mig den kommende lørdag.
ONSDAG:Dagen efter skriver hun tak for i går og at daten var SÅ hyggelig, men at hun havde glemt en aftale til om lørdagen, men at vi bare skulle finde en dag i næste uge.
TORSDAG lige før sengetid: Dagen efter igen stiller hun et spm. over text til noget vi har snakket om, jeg svarer og følger op med et spm. til et event hun havde talt om at hun skulle til. Får ikke svar.
SØNDAG: Jeg skriver om hun har haft en god weekend. Hun ser den 1,5 time efter og svar med det samme med en undskyldning over det sene svar (ved ikke hvorfor jeg fik en undskyldning) hvor hun også fortæller at hun skal til en jobsamtale den kommende tirsdag og hun spørger om min weekend var god. Skriver at den var stille og rolig bla bla. Skriver så 45 min efter om hun er frisk på at mødes den kommende lørdag hjemme hos mig. Hun ser først den sidste besked om morgenen den kommende dag. For intet svar
ONSDAG (i dag): Uden at spørge til det manglende svar skriver jeg her 3 dage efter min invitation om hendes jobsamtale gik godt. Hun ser den med det samme men har ikke svaret i nu 8 timer efter.

Vil den bedste strategi være bare at prøve glemme hende i 1-2 uger også causual spørge om hun er frisk på en date igen eller hvad tænker I?

Nu husker jeg din tidligere post, hvor du beskrev en meget tilsvarende situation, hvor din egen neediness overfor hende, var det der fuckede dine chancer op. Jeg havde troet du var blevet klogere siden dengang, men det lader ikke umiddelbart til at være tilfældet. Din adfærd i forhold til den enkelte pige er ikke problemet, dit mindset er. Du fokuserer altid kun seriøst på 1 pige, uanset, at hun ikke er lige så seriøs overfor dig. Dette giver en ulige magtposition, hvor du altid vil fremstå som den der er desperat efter hende, og ikke omvendt. Løsningen er at blive god til game og i lyset heraf konstant have flere muligheder (læs: piger), samt opnå en indre tro på, at den enkelte piges værdi ikke er så "pedestalhøj", da hun nemt kan erstattes af en anden (abundancemindset). Dette mindset (indre tro) opnås ved at få positive erfaringer med, at "det er muligt". Disse erfaringer opnår du aldrig, ved ikke at prøve.

Kvaliteten af piger, mængden af flakes og bullshit man skal udholde på Tinder gør, at jeg ALDRIG ville anbefale dig at bruge det som det eneste sted til at møde piger, men kun som et fint supplement. Tag ud og kør noget daygame eller nightgame engang imellem, du vil ikke fortryde det. Jeg tager gerne ud med dig en dag.
Hebi
Seargeant O'Hara

Indlægaf chrisjv » man 6. feb 2017 10:58

havde du haft en six-pack bro havde dette ikke sket. Følg Kaizers råd. Bliv en del af den 1% af fyre, men pas på det er en farlig rejse så ta fornuftige beslutninger hele vejen.

Dette er hvad jeg ser som succes:
Tjene et par mill om året.
Ha 100% fritid uden arbejde, selv om jeg tjener et par mill året.
Leve sundt
Ha en kok

Sådan ser samfundet på succes:
Ha et arbejde
Ha en kone
Ha et barn

Det er op til dig hvad succes er og hvornår du er tilfreds. For mig succes er hvis jeg kunne nå et punkt som ham der nord korea diktator hvor jeg aldrig ville få et nej så det andet bedste er at være det flotteste fyr. Jeg har levet 40% af mit liv fået alt hvad jeg har peget på, fordi jeg er køn, dette har gjort at jeg er blevet grim inden i (det har nogle herinde opdaget haha). Uheldigvis er jeg født i det mest socialt udsatte område i hele Danmark (yeah life is a bitch), som har gjort at jeg er blevet udsat og set nogle ting de fleste folk ikke oplever i deres levetid. F.eks jeg blev tit banket til blods af flere 20 årige da jeg blot var 10 år. Jeg er blevet slået ned med div genstande bat,hockeystave,flasker før jeg var 10 år. Men de skills jeg lærte at overleve som lille har gjort at jeg er en meget fornuftig mand at følges med i nattelivet, fordi begynder folk at spille op, bliver jeg usynlig.

