Tyk.

Scoring med elektronisk grej

Re: Tyk.

Indlægaf Desire » man 6. feb 2017 18:28

Tag det nu roligt. Der er ikke noget at se igennem. Kvinder lugter løgne og luftkasteller på lang afstand. Hun har højst sandsynligt en rigtig god idé om, hvem du er, og det er tilsyneladende nok for hende.

Jeg synes ikke du har ret i, at game opfordrer dig til at lyve hele tiden. Jeg er som regel bundærlig. Som regel.

Go with the flow.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Creamyhuggy » fre 10. feb 2017 03:21

OKey boys... jeg har flere spørgsmål, og nu stiller jeg dem bare, fordi jeg føler legit jeg er igang med at grave mig selv ned i et så dybt hul at jeg drukner, det går sindsyg stærkt, og jeg prøver ikke at flygte for første gang i mit liv.

Spørgsmål i følelsesmæssig rækkefølge.

- Er der nogle af jer, Gamers, der har det dårligt med jeres egen krop/look og kan ikke komme over jer selv, men der er masser af tøser som ikke virker til at have det sådan, hvordan kommer man sig over sig selv og, hvordan eskalere man i så fald? det et legit problem, skal jeg æde læge fra en psykolog eller hvad sker der? kommer til at tage ihvertfald et år før jeg lander et sted hvor jeg bare er lidt tilfreds.

- Jeg er hoppet i den dybe ende, som sagt, Jeg føler jeg har _for_ mange kvinder kørende på samme tid, jeg glemmer ting, jeg kan ikke holde styr på hvem gør hvad osv. Er det Uetisk at potentielt date flere tøser på samme tid? Jeg har virkelig dårlig samvittighed, distancere mig selv.

- Hvis ja, det er fint, er det så okey at have 2 samme weekend? er det klogt når jeg kommer fra, INGEN erfaring

- How will i go with the flow man? hvor kraftigt flow snakker vi? jeg er rimlig sikker på jeg ville kunne tage hen og bolle 3 af de her damer, det kun mig der står i vejen for mig selv. HOW, fucking teach me! :-D

- jeg skriver med.. 5 tøser.. tror kun jeg selv har henvendt mig til 1... og jeg føler nærmest jeg kommer for tæt på de her mennesker inden jeg overhovedet har mødt dem, de fortæller mig deres dybe hemmeligheder, jeg har simpelthen så dårlig samvittighed fordi jeg føler et commitment når de sådan åbner sig, og jeg ved reélt set ikke hvor grænsen går, Det ikke fordi jeg har tænkt mig at smide dem ud, men jeg tror måske jeg er lidt vildledende ifht. hvad mine intentioner er. - jeg vil gerne bare finde en kæreste, men så går det vel ikke at date 5 piger? men så igen, det vel okay at prøve vandende når jeg er så uerfaren?

- Hvorfor føler jeg mig som en 16 årig? hvorfor er jeg ikke det voksne menneske jeg plejer at være.. Jeg kan nærmest fremkalde adrenalin v. at tænke på de her dates, hver gang telefonen bipper, (den er rødglødende) så tror jeg der et eller andet beløningscenter inden i mit ansigt som udløser lidt endorphiner fordi jeg bliver lidt spændt. - Fucking christ... Føler mig lidt psykopatisk. skal jeg finde en psykolog og få nogle piller udskrevet?
Creamyhuggy
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » fre 10. feb 2017 11:09

Jeg var til tider usikker på min krop nogle år tilbage. Der er stadig ting, der går mig på. Vi vil jo alle gerne ligne Christiano Ronaldo. Sådan er verden bare ikke, og det må vi lære at acceptere. Selvværd og selvtillid er noget man opbygger. Læs dig til hvordan. Men generelt med positive tanker og sejre (gode oplevelser, bekræftigelse etc). Det hjalp for mig at blive bedre til kvinder. Og her lærte jeg noget vigtigt. I perioder, hvor jeg har festet for meget og ikke vedligeholdt min krop med træning, har jeg scoret mere end nogensinde før, og kvinderne synes stadig, at jeg er mega hot.
Game har lært mig, at din krop og hvor muskuløs du er, ikke betyder særlig meget når alt kommer til alt.
Det bedste råd jeg kan give er at forsøge at acceptere, at du ser ud som du gør. At du stadig er god nok. Og at du ikke interesserer dig for kvinder, der ikke synes det samme. For hvad kan de give dig? Altid kun omgiv dig med mennesker, der giver dig noget positivt i livet.

