Tinder Closes Tråden

Scoring med elektronisk grej

Re: Tinder Closes Tråden

Indlægaf Desire » man 12. dec 2016 20:21

Kaizer jeg elsker dit tekst game. Det er så mega solidt selv om det bryder med end del af de der standard guidelines. Tak for at dele igen.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Magzyo - tinder game!

Indlægaf Maggiez » tirs 20. dec 2016 08:11

Hey Kaizer, fyrer også op for lidt Maggiez tinder game dirty style ;)
Jeg er generelt ikke fan af tinder så bruger det kun når jeg keder mig.. men i går var det fucking grineren!! ;)
Havde 3 piger i går på tinder der var game og semi game!!

#Pige1
Magz: Bananer med is eller jordbær med fløde og sukker? :)
Pige: Jordbær med fløde og sukker ;)
Magz: Uhh jordbær er for lækkert!! Spiser mine uden sukker, hvis det er ok.. Skal nok give dig og din søde tand lov :mrgreen:
Pige: Haha ja de er ;) Og det vel smag og behag bare jeg må :) :)
Magz: Uhh hvornår må jeg give dig lov? Tænkte på at tage jordbær med på en gåtur med dig, og drysse sukker ud over jordbærerne og måske også lidt ud over dig.. ups (angel smiley)
Pige: Haha så det gjorde du ;) lyder da som en interessant gåtur :) Det må vi jo finde ud af så ;)
Magz: Ja jeg kan normalt efter 16, når vinden står i vest, bare en blid brise intet vildt (angel smiley)
Pige: Haha det må jeg lige se på det er trods alt mit i julen ;)
Magz: Intet hast tjek din kalender så tjekker jeg min ;)
Pige: Lyder godt! ;)

Her er et andet eksempel, hvor jeg bliver åbnet!!
#Pige 2
Pige: Godaften :)
Magz: Hey, hvad så er der gang i den på en mandag? :)
Pige: Pt står den på afslapning, du?
Magz: Jeg har været ude og filme Aalborg med min forretningspartner her til aften.. Skal bruge det til youtube som billeder til noget video :) og nu slapper jeg også af haha! ;)
Pige: Er det meningen det skal imponere mig lidt? ;)
Magz: Måske hvis du synes det er cool nok med en fyr, der er ved at starte sit eget (angel smiley) smil ;)
Pige: Det er ihvertfald ikke noget der trækker ned :D jeg har været nede og træne, hvis det på nogen måde kan imponere :)
Magz: Haha synes rigtig godt om piger der træner, hvad træner du til? :)
Pige: Træner for at holde fysikken ved lige, indtil videre ;)
Magz: Sweet.. Skal vi have en date i fitness med fart på eller mere til kaffe og chill? :) hvis jeg må spørge (angel smiley)
Pige: Et fedt for mig :)
-> trænings date snarest

Jeg går normalt efter ret hurtigt closes always ikke så meget til at snakke for meget frem og tilbage inden man mødes!? ;)
Lidt tinder updates her fra // Maggiez
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Kaizer » ons 21. dec 2016 03:32

Der er forskelllige tilgange. Jeg kan ikke lide dates og at date. Jeg vil hellere skrive lidt mere med dem, så de er klar til at komme forbi og blive knaldet. Når forarbejdet er gjort, skal jeg ofte ikke rigtigt gøre andet end at tage deres tøj af, når de så kommer her. Det er lidt ideen. Har eksperimenteret med at starte ud med at snave dem, det gør jeg så rutinemæssigt nu. Som et eksperiment har jeg også prøvet at knalde 3-4 stykker uden så meget som at veksle et ord.

Generelt handler det om at være bevidst om sine egne styrker og svagheder, og så tilrettelægge ens tilgang, så det spiller ind i dette - også i forhold til ens målsætninger. Jeg er ret begrænset socialt , og der rigtigt mange måder, hvor jeg kommer til kort. Det er jeg pinligt bevidst om. Men der er omvendt også nogle ganske få ting, som jeg gør ret godt, og det har jeg bygget mit game op omkring, så det er mere effektivt.