Folk herinde har en meget lav tolerance for hvad er dårligt fordi de intet har oplevet, de har spildt deres liv ved at være en beta hele deres liv og nu tror de at de er alpha, da jeg var 10 år tæskede jeg dem der var alpha, så jeg ingen trusler havde. Det er forskellen på mig og jer, jeg har altid og vil altid stå på egne ben. Samme råd kan jeg give dig, lyt til dig selv fuck alle andre.. Har de ikke 2 mill i banken kan de ikke give dig råd til at tjene 2 mill.

Jeg ved hvem du er, jeg ved hvad du er i stand til, du er i stand til at ikke se hvor meget du er i stand til. Når du dør går vi alle på knæ for dig og takker dig fordi du skabte dette univers for os. Det samme ved jeg at i vil gøre for mig, fordi det er allerede sket her.

Jeg skulle dø i 2014, det var bare en del af selve processen, det kaldes innergame, jeg opdagede at hele mit liv var "the game" da jeg var 14 år skete der noget meget fuckt up i mit liv som gjorde jeg mistede knisten(blev bange) til at snakke med damer, så jeg valgte en tryllekunstner som min guru også kaldet mystery, fordi han afspejlede stadigvæk den barnlige side der stadigvæk var i mig. Dette var noget jeg først blev bevist om da min tur var kommet til innergame.

I modsætning til andre vil jeg sige prøv at kør den hjem, prøv at være endnu mere needy hvis du har behov for det. Det er en del af gamet erfaring

Derfor INGEN pua teknikker virker eller ikke virker, du er personen der vælger om det skal virke. F.eks manden oven over mig siger, RSD er et scam, fair nok RSD virkede ikke for dig så det er et scam, men hvis thebond var virkelig klog ville han ha fundet ud af han er personen der lod sig scamme så han kan vælge at blame RSD eller ta ansvaret over på sig selv og sige, ok RSD virker ikke fordi jeg ikke tror på det virker. Det gælder med alt det er derfor nogle tror på religion (og ser gud) imens andre ikke tror på det.

Da jeg kom til konklusionen at jeg var faderen og helligånden blev jeg påvist om min overbevisning folk sagde hver eneste dag at jeg var gud, dette bekræfter ikke at jeg er gud, men det bekræftet at hjernen vil altid se de overbevisninger man har. Så vil du sige at du sucks og er dårlig med damer har du ret. Vil du sige du er god med damer og er the champ har du ret. Jeg er en glad mand fordi jeg har det eneste jeg har brug for og det er mig selv, jeg kan lave en fjer til 10 høns og til sidst vil jeg indse det blot var en fjer til at starte med.

Every time a thought is born, you are born. When the thought is gone, you are gone. But the ‘you’ does not let the thought go, and what gives continuity to this ‘you’ is the thinking. Actually there is no permanent entity in you, no totality of all your thoughts and experiences. You think that there is ‘somebody’ who is thinking your thoughts, ‘somebody’ who is feeling your feelings — that’s the illusion. I can say it is an illusion; but it is not an illusion to you.
Senest rettet af chrisjv man 6. feb 2017 11:35, rettet i alt 6 gange.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf chrisjv » man 6. feb 2017 11:15

Thebond skrev:"Never chase what you want. Elevate your game until what you want chases you"

100 % Bullshit. Man opnår ikke end skid ved at være passiv.

Law of success er: Think what you want to achieve and take action" Action is the key!

Så man skal chase efter hvad man vil have.

