Vores date gik helt galt - hvad nu?

Så spørg om råd herinde!

Vores date gik helt galt - hvad nu?

Indlægaf kcid » tors 9. feb 2017 14:21

Jeg har gennem et stykke tid skrevet med en pige fra tinder, som jeg havde store forventninger til at mødes med. Dels fordi hun ser godt ud på den elegante måde, men også fordi jeg beundrede hende lidt. og vi begge spiller musik (hun spiller dog klassisk og jeg laver hip hop haha).

Der går undervejs meget lang tid mellem at vi skriver. Jeg er selv dårlig til at skrive særlig meget, da jeg føler mig helt ude af min comfort zone med hende og at mine normale små platte jokes ikke fungerer. Tør i hvert fald ikke forsøge.

Da vi endelig har mulighed for at mødes er hun egentlig meget "på", i betragtning af hvor lidt vi har skrevet op til. Vi aftaler datoen et par dage i forvejen. Hun rykker selv på dagen for tidspunktet vi skal mødes på, selvom vi ikke har skrevet hele dagen.
Vi mødes og det går egentlig okay smooth uden det store. Vi går ind på en café og på et tidspunkt i starten tænker jeg fuck hun ser enten træt ud eller ud som om hun keder sig. Jeg prøver at komme lidt udenfor den kasse vi taler om (vores fælles passion for musik og det vi begge arbejder med) og det kommer vi også, men ikke specielt dybt. Hun griner ofte, men det er lidt som en meget hyggelig snak med en kollega eller så noget. Hyggeligt men slet ikke seksuelt. Jeg prøver at få os rykket videre, men hurtigt kan jeg godt se en masse små tegn der siger NEJ. Jeg kunne have valgt at være insisterende med et smil og taget lederskab, jeg er ret sikker på hun så havde fulgt med - og måske havde chancen for en hyggelig udvikling været der så. Men jeg blev usikker og valgte i stedet at spille omvendt loose ud og næsten hjælpe med at lukke daten ved at sige at hun jo også skulle vildt tideligt op. (Jeg vidste hun skulle med et fly kl. 6.30, så hun havde en vildt god undskyldning. Men omvendt, hvis det havde været drømmedaten, havde vi nok fundet en løsning for at blive sammen lidt længere)

Hun er ret lang tid om at pakke sammen da vi har afvist at drikke et glas vin mere (vi har kun drukket 1 glas på halvanden time)
Vi siger farvel og jeg får et kort knus og ingen efterfølgende kontakt. Jeg sender hende en link på facebook som refererer til noget vi har talt om. Hun svarer ikke på det...

Kan ikke huske jeg har været så langt ude med en date. Jeg ved godt alt skriger på at jeg skal next'e hende. Det har jeg på en måde også allerede gjort. Skriver med andre piger og kunne få sex i aften hvis jeg ville. Men hun var den første i to år som jeg tænkte havde kærestepotentiale og jeg kan ikke lide at give op, hvis jeg har den mindste chance (Ved godt det også er psykologi - man vil have det man ikke kan få)

Kom gerne med jeres tanker... Tak folkens!
kcid
MacDaddy

Re: Vores date gik helt galt - hvad nu?

Indlægaf Kaizer » tors 9. feb 2017 16:12

Jeg ved at folk herinde synes, at jeg er en idiot og bevidst springer over mine post, fordi jeg bliver ved med at insistere stædigt på følgende: Lær game så du kan møde og tiltrække piger, du også er interesseret i.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: Vores date gik helt galt - hvad nu?

Indlægaf Desire » fre 10. feb 2017 01:08

Lær hvad du kan og kom videre. Hun var åbenbart så attraktiv for dig, at du blev nervøs. Du burde nok have ejet det, og sagt det højt. Under alle omstændigheder ente det som det gjorde, fordi du stadig har mere at lære..og mest af alt nok har brug for at tage på flere dates med hotties.

Ingen af os har et magisk trick, der giver dig en chance til. Hun højst sandsynligt ikke tilrukket.

Prøv at vent et par dage og genåben hende. Ellers nex't
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?