Hvor lang tid venter man med kontakt?

Så spørg om råd herinde!

Re: Hvor lang tid venter man med kontakt?

Indlægaf jffffi » tors 16. feb 2017 15:40

Weqas skrev:Har selv prøvet at lave en aftale med en pige, hvor jeg foreslog torsdag og hun var på, for så at ringe onsdag og sige: "Jeg kan desværre ikke i morgen, skal til koncert. Men hvad med søndag."
Aflyste også søndag og pludselig begyndte hun og jagte mig :)

Giver det mening? Du gør dig mere vigtig end hende.

THIS!!!! x100

Jeg har skrevet en post om SMS-game hvor denne pointe udpensles. Det er guld værd. Godt at høre det virker for andre.
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf Weqas » tors 16. feb 2017 17:45

Ja forresten en helt genial post du har skrevet der!

Helt klart en af de posts nogensinde, jeg har fået mest ud af. Hele tankegangen kan man overføre til så meget mere end bare text-game ;)

viewtopic.php?f=17&t=1035
Weqas
Fætter kanin

Indlægaf Gnome » lør 18. feb 2017 18:26

Gnome skrev:Billede
Du skal under alle omstændigheder ikke begynde at skrive mere til hende nu, så virker du bare creepy.

Jeg quoter lige mig selv. Bare for sjov... Du valgte så ikke at tage imod mit råd (eller de andres råd) - og skrev til hende på valentins aften... Jeg synes, du skal skrive til hende igen idag. Hvis hun ikke skriver tilbage, så skal du for Gud skyld ikke stoppe dig selv, du skal snarere skrive mere. Det kan jo være hun ikke har set din besked? Eller måske bare glemmer at skrive tilbage til dig.. Hvis hun ikke har skrevet indenfor 20-30min så har jeg en gummiand og en kikkert du kan låne så du kan lægge på lur i en busk ude foran hendes hus og vente på hende.. Måske hun har lyst til at se dig IRL? Måske hader hun bare vores teknologiske samfunds udvikling og det er derfor hun ikke skriver tilbage til dig i en protest imod Mark Zuckerbergs kapitalistiske produkt - facebook?

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=sarkasme

Nååååå ja, også har jeg en lommelygte til dig også.. Så du kan gå ud og lede efter dit selvværd bagefter... #ToughLove #SorryToBeHarshBro

For pokker mate, tag dig sammen og lyt til folk herinde :P
"Husk. Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet. Tak fordi I kiggede med." Thomas Mygind, vært på Fangerne på Fortet.
Brugeravatar
Gnome
Chuck Norris

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til Er du kørt fast med en pige?