True hvis man er grim, er du lækker nok bliver du åbnet 20-50 gange om dagen.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Indlægaf kosteskaft » man 6. feb 2017 13:56

Hebi: Det var også en speciel situation hvor jeg var pænt irriteret over ikke at få svar, og jeg har da lært at have mere tålmodighed. Troede at det var meget unormalt ikke at få svar på ens beskeder dengang. Men fik fx også pludselig svar i fredags. Det havde jeg nok ikke hvis jeg havde været lige så utålmodig som sidst. Men ja den situation var håndteret forkert. Ville formentlig have fået en date hvis jeg havde været mere cool dengang.
Tak for tilbudet, det ville nok være en fordel at prøve andre græsgange. Når foråret nærmere sig ville det være godt ;)

chrisjv: Jeg er 190 cm høj og ikke fed. Jeg har startet på styrketræning igen 3 gange om ugen siden starten af juli. Cykler i forvejen 2x11 km hver dag og løber lidt ved siden af. Har dog ikke direkte six pack. Det ville kræve en diæt for at nå lavere fedtprocent som ville forhindre muscle gains. Men har et cut i mine langtidsplanner. Må dog indrømme at jeg aldrig har observeret at piger ligefrem har kigget efter mig på gaden, men på den anden side har jeg heller stort set altid fået en date nr. 2. Selv med nogle ret lækre nogle.
Senest rettet af kosteskaft man 6. feb 2017 18:06, rettet i alt 1 gang.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Desire » man 6. feb 2017 14:41

Nota (fra forummet) har en meget smuk kæreste, som her forleden som et svar til en samtale om udseende: "Hvis bare personen (i.e. manden) er cool nok, betyder det næsten ikke noget, hvordan han ser ud."

Det stemmer selvfølgelig ikke helt, men så alligevel. Der er så mange utallige eksempler på små lave og ikke særlig pæne mænd, som render rundt med en top model. Ofte er det et spørgsmål om penge og status men ikke altid.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf kosteskaft » man 6. feb 2017 15:52

Udeendet betyder dog stadig en del

`En ny, stor psykologisk rapport fastslår, at smukke mennesker får bedre karakterer, tjener mere, får højere stillinger og vinder flere retssager end gennemsnittet., '

http://illvid.dk/mennesket/psykologi/sm ... givelserne

Det kræver dog at de har kontroleret for intelligens osv, da det kan være at pænere mennesker også er tilgodeset med nogle bedre gener generelt. Derudover er effekten nok størst blandt kvinder.

"De smukke har det nemmere i livet end de
grimme
Den fjerde påstand er, at smukke mennesker
klarer sig bedre i livet end mindre smukke
mennesker. Forskning, herunder min egen,
viser ret entydigt, at denne påstand er korrekt.
Smukke mennesker får mere positiv opmærksomhed,
mere sex og har flere venner end
mindre smukke mennesker.
Smukke mennesker har også mere selvtillid,
er lykkeligere og er i den heldige position, at
andre tror, at de er kloge, venlige, målrettede
og gode ledere (også selv om dette ikke
nødvendigvis er tilfældet). Og al den positive
diskrimination giver pote. Vi ved, at smukke
mennesker klarer sig bedre på arbejdsmarkedet
end mindre smukke mennesker. De tjener
mere, har en højere sandsynlighed for at få et
lederjob og klarer sig bedre gennem hele karrieren.
En amerikansk undersøgelse viser fx,
at den gennemsnitlige forskel i livsindkomst
for to personer med henholdsvis et godt og et
dårligt udseende (men som ellers er identiske
mht. uddannelse og begavelse) er på ca. 1,2
millioner kr. Min egen forskning viser, at fordelene
ved at være smuk varer hele livet."

Mads Meier Jæger
Professor i økonometri ved
Institut for Uddannelse og
Pædagogik (DPU), Aarhus
Universitet.

http://ungetalenter.dk/sites/default/fi ... oenhed.pdf
Senest rettet af kosteskaft man 6. feb 2017 16:33, rettet i alt 6 gange.
kosteskaft
Fætter kanin

Indlægaf Thebond » man 6. feb 2017 16:12

chrisjv skrev:havde du haft en six-pack bro havde dette ikke sket. Følg Kaizers råd. Bliv en del af den 1% af fyre, men pas på det er en farlig rejse så ta fornuftige beslutninger hele vejen.