Resultatet er, at jeg nu snart har knaldet 100+ piger fra Tinder i løbet af nogle år her, hvor jeg mest har lavet andre non-game ting, og ikke gidet at gå supermeget ud og game sådan i traditionel forstand, hvilket har passet mig ret fint. Jeg ved egentlig ikke, hvor begejstret jeg er for nightgame længere, når alt kommer til alt, selvom I siger, det er lettere og bedre. Jeg føler mig i hvert fald ikke så inspireret og tilstede i det. I lørdags var der fx flere piger som kom hen og hev fat i mig, og snavede mig osv. uden at jeg fik gjort mere ved det, hvilket ikke ligner mig. Så det er mest Tinder, som tiltaler mig nu her. Hvis noget, altså.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Maggiez » ons 21. dec 2016 05:24

Hey bro
Ja jeg kan normalt godt li at mødes et neutralt sted kort og så pull.. men i dag fik jeg en over for at give mig maggage lol.. fucking ezy og effortless..
Fik maggage af en og knaldede hende bagefter nice date..
Selvfølgelig er det sjovere at cutte det date bullshit, men jeg hader at skrive med piger.. så vil hellere bare mødes og så arbejde lidt mere med dem der, hvis nødvendigt.!
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf Gentleman » tirs 3. jan 2017 03:45

For satan Kaizer! stående klapsalve til dig og dit Tinder game! Prøvede med og kigge halvt efter din stil til 3 af mine matches her for nogle dage siden og lige nu er der to der er nærmest tigger om at komme forbi - Så ved jeg jo også hvad jeg skal lave imorgen aften ;)
I øvrigt også tak til Maggiez for det tip med massagen! Den er mega simpel og stadigvæk genial (y)
Kaizer jeg er også mest for at skrive lidt mere på telefonen istedet for dates, har du erfaringer med at det er bedre at bruge Tinder et længere stykke tid eller snapchat OK hurtigt?
Gentleman
Gummi Tarzan

Indlægaf Kaizer » tirs 3. jan 2017 05:24

Glad for, at det er brugbart. Plejer at invitere dem fordi via Tinder, evt. tilbyde mit nummer, hvis de farer vildt herude. Hvis du er skarp og komfortabel på snap, kan du sagtens gøre det også. Jeg er ret selvbevidst, og hader alt det med at skulle tage billeder af mig selv hele tiden og sende det til nogen, når jeg ikke ved, hvordan de vil reagere på det. Med folk jeg kender er det cool. Spørger dog altid om snap, mobil, etc. bare for at teste efter compliance.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Desire » man 6. feb 2017 16:11

En sød stalker?
Desire: "Er du nu også så sød som du siger? Jeg troede sådan nogle fra xxBANKxx var benhårde karrieretyper"
P: "Haha , der er vel undtagelser :) jeg er en sød karrierekvinde :) Hvad er du så for en ?
Desire: "Sådan en skal man passe ekstra på"
Desire: "En god gang blandet bolsjer :D "
P: "Haha , lyder som farligt territorie" :D
Desire: "Nej det er ligetil, når bare du passerer landminerne først 8-) "
Desire: "Arbejdede for en af dine konkurrenter før. Nu er jeg bare student og lige kommet hjem igen"
P: "Haha okay :) Okay spændende , hvilken konkurrent ? Hvad studere du ? :)"
Desire: "Måske bliver vi fjender, hvis jeg afslører det *monkey* :P"
P: "Haha det tror jeg ikke vi ville blive , men så venter vi bare med den information :) ;)"
Desire: "Det er du nok alt for sød til :) "
Desire: "Og jeg studerer ____________, hvis det siger dig noget. Skal til at skrive bachelor :) "
P: "Hehe lige præcis :D:D Spændende det kender jeg en del der læser :)"
Desire: "Det kan jeg forestille mig, halvdelen af alle cbs'ere går jo nærmest på den linje"
Desire: "Hvad er det mest nørdede ved dig? :)"
P: "JA lige præcis. Hmmm , jeg syntes på ingen måde jeg er nørdet , så det er svært at sige ! Men er ret god til hovedregning så måske det .. Hvad med dig ?"
Desire: "Hovedregning.. Hvor cute :) ;)"
Desire: "Kan faktisk godt forestille mig dig som matematiklære i hvid skjorte, sort nederdel og med briller :P"
Desire: "Hm.. nok at jeg danser en del"
P: "Haha , ja ik ;) outfittet lyder spot on. Det er da ik nørdet at du danser , det er da ret cool :) Hvad står weekenden så på ?"
Desire: "Hvornår er klassen? Jeg kommer gerne til time, hvis du har det outfit på ;)"
P: "Haha , gør mig ikke så meget i at undervise andre ! Det kunne være det skulle overvejes hvis jeg havde elever som dig *monkey* ;)"
Desire: "Haha hvor er du sød :* Så må jeg love at opføre mig pænt og lave lektier ;)"
Desire: "Skal i byen i aften. Bliver første gang i et halvt år i Danmark! Har sådan en ambitiøs sød ______ansat overhovedet tid til den slags? ;) *drink-emoji*
P: "Haha okay :) Lyder da hyggeligt med en bytur *drink* Jeg har da tid til at gå i byen , er dog mest til at gå på bar fremfor natklubber !
Desire: "Fordi du er stor øldrikker *beer* eller conversationist? :) Jeg kan godt lide steder der har begge dele, men hvor det også er muligt at føre en samtale"