Jeg har en date fredag og søndag. Og jeg ville turde fortælle pigerne om det. Hvorfor? Fordi jeg kan sige det ret ud, uden at synes det er forkert eller pinligt. Fordi jeg mener, at det er min ret at gøre som jeg vil. Kvinder vil aacepterer nærnest alt, så længe du er tro mod dig selv og ærlig. Kvinder tester for, om du er kongruent. Det er det vigtige for dem. Er du det, kan du sådan set gøre, hvad du vil. Jeg har åbent og ærligt skiftet mellem at bolle piger, der var veninder, og de var cool med det, da jeg var kongruent og ærlig overfor dem.
Lovede dem aldrig noget jeg ikke kunne holde, og var altid ærlig omkring, hvad de kunne forvente fra mig.

Du kunne sikkert med garanti bolle de 3. I sidste ende er det sikkert ikke dem, som ikke vil, men dig, som ødelægger det for dig selv. En stor del af game er at lære sig af med dårlige vaner. Såsom at stoppe en date tidligt, fordi man bliver nervøs eller sige, at man ikke er god nok til hende.

Hvor meget skriver i sammen? Er det nødvendigt, hvis du ikke vil vide de her ting? Overvej 1-3 piger af gangen, hvis du bliver for stresset. Det gør jeg.

Fordi du mangler erfaring og selvtillid. Jeg har kysset op imod 150-200 piger siden jeg blev 16. Det gør mig ikke længere nervøs at kysse en pige. Du mangler erfaring.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Kaizer » fre 10. feb 2017 11:59

Dude! Hvis du ikke kan tage ansvar for dine egne følelser, og bliver ved med at lave de her posts her, så vil jeg nok foreslå, at du helt dropper game.

Slet din bruger, glemt alt om det her. Genbesøg det, når og hvis, du bliver klar til det.

Det er sundere for dig. Fokus på at slappe af, find en indre balance inde i dig selv først. Lav noget andet.

Game er super hårdt og kræver, at man er mere end normalt følelsesmæssigt moden og ansvarlig som voksen på mange punkter. Indtil da, er det ikke andet end en hovedpine.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf JollyJumper » fre 10. feb 2017 12:45

Øh, det er vel normalt at være nervøs i starten? Feel the fear and do it anyway, har jeg en bog, der hedder.

Man handler altid i overensstemmelse med sit selvbillede, og du lader til at være på vej til at skabe dig et bedre selvbillede, så jeg kan ikke rigtig se problemet, Men vær dog bare ærlig med, at du gerne bare vil i seng med dem, hvis det er det, du vil. Nogle af dem siger måske nej, men hvis du har 200 interesserede, gør det vel ikke så meget?

Godt indlæg af Desire, for resten...
JollyJumper
Happy Meal

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Creamyhuggy » fre 10. feb 2017 13:51

Tak til Desire for gode svar, you da man. :)

Dude! Hvis du ikke kan tage ansvar for dine egne følelser, og bliver ved med at lave de her posts her, så vil jeg nok foreslå, at du helt dropper game.

Slet din bruger, glemt alt om det her. Genbesøg det, når og hvis, du bliver klar til det.

Det er sundere for dig. Fokus på at slappe af, find en indre balance inde i dig selv først. Lav noget andet.

Sikker? Det er en modig udtalelse specielt med den nøgne info du har fået. :O Jeg siger ikke du ikke har ret. - Men det lyder lidt Counter-intuitive for et forum som dette.

Øh, det er vel normalt at være nervøs i starten? Feel the fear and do it anyway
det er lidt det jeg lever efter fortiden.. But feeling the fear is frightening! ;-)
Creamyhuggy
Gummi Tarzan

Indlægaf JollyJumper » fre 10. feb 2017 16:15

Altså hvordan opbygger man selvtillid..? I følge Dr. Paul Dobransky får man fx 50 points selvtillid, når man gør noget, man har 50 points frygt for at gøre. Man skal bare gå efter det i stedet for at lide sig igennem det på en masochistisk måde (dvs. "arh I kan nok alligevel ikke lide mig...").