Dette er hvad jeg ser som succes:
Tjene et par mill om året.
Ha 100% fritid uden arbejde, selv om jeg tjener et par mill året.
Leve sundt
Ha en kok

Sådan ser samfundet på succes:
Ha et arbejde
Ha en kone
Ha et barn

Det er op til dig hvad succes er og hvornår du er tilfreds. For mig succes er hvis jeg kunne nå et punkt som ham der nord korea diktator hvor jeg aldrig ville få et nej så det andet bedste er at være det flotteste fyr. Jeg har levet 40% af mit liv fået alt hvad jeg har peget på, fordi jeg er køn, dette har gjort at jeg er blevet grim inden i (det har nogle herinde opdaget haha). Uheldigvis er jeg født i det mest socialt udsatte område i hele Danmark (yeah life is a bitch), som har gjort at jeg er blevet udsat og set nogle ting de fleste folk ikke oplever i deres levetid. F.eks jeg blev tit banket til blods af flere 20 årige da jeg blot var 10 år. Jeg er blevet slået ned med div genstande bat,hockeystave,flasker før jeg var 10 år. Men de skills jeg lærte at overleve som lille har gjort at jeg er en meget fornuftig mand at følges med i nattelivet, fordi begynder folk at spille op, bliver jeg usynlig.

Folk herinde har en meget lav tolerance for hvad er dårligt fordi de intet har oplevet, de har spildt deres liv ved at være en beta hele deres liv og nu tror de at de er alpha, da jeg var 10 år tæskede jeg dem der var alpha, så jeg ingen trusler havde. Det er forskellen på mig og jer, jeg har altid og vil altid stå på egne ben. Samme råd kan jeg give dig, lyt til dig selv fuck alle andre.. Har de ikke 2 mill i banken kan de ikke give dig råd til at tjene 2 mill.

Jeg ved hvem du er, jeg ved hvad du er i stand til, du er i stand til at ikke se hvor meget du er i stand til. Når du dør går vi alle på knæ for dig og takker dig fordi du skabte dette univers for os. Det samme ved jeg at i vil gøre for mig, fordi det er allerede sket her.

Jeg skulle dø i 2014, det var bare en del af selve processen, det kaldes innergame, jeg opdagede at hele mit liv var "the game" da jeg var 14 år skete der noget meget fuckt up i mit liv som gjorde jeg mistede knisten(blev bange) til at snakke med damer, så jeg valgte en tryllekunstner som min guru også kaldet mystery, fordi han afspejlede stadigvæk den barnlige side der stadigvæk var i mig. Dette var noget jeg først blev bevist om da min tur var kommet til innergame.

I modsætning til andre vil jeg sige prøv at kør den hjem, prøv at være endnu mere needy hvis du har behov for det. Det er en del af gamet erfaring

Derfor INGEN pua teknikker virker eller ikke virker, du er personen der vælger om det skal virke. F.eks manden oven over mig siger, RSD er et scam, fair nok RSD virkede ikke for dig så det er et scam, men hvis thebond var virkelig klog ville han ha fundet ud af han er personen der lod sig scamme så han kan vælge at blame RSD eller ta ansvaret over på sig selv og sige, ok RSD virker ikke fordi jeg ikke tror på det virker. Det gælder med alt det er derfor nogle tror på religion (og ser gud) imens andre ikke tror på det.

Da jeg kom til konklusionen at jeg var faderen og helligånden blev jeg påvist om min overbevisning folk sagde hver eneste dag at jeg var gud, dette bekræfter ikke at jeg er gud, men det bekræftet at hjernen vil altid se de overbevisninger man har. Så vil du sige at du sucks og er dårlig med damer har du ret. Vil du sige du er god med damer og er the champ har du ret. Jeg er en glad mand fordi jeg har det eneste jeg har brug for og det er mig selv, jeg kan lave en fjer til 10 høns og til sidst vil jeg indse det blot var en fjer til at starte med.

Every time a thought is born, you are born. When the thought is gone, you are gone. But the ‘you’ does not let the thought go, and what gives continuity to this ‘you’ is the thinking. Actually there is no permanent entity in you, no totality of all your thoughts and experiences. You think that there is ‘somebody’ who is thinking your thoughts, ‘somebody’ who is feeling your feelings — that’s the illusion. I can say it is an illusion; but it is not an illusion to you.

chrisjv: Nu skal jeg lige fortælle dig noget klogeåge. Tillykke med dne sucess, som du siger du har fuldført. Du siger så meget 10år gammel tæsket folk osv osv, Yearh right, but where is the proofs haha. :D :D

Det er også lige meget. By the way, du skal ikke bedømme folks udseende herinde, når du ikke har set personen. Jeg er en person der går meget op i videnskab, og specielt hvordan vores hjerne fungerer, hvis jeg ikke skrev det andre steder herinde. Du har haft et hårdt liv respekt, men hvordan fanden kan du vide om vi andre ikke har det?
Og tro mig, derfor har jeg meget viden om, hvordan man kan definere om noget faktisk virker.

Der er noget i den her verden der hedder "videnskab" ved ikke om du kender ordet, men det er folk der lever i den virkelige verden, nok de fleste i dette forum.

Ser du MANGE PUA bøger nævner det såkaldte voodoo-boodoo-hoodoo crap i deres bøger, masser af teknikkerne, ja gad vide ham der har lavet ordet om i dette fourm :lol: :lol: .
Mange af PUA teknikkerne er blevet brugt og lavet af N-L-P. Ved ikke om det er en marketing aftale mellem Richard sambakongen Chicharito og de STORE pua gurus for at tjene penge, er også ligeglad.
voodoo-boodoo-hoodoo crap er en "TOOLBOX", der påstår at det kan fikse dine forskellige problemer på et par minutter, ved at gøre billeder større, mindre, replace dem osv i dit hoved. Nærmest ligesom en magic pill. Mange PUA gurus bruger dette til at fikse ved hjælp af magi dit innergame.
Siger ikke at fast change ikke er muligt, men at komme over en trauma på et par minutter, arghhhh.

Sådan er PUA nemlig også, køber du richard La Ruinas bog, er det en bog med forskellige tools, til hvad du kan gøre i forskellige situationer. Så er der forskellige teknikker, der skal fikse din scoring. Har hun en kæreste, så har du denne teknik med canned sætninger, er hun ikke interesseret har du denne teknik osv osv.
Og hvis hun virkelig ikke gider dig den ene pige, og du har prøvet alt fra bogen, og du virkelig vil have hendes fisse, så tager du fat i Jeffries Ross, han laver en canned voodoo-boodoo-hoodoo crap rutine du kører, som du skal huske i hovedet. Så siger du den rutine til pigen, der ikke gad dig, og wupti! så lige pludselig begynder pigen at gribe fat i din pik under bordet i baren.
Det samme med "Octoberman" der er blevet nakket fra Ross! For at tjene penge på en bog. Bullshit as hell.

Så du siger kære ven! At hvis jeg tror på at jeg kan ved en magisk sætning for en pige til at gribe efter min pik, vil hun så det? :lol: :lol: Jeg tror man har nogle addiction problemer hvis man tror på sådan noget.

Problemet med RSD og de andre PUA hjemmesider, er at de lakker videnskabelige proofs. For at bevise med den videnskabelige metode (den virkelige verden) at noget virker, så tager man fx en gruppe mænd og en gruppe kvinder. Så får man mændende til at lave push/pull rutiner på pigerne, og så noterer man om der er sket en effekt på nogle af pigerne. Så laver man den såkaldte measure, hvor man spørger hvor mange det har virket på og hvad pigerne oplever.

OG voodoo-boodoo-hoodoo crap er blevet bevist for at være ineffektivt, og mange PUA bøger bruger voodoo-boodoo-hoodoo crap så skal man nok lade være at bruge penge på PUA crap.

Du siger så meget, læste tidligere at du bruger JACK D for at få lays. Fedt! Gad vide om din scoring vil gå lige så godt, uden dit JACK D. Det er typisk Danmark og især de helt unge. Tag i gaden og drik så meget til dit AA er væk og scor.

Jeg har det, sådan at det er sku en dårlig vane, at være på den pseudo-scientific side. Men hvis du er sådan en stor fan af pseudo, så fortsæt med at høre på RSD og Mystery Crap.

Billede
“You are in prison. If you wish to get out of prison, the first thing you must do is realize that you are in prison. If you think you are free, you can't escape.”
Brugeravatar
Thebond
Happy Meal

Geografisk sted: Litchi juice

ForegåendeNæste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?