*Hun svarer ikke i 1 time lol...*

P: "Var lige nede og træne så derfor det sene svar :D Jeg kan slet ikke lide øl :D men kan godt lide steder med lækre drinks *drink* og steder man kan føre en samtale , så derfor mere til bar :)
Desire: "Du har sikkert trænet baller og lår så du kan vise dem frem i nederdel :P *(reference til hendes første billede i nederdel)*
P: "Haha , var til en holdtræning , så trænede hele kroppen *no see emoji*
Desire: "Jamen så vil du jo nok gerne vise det hele frem *no see, no hear, no talk emoji*"
Desire: "Du virker sjov. Tror du er rar at snakke med :)"
P: "Det er trods alt vinter så har jo ikke mulighed for at vise det hele frem , men skal nok stå godt til sommer ;) Jeg er ihvertfald udadvendt , så nem at snakke med :) *blush*
Desire: "Hvor ægerligt det er vinter ;) Hvor stammer dit navn egentlig fra? Italiensk oprindelse?
P: "Hehe det tænkte jeg nok du ville sige *frost emoji* Ja lige præcis , italiensk navn *italian flag*
Desire: "Jeg er totalt sommermenneske. Er ved at dø herhjemme efter 6 måneder i solrige og varme californien :D"
Desire: "Må næsten selv teste om du er så nem og sød at snakke med :)"
Desire: "Elsker Italien. Så du kan lave italiensk mad? :)"
P: "Jeg er også et sommermenneske *sol emoji* lyder virkelig lækkert med Californien , der gad jeg godt hen :) Hehe, det syntes jeg ikke du skal snydes for, så det skal du da nok få lov til :D :) Er også ret vild med Italien , var i ROM for ikke så længe siden :) Er ret vild med det asiatiske køkken så det er jeg god til :)
P: "Men kan da nok også lave italiensk mad :)"
Desire: "Stod på skateboard langs stranden i bagende sol, hver gang jeg tog på indkøb. Det er virkelig drømmen 8-)"
Desire: Asiatisk hvor lækkert! Kan være du skal komme og vise mig dine evner i køkkenet :)"
Desire: "Hvad skal du i weekenden?"
P: "Uha det lyder virkelig lækkert *love emoji* *palme* Haha det kan være jeg lige skal give dig nogle tricks *bestik-emoji* Jeg skal ses med min søster lidt senere idag og faktisk relativ rolig søndag :) hvad med dig , udover din bytur idag *drink* *(har også matched og skrevet med søsteren lol*)
Desire: "Bliver da helt lækkersulten nu :D Jeg har kun planer i dag"
Desire: "Hvad med at komme forbi til et glas vin i morgen eller asiatisk madlavning, hvis du tør vise, hvad du kan i et køkken ;)"
P: "Det lyder da hyggeligt med at ses imorgen :) det kan vi da godt finde ud af *monkey* Hvor bor du henne af ? :)"
Desire: "Ja synes også det kunne være meget sjovt"
Desire: "Bor på ___________ i _____. Et par minutters gang fra metroen :)
P: "Haha , hvad søger sådan en fyr som dig herinde på tinder ? :) Okay , til at komme hen til så :)"
Desire: "Jeg er typen, der synes, at det er fjollet at være på udkig efter noget specielt og risikere at misse noget specielt, som er lige foran en"
Desire: "Kan godt lide at møde cool mennesker, og se hvad der sker"
Desire: "Så længe jeg ikke bliver stalked *no see emoji*
P: "Haha okay , jamen lyder fornuftigt :D det lyder heller ikke spor rart at blive stalked :) har du fa prøvet det før ?"
Desire: "Tja både og. Det var nu mest for sjov :P"
Desire: "Jeg håber ikke, at du er sådan en :P "
P: "Haha okay , og nej jeg er ikke sådan en der stalker folk , så der kan du være helt rolig ;) :P"
Desire: "Det er præcis, hvad en stalker ville sige :O "
Desire: "Hvad er du så for en? ;)"
P: "Haha kan ikke lige se hvad man ville få ud af at stalke folk :D Jamen jeg er typen , man ikke kan få nok af , en meget sjælden art ;)"
Desire: "Det lyder helt eksotisk ;) hvordan skal sådan en sjælden en helst behandles?"
P: "Haha præcis :) ;) Uha det er lidt svært at sige ! Men jeg er ikke typen det er til one Night thing .. Så hvis det er det du søger så er det ik mig :)"
Desire: "Haha rolig nu kender dig ikke rigtig endnu. Kunne godt tænke mig at møde dig først, hvis det er okay? :) " *(credit Kaizer lol)*
P: "Hehe det er så okay , det er også kun fair , skulle bare lige cleare ud :)"
Desire: "Tænkte nok, at du var en god pige ;)"
Desire: "Og sjælden og sød osv. Du klarer det godt indtil videre :)"
P: "Hehe lige præcis :) :P glad for du er enig med mig ! Du virker da også temmelig sød , så det her kan ik være helt skidt :)"