Har du prøvet at gå ud på en gågade eller i et indkøbscenter og sige hej til nogle piger også? Det kan være, at du ikke tør endnu, men jeg tror, at det er godt at gå ud og føle frygten alligevel. Jeg bed mærke i noget Ashton Kutcher engang sagde hos David Letterman. Han fortalte, at han skulle lære at tage chin-ups, og det kunne han ikke, så træneren sagde "OK, let's try just hanging there", og så gjorde Kutcher det i et stykke tid og var oppe på ni, da han var inde hos Letterman. Tyler fra RSD siger også, at "taking right action is a muscle".

Andre vil sikkert påstå, at det ikke hjælper noget at gå ud, hvis man ikke får talt med nogen - jeg har bare en anden teori. Men man skal selvfølgelig have intentionen om at gå op til pigerne og sige hej (og give dem et kompliment eller hvad man nu finder på) i stedet for bare at gå rundt og glo. Ellers har Effen også en god artikel i Inner Game-sektionen, du kan tjekke ud.

Men det er vel ikke så underligt, at du føler en masse, hvis du har haft et stofmisbrug? Er det ikke normalt at føle en masse og føle sig overvældet af det, når man har brugt stoffer til at cope i en del år? Jeg ved ikke så meget om det, men er der ikke nogen eksperter, der siger sådan noget, når man prøver at stoppe? Hvis du ikke vil ind på, er det selvfølgelig også fair nok...

Kunne også være interessant at høre mere detaljeret om, hvilke betænkeligheder Kaizer har angående alle de her følelser - måske ku man lære noget :)

Og jeg har for resten nok mest forstand på at få mere selvtillid - spørg de andre, hvis du vil have råd om at score ;)
JollyJumper
Happy Meal

Indlægaf Kaizer » fre 10. feb 2017 22:06

Nej, game er ikke for alle. Det kræver en vis portion mental parathed og pondus, hvis man skal have noget ud af det og komme nogle vegne. Der er tilfælde, hvor jeg vil anbefale, at man fokuserer på noget helt andet i stedet, fordi fundamentet simpelthen ikke er tilstede. Det er alt fra mental balance, personligt ansvar (vi kan ikke fikse dine problemer for dig), modenhed, kontrol af følelser, både indad og udadtil. etc. Jeg vil sige, at det er en prerequisite, at de her ting er nogenlunde på plads eller tilstede, inden det giver mening. Hvis dine posts reflekterer din mentale tilstand 1:1, er du ikke klar. Men du kan sagtens få hjælp andre steder end herinde i forhold til at få en hjælp som er mere målrettet din situration, ville være mit bedste bud/råd. Jeg er dog ikke cand.psyk.

JollyJumper skrev:Kunne også være interessant at høre mere detaljeret om, hvilke betænkeligheder Kaizer har angående alle de her følelser - måske ku man lære noget :)

De ting du skriver, er fornuftige. Generel livsstil. Ellers kognitiv træning såsom CBT, jeg har selv købt Greenberger og Padeskys bog om det, som en anden linkede til herinde engang. Det og/eller meditation i forhold til at lære om ens følelser og komme tættere på at forstå og håndtere dem.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Creamyhuggy » lør 11. feb 2017 04:56

(vi kan ikke fikse dine problemer for dig), modenhed, kontrol af følelser, både indad og udadtil. etc. Jeg vil sige, at det er en prerequisite, at de her ting er nogenlunde på plads eller tilstede, inden det giver mening. Hvis dine posts reflekterer din mentale tilstand 1:1, er du ikke klar. Men du kan sagtens få hjælp andre steder end herinde

dine holdninger er sygt konservative! og jeg ville gå så langt og stille spørgsmål ved din sociale etikette.

Måske er jeg ikke ham med de reélle problemer her, er man tilfældigvis en moderne casanova? ;)

Kode: Vælg alt
Hvis dine posts reflekterer din mentale tilstand 1:1, er du ikke klar.

hehe, i min verden er mine problemer endestationen, objektivt små problemer, fin-justeringer.
Creamyhuggy
Gummi Tarzan

Indlægaf JollyJumper » lør 11. feb 2017 09:40

OK, men skal man ikke have et lidt klarere billede af, hvem manden er, hvis man skal diagnosticere ud fra hans indlæg?

Må man fx spørge, hvor gammel du er, Creamyhuggy? Selvom det jo er noget så uhøfligt :)
JollyJumper
Happy Meal

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame