Hvor lang tid venter man med kontakt?

Så spørg om råd herinde!

Hvor lang tid venter man med kontakt?

Indlægaf Glantie » man 13. feb 2017 18:03

Jeg var i byen lørdag og kom med en pige hjem, hvor vi havde sex og tog hjem igen søndag eftermiddag. Jeg spurgte om hun havde lyst til at se mig igen og fik hendes nummer. Jeg sendte en besked et par timer efter jeg kom hjem. I stil med tak for i går/i dag det var hyggeligt. Det må vi gøre igen ;) - Glantie

I dag fandt jeg hende på facebook og sendte en venne anmodning.
Hun har ikke svaret på sms'en endnu eller accepteret mig på fb.

Hvor lang tid skal jeg vente på hendes svar og skal jeg evt. ringe sidst på ugen og f.eks. invitere hende i byen?

- Glantie
Glantie
Gummi Tarzan

Re: Hvor lang tid venter man med kontakt?

Indlægaf Weqas » man 13. feb 2017 19:05

Hej Glantie.

Umiddelbart vil jeg til en anden gang anbefale ikke at anmode hende på facebook så hurtigt, især hvis hun ikke har svaret på din SMS. Det er turnoff at virke needy.
En fordel ved ikke at blive venner på facebook er nemlig at i kan være hinandens lille hemmelige flirt, uden det er gjort officielt i kender hinanden.
Med min ekskæreste ventede jeg lang tid med at blive venner på facebook, og selv da hun ansøgte lod jeg hende stege lidt inden jeg accepterede.
Skrev noget i stil med: "Uhh ved ikke helt til jeg er klar til at committe mig til et facebook venskab endnu... Men du jo dejlig så jeg må lige overveje om du skal ind i varmen <3"

Det er med til at bevare spændingen at tage det stille og roligt med sådan noget synes jeg ;)

Jeg er nu ude af forholdet og stille og roligt på vej ind i game igen efter en del tid i monogamiens og tosomhedens land.

Hva siger i andre?

- Weqas
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Glantie » man 13. feb 2017 21:23

Tænker på om hvis jeg ikke får svar på min sms skal ringe til hende i slutningen af ugen og aftale noget i weekenden, eller om jeg bare skal gå ud fra at hun ikke er interesseret i noget alligevel. Det kan jo også være hun har travlt, jeg ved hun skal arbejde i denne uge og både træner fitness og fodbold.
Glantie
Gummi Tarzan

Indlægaf Fame » man 13. feb 2017 22:50

Du har gjort nok. Stop dig selv, og lad det ligge til hun måske svarer
Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!” ― Johann Wolfgang von Goethe
Fame
Godzilla

Geografisk sted: Aarhus (39 år)

Indlægaf Gnome » man 13. feb 2017 23:39

Billede

Ovenstående er dig. Jeg prøver ikke at være ond, men du virker alt for needy allerede. Piger kan ofte få "buyers remorse" dagen efter sex, og det lyder til hun har fået det med dig. Hvad kan du så gøre bedre næste gang? Vær mere casual omkring det og få hende til at føle sig godt tilpas. Hvad kan du gøre med hende her? Vent på hun svarer (hvilket hun nok ikke gør), ellers hop videre i programmet. Du skal under alle omstændigheder ikke begynde at skrive mere til hende nu, så virker du bare creepy.
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Indlægaf Desire » tirs 14. feb 2017 00:25

Se 6 minutter af videoen. Det er spot on ift. dit spørgsmål.,

Tag det some et one night stand. Brug din energi andet steds. Smid hende eventuelt en besked om en uge eller lad være. Du bør altid have mere end én option. You don't. Det er derfor, at du går for meget op i hende lige nu.
Senest rettet af Desire tirs 14. feb 2017 12:30, rettet i alt 2 gange.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf jffffi » tirs 14. feb 2017 11:58

Det var et forkert move med venneanmodningen.

Næste gang du er i byen så send en sms med "Hej, jeg er på bar XXX, hvor er du i aften? :)".

Så kan du tage den derfra. Når du ser hende så gå ikke ud fra hun allerede er scoret, den skal højst sandsynligvis køres op fra bunden igen :)
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Glantie » tirs 14. feb 2017 20:59

Hun svarede på med besked jeg sendte i dag med hej <HB> glædelig valintinsdag :) <3 med tak og i lige måde glantie :)
Trak også venne anmodningen tilbage ca. en time efter jeg sendte den. Ved ikke om hun så det, men ellers er det vel et push/pull?
Men jeg kan lige holde jer underrettet og eller bare tage det som et one night stand
Glantie
Gummi Tarzan

Indlægaf Desire » tirs 14. feb 2017 22:21

Glantie skrev:Hun svarede på med besked jeg sendte i dag med hej <HB> glædelig valintinsdag :) <3 med tak og i lige måde glantie :)
Trak også venne anmodningen tilbage ca. en time efter jeg sendte den. Ved ikke om hun så det, men ellers er det vel et push/pull?
Men jeg kan lige holde jer underrettet og eller bare tage det som et one night stand

ROFLMAO. Nej det er det ikke :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Weqas » ons 15. feb 2017 12:19

Desværre kommer det nok bare nærmere til at virke som du har fortrudt og er usikker.
Lige nu er hendes sociale status langt højere end din. Du er i gang med at jage hende, og det skræmmer hende væk.

Men man kan heldigvis godt vende det her. Tricket er at afvise og aflyse al form for åbning hun giver nu.
Har selv prøvet at lave en aftale med en pige, hvor jeg foreslog torsdag og hun var på, for så at ringe onsdag og sige: "Jeg kan desværre ikke i morgen, skal til koncert. Men hvad med søndag."
Aflyste også søndag og pludselig begyndte hun og jagte mig :)

Giver det mening? Du gør dig mere vigtig end hende. Men ja umiddelbart må du nok bare tage lektien med og tage det her som et ONS
Weqas
Fætter kanin

Næste

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?