hvad skal jeg gøre?

Så spørg om råd herinde!

hvad skal jeg gøre?

Indlægaf nijashansen » tirs 7. feb 2017 17:22

Hej dansk pickup forum

jeg er en dreng på 19 år som har haft lidt bøvl med den her pige fra mit gymnastik hold, vi har skrevet og snakket i en måneds tid. og ud af ingen ting for jeg en hel roman af en besked
og det skal lige siges at jeg ikke har skrevet meget med hende i løbet af dagen, mere bare nogle hyggebeskeder om aftenen, men jeg fik denne besked"
"Hey ?
Så fik jeg slappet af og trukket vejret. Jeg havde lige brug for at tænke lidt ??
Jeg er bare super forvirret lige nu og jeg kan ikke overskue noget, og det duer bare ikke når jeg skal koncentrerer mig om skolen og fokuserer på at jeg bliver student til sommer. Og jeg tror måske at det er de mange beskeder vi sender til hinanden hver dag, der gør det svært for mig at overskue mit hverdags liv ??
Jeg har brug for at vi sætter tempoet helt ned.. Og det er ikke fordi jeg ikke kan lide at være sammen med dig eller at skrive med dig, for den sags skyld, for det kan jeg. Det kan man jo også tydeligt se ved at vi ikke kan stoppe med at grine når vi er sammen (specielt til træning fordi jeg er en idiot til slutserien ?? ). Men pointen er at jeg har mega meget omkring ørene lige nu. Også efter jeg har lagt syg i en uge!! Føler måske også at jeg skal lærer dig meget bedre at kende før jeg kan sige hvad det her det er. Og tænker at det bedst sker ved at starte som venner. Hvad tænker du? ?
Jeg håber du forstår hvorfor jeg skriver til dig! Jeg føler jeg har brug for at fortælle dig det!!! Og hvis jeg skal være helt ærlig så ved jeg ikke helt hvordan du vil reagere på det her! Men jeg elsker at være i dit selvskab, du kan jo se at vi er gode sammen, fordi vi kommer helt op foran og stå! VI ER MEGA AWSOME!! Men alt dette behøver ikke at betyde at vi behøver at aflyse vores, ikke fastlagte, dag i ferien ??"

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, jeg vil virkelig gerne noget mere med hende her og jeg har sågar også kysset med hende, der er ingen tavshed når vi er sammen og tiden flyver bare afsted...

jeg skal til gymnastik i morgen, d. 7/2/2017 og der skal jeg lave serie med hende. jeg skal også være sammen med hende i ferien, men dato er ikke sat endnu :)

jeg håber i kan hjælpe mig... har prøvet hjælp fra mine kammerater som selv er herinde men hans råd virkede ikke...

med venlig hilsen: Nijas - the newb
nijashansen
Nyklækket

Re: hvad skal jeg gøre?

Indlægaf jffffi » ons 8. feb 2017 15:39

Du er i vennezonen.

Afskær al kontakt med hende indtil du kan møde hende i byen/til en fest og der eskalerer du så seksuelt.

IDEELT set så skriver du fx lørdag aften; "Jeg er på bar XYZ, hvad med dig? :)" og ikke mere.

Al texting og venneting du laver op til skubber dig længere og længere væk fra muligheden for at parkere kødfløjten. Du har brug for at forføre hende og ikke snakke med hende.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Desire » ons 8. feb 2017 15:46

Du siger jo ikke, hvad det er, du skal have hjælp til?

Hun er tydeligvis vild med dig. Hun er tydeligvis også usikker på sig selv og ved ikke, hvordan hun skal navigere i en situation, hvor hun måske har fået følelser for en ven, men mest af alt, at du er en VEN.

Vær en mand. Fortæl hende, at det er okay, at hun har det sådan. Og at du bare synes, at i skal tage det stille og roligt. Du har ingen forventninger, og hun kan selv melde ud når/hvis hun kan overskue at undersøge jer to yderligere?

Du skal ikke hoppe med på hendes udbrud med store ord og lange forklaringer. Du skal bare vise hende, at du forstår og lytter til hende, men at du samtidig ikke vil tillades at friendzones.

Det lyder mest af alt, som om hun bare har brug for at vide, at hun kan føle sig tryg ved at falde for dig.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf chrisjv » ons 8. feb 2017 15:52

Step 1: Sig til hende som det er, hey jeg er vild med dig og vi kan ikke være venner, hvis vi er venner vil jeg stadigvæk være vild med dig. Hun vil acceptere og sige i stadig er venner. Men her er the key

Step 2: Vær sammen med hende igen i sociale sammenhæng men ignore hende mere end normalt, og hvis hun spørg hvorfor fortæl hende step 1 igen.

Step 3: Læg an på hendes hotteste veninde.

Step 4: Profit

Du kunne også droppe alle mine steps og bare drik dig fuld med hende altid en sikker vinder. Vodka er bedre end øl til pulls. Så hæld vodka i hende ikke alt det andet bullshit.. Ikke hæld shots i hende fordi så vil hun bare blackout.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?