*Jeg svarer ikke længe og skriver så kl 05 om morgenen*:
Desire: "Jeg er lige kommet hjem fra byen *no see emoji* Jeg kan ses i morgen eftermiddag eller aften. Hvad passer dig bedst?"
Desire: "Uh du smigrer :* :* "
P: "Uhhh, det kan jeg da også finde ud af :P :) Hehe okay , havde du en god bytur så ? *no see emoji* Kan både aften eller eftermiddag ! Tænker vi gemmer det med at lave mad til en anden gang , eller hvad tænker du ? Og holder vi fast i at det er hjemme hos dig , eller skal vi drikke et glas *wine emoji* et sted ? :) "
Desire: "Lidt for god :P fri bar og mig fungerer ikke så godt.."
Desire: "Hvis du har et bestemt sted i tankerne, kan jeg godt være frisk på det :)"
P: "Uha , lyder som om du godt kunne være lidt ramt idag ? ;) :) men du er stadigvæk frisk på at ses idag ? Altså det afhænger nok lidt af om vi ses eftermiddag eller aften , men mon ik jeg ville kunne finde et hyggeligt sted :) må nok sige at jeg lige foretrækker at mødes første gang ude et sted *no see emoji*
Desire: "Bare rolig jeg bider ikke.."
Desire: "Særlig hårdt ;)"
Desire: "Skal bare lige have et koldt bad :D"
Desire: "Lad os sige kl 20 så. Og du finder et hyggeligt sted at vise mig"
P: "Haha okay , gik ikke ud fra at du bider ;) Lad os sige kl 20 så , det er en deal. Passer et sted på ____________ dig ?
Desire: "Ja det er mit gamle hood :D"
P: "Haha okay , jamen så burde du da næsten også kunne kende et godt spot eller skal jeg vælge ? ;) "
Desire: "Du vælger. Det er sjovere for mig ;)"
Desire: send os lige dit nummer
P: Haha okay . Hvad siger du til cafe ______ eller _______ ? :) Mit nr er XX XX XX XX
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf fransker » lør 15. apr 2017 18:06

Plejer at spørge om de har kørekort :)

ME: Hej! Sig mig, har du kørekort?

Girl: Nej / ja hvorfor ? Skal vi køre en tur?`:) (de plejer at være svare hurtigt)

Me: Godt / ik så godt, because you're driving me crazy :)

Hvis de ikke kan lide den, syndes den er plat eller noget, sige jeg at så bliver det kun bedre herfra :)

Efter det er det bare smaltalk. Hvis man ærligt er interesseret i hvad hun studere, eller hendes hobby, plejer jeg at sige vi blive nød til at mødes og snakke om det, da man ikke får så meget info igennem chat. Især tinder chat hvor man tit ikke lige svarer med det samme :)
" Women are not meant to be understood, but to be loved" Oscar Wilde
fransker
Nyklækket